ID: 145459
Pytanie o agregat naczepowy, praca na ciągłym...
ID: 145459
ID: 145459
Cześć wam
Chciałem zapytać o agregaty naczepowe a dokładnie o pracę agregatów Diesel- electric to czy podczas pracy agregatu na ciągłym to przełącza się raz na silnik elektryczny a po jakimś czasie na silnik spalinowy diesla??
Skąd mam wiedzieć jakie produkty na jakim trybie pracy mają być chłodzone chodzi mi o start -stop lub ciągłym?? szukałem na gogle ale niestety na forum kilku ludziom ciężko wierzyć.
A załadowcy podają tylko temperaturę a nie pracę agregatu.
Pytam z czystej ciekawości bo kto wie czy mi się to kiedyś nie przyda
Proszę o wyrozumiałość ponieważ prowadzę firmy transportowej i żadnego zestawu tzw. TIR :-)
Cześć wam
Chciałem zapytać o agregaty naczepowe a dokładnie o pracę agregatów Diesel- electric to czy podczas pracy agregatu na ciągłym to przełącza się raz na silnik elektryczny a po jakimś czasie na silnik spalinowy diesla??
Skąd mam wiedzieć jakie produkty na jakim trybie pracy mają być chłodzone chodzi mi o start -stop lub ciągłym?? szukałem na gogle ale niestety na forum kilku ludziom ciężko wierzyć.
A załadowcy podają tylko temperaturę a nie pracę agregatu.
Pytam z czystej ciekawości bo kto wie czy mi się to kiedyś nie przyda
Proszę o wyrozumiałość ponieważ prowadzę firmy transportowej i żadnego zestawu tzw. TIR :-)
Posty (66)
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | hotelik pewnie tak. zalosni sa tacy goscie | |||
~Mgr. Parkingowy | Chciałem zapytać o agregaty naczepowe a dokładnie o pracę agregatów Diesel- electric to czy podczas pracy agregatu na ciągłym to przełącza się raz na silnik elektryczny a po jakimś czasie na silnik spalinowy diesla?? " NIE albo spalinowy albo podłączasz kabel na postoju i chodzi elektryczny! | 1 | ||
~Mgr. Parkingowy | Skąd mam wiedzieć jakie produkty na jakim trybie pracy mają być chłodzone chodzi mi o start -stop lub ciągłym?? szukałem na gogle ale niestety na forum kilku ludziom ciężko wierzyć. A załadowcy podają tylko temperaturę a nie pracę agregatu. ustawiasz temperaturę taka jak na zleceniu i sandał - najlepiej start-stop | 1 | ||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | "ustawiasz temperaturę taka jak na zleceniu i sandał - najlepiej start-stop" troch e nonszalancja zapachnialo. | |||
~już nie kierowca | Panie MGR ustaw sobie tak temperaturę wioząc np. świeżą malinę i... życzę powodzenia ; ) | |||
KONIK1984
| Ja nie chcę sprawdzać żadnych kierowców ponieważ nie mam żadnej firmy transportowej. Pytam ponieważ chcę zaspokoić ciekawość ponieważ już na forum były podobne tematy bez całkowitej odpowiedzi. | |||
actros1845
| już nie kierowca (2014-05-09 16:01:36) Panie MGR ustaw sobie tak temperaturę wioząc np. świeżą malinę i... i co mamy malinki w zielonych koszulkach :) | 1 | ||
actros1845
| a co za tym idzie zadowolony odbiorca i zadowolony przewoznik lecz mniej zadowolony ubezpieczyciel | |||
~maro | teraz to takie malinki robią ze robak jej przez tydzień nie ruszy. | |||
KONIK1984
| Co niektóre teksty to czyste "JAJA" ; -) | |||
~AS FRIGO | OWOCE, WARZYWA NA CIAGLYM JOGURTY NABIAL MIESO NA AUTOMAT TAKIE PODSTAWOWE ZASADY ALE WSZYSTKO ZALEZY OD SYTUACJI CZYLI TEMPERATURA TOWARU I OTOCZENIA | |||
greyish
| Najlepiej zapytaj podczas załadunku. Z reguły wszystkie owoce miękkie, sałaty itp wozi się na continius. Napęd elektryczny włączasz na promie lub parkingu wyposażonym w stacje. ale w tym drugim przypadku czasami potrzebny jest własny kabel (parking Jost w Hazeldonk) | 1 | ||
Tworki-mój drugi dom
| W przepisach nie ma regulacji jakie produkty mają być przewożone a danym trybie pracy agregatu. Sprawa rozchodzi się o utrzymanie prawidłowej temperatury przewozu towaru, o tzw. widełki temp. Wiadomo że agregat w pracy przerywanej będzie miał większe wahania temperatury, w pracy ciągłej mniejsze ok. 2 st. Więc ustawienie trybu pracy agregatu zależy od zlecenia transportowego, chyba że zleceniodawca zaznaczy w zleceniu wymóg pracy ciągłej agregatu, wtedy bez dyskusji | 1 | ||
~maro | mrozonki tylko na automacie. | |||
~elllle | maro, a lody??to tez mrozonka???i powiedzcie jaka moze byc roznica w spalamiu agregatu, czy moze to byc ok 1-do, 15 litra na motogodzne???przy transporcie owocow???pozdro | |||
~maro | Ponizej -12 ustawiasz wszystko na start-stop, srednie spalanie to 2 do 3 litrow. | |||
~bubu | maro powiedz mi co wozisz na -12? | |||
Alex:-}
| konfekcję.. chyba ; -} | |||
deneth
| a lody Banbino na przykład :) | |||
~tgx | ustaw sobie rybe na -25 start stop np. w Italii latem przy 40 st. w słoncu agregat tak napier. co chwile ze lepiej na ciągłym i niech sobie pyrka... wiec nie ma reguly | |||
~lodziarnia | Pewnie że na ciągłym tylko zablokowane wysokie obroty... i śpi się lepiej... i motogodzin więcej do rozliczenia | |||
ZiPi
| Swiezą rybę, mięso i nabiał wozimy na 0 - +3 st. C. Lody zawsze na - 25 st C | |||
~Arek. | koledzy a mleko w kartonikach na +2 i na cykle czy musi na ciągłym iść? | |||
~śmiktor | lodziarnia (2014-05-28 22:27:20) Pewnie że na ciągłym tylko zablokowane wysokie obroty... i śpi się lepiej... i motogodzin więcej do rozliczenia można jakoś samemu ustawić obroty?? mam niewielkie doświadczenie na chłodni a tak mi nap, ierd4ala, że nie da się spać | |||
~jasiek z jelcza* | Podnoszę temat profesory. Ku ku łysy i inne gady won. | |||
~jasiek z jelcza* | A tak na poważnie. -25 start stop termo King. Czemu ta urwa podnosi na chwilę obroty. Szlak mie już trafia. Spać nie daje uj. | |||
~jasiek z jelcza* | Pisać mie tu ino chyżo bo zaro zalegam. | |||
~300D | podnosi obroty bo sterownik czyta temperaturę poniżej zadanej | |||
~300D | spróbuj odszronić manualnie | |||
~jasiek z jelcza* | W papirach pise -21. Jo zapodoł i - 24 to za duzo? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.