ID: 145459
Pytanie o agregat naczepowy, praca na ciągłym...
ID: 145459
ID: 145459
Cześć wam
Chciałem zapytać o agregaty naczepowe a dokładnie o pracę agregatów Diesel- electric to czy podczas pracy agregatu na ciągłym to przełącza się raz na silnik elektryczny a po jakimś czasie na silnik spalinowy diesla??
Skąd mam wiedzieć jakie produkty na jakim trybie pracy mają być chłodzone chodzi mi o start -stop lub ciągłym?? szukałem na gogle ale niestety na forum kilku ludziom ciężko wierzyć.
A załadowcy podają tylko temperaturę a nie pracę agregatu.
Pytam z czystej ciekawości bo kto wie czy mi się to kiedyś nie przyda
Proszę o wyrozumiałość ponieważ prowadzę firmy transportowej i żadnego zestawu tzw. TIR :-)
Cześć wam
Chciałem zapytać o agregaty naczepowe a dokładnie o pracę agregatów Diesel- electric to czy podczas pracy agregatu na ciągłym to przełącza się raz na silnik elektryczny a po jakimś czasie na silnik spalinowy diesla??
Skąd mam wiedzieć jakie produkty na jakim trybie pracy mają być chłodzone chodzi mi o start -stop lub ciągłym?? szukałem na gogle ale niestety na forum kilku ludziom ciężko wierzyć.
A załadowcy podają tylko temperaturę a nie pracę agregatu.
Pytam z czystej ciekawości bo kto wie czy mi się to kiedyś nie przyda
Proszę o wyrozumiałość ponieważ prowadzę firmy transportowej i żadnego zestawu tzw. TIR :-)
Posty (66)
~Scania | Zdejmij cięgno, będzie sobie spokojnie pyrkać na wolnych obrotach. | |||
Pan_Ordynator
| -27 to maksimum w tym przypadku. Nie może być więcej. | |||
~kiero | Zależy od chłodni z przegrodą jest inaczej. | |||
~kiero | ~Ordynator orginał! 2022-11-06 17:11:13 A kto tu idioto pisze o przegrodzie? Sam jesteś idiota guzik wiesz o chłodniach. Termo king i carrier to dwie różne metody działania. Utrzymanie temperatury przy drzwiach naczepy zależy od załadunku, rękawa pod sufitem i szczelności drzwi. Jest jeszcze agregat schmitz.. | |||
~jasiek z jelcza* | Moze jo za duzo okowity juz wypił albo łocy mie mylo. Do rękowa tys sie ładuję??? | |||
~Tadek | ... zależy od załadunku, rękawa pod sufitem i szczelności drzwi. Głupi niby przecinek, a potrafi zmienić sens zdania. Kuku do szkoły matole. | |||
~kiero | A jeszcze zadam głupie pytanie znawcom. Ile jest czujników temperatury w naczepie chłodni? | |||
~megadziadtrans | czujniki do drukarki? | |||
~300D | to zależy od naczepy chłodni może być po dwa szronu i po dwa zadanej albo i trzy i po dwa albo trzy termografu błysnąłe ś kiero jak trza tera idź zobacz czy cie w kiblu nie ma i wiecej sie nie wtrącaj jak dorośli rozmawiają. | |||
~kiero | 300D to ty błysnąłeś, czujniki szronu, dobre :) :) | |||
~300D | niczym nie błysnąłem to się tak nazywa guptoku | |||
~kiero | ~300D 2022-11-07 16:18:59 niczym nie błysnąłem to się tak nazywa guptoku Nie ma czegoś takiego jak czujniki szronu w naczepie chłodni. | |||
~300D | taki wierszyk: "ktoś się nie bał i zajepał" | |||
~300D | ogólnie przykro mi że nie ma bo kosztuje ze trzy stówy | |||
~kiero | Jest czujnik końca odszraniana, informuje komputer że parownik osiągnął ustawiona plusową temperaturę. Wtedy następuje koniec odszraniana, Natomiast początek odszraniana jest sterowany inaczej. Jeszcze raz powtórzę nie ma czujnika szronu. | |||
~300D | ja pier... co za zjep a ten początek co jest sterowany inaczej to jak inaczej weź idź zobacz czy cie w kiblu nie było | |||
~300D | ustawiona plusową? weź spiertalaj idioto | |||
~kiero | de*ilku ustawia się co jaki czas pracy agregatu ma się załączyć odszraniane. Dodatkowo ustawia się tempo zbijania temperatury, zaszroniony agregat nie zbija, wtedy komputer załącza odszraniane. Takich de*ili jak ty wysyłają chłodnia w trasę i potem jest płacz, wezwijcie serwis bo nie działa. Ciekawe jaki serwis w Azji w drodze do Kazachstanu przyjedzie. | |||
~kiero | Nie pij tyle C2H5OH bo wyzwala w tobie agresję. | |||
~Ordynator orginał! | "Zaszroniony agregat nie zbija" Pewnie że nie. Ale jak się już odszroni, to daje w dół na maksa 80 procent kierowców, nie zdaje sobie sprawy z tego, że bardzo łatwo jest zamrozić np. swieże owoce lub warzywa. Samo ustawienie temperatury na tą podaną w cmr lub przez klienta (bo w końcu to jest już jego towar), sprawy nie załatwi. Jak dobrze wybrnąć z takiej sytuacji? To jest już inny temat. Acha, przeciętnego kierowcy wcale nie musi interesować ilość czujników. One mają działać poprawnie. To tyle. | |||
~mrowka | Ustawienie termo Kinga na + 3 może skutkować, ze ma wydmuchu będzie -7. . Przymrozic towar można dość szybko. Dlatego porady, by ustawic tyle ile napisał załadować należy spuścić do klozetu. | |||
~Ordynatorów jest dwóch | O to trza spytać kupcię z Chrzanowa, on doradzi | |||
~Ordynator orginał! | Podstawa. Kontrola temperatury załadowanego towaru. | |||
~Tadek | Ladowalem kiedyś winogrona o temperaturze +28 stopni. Po trzech dobach jazdy w Polsce na rozładunku miało 6do 8 stopni. | |||
~kiero | Polecam wozić pieczarkę, banana. Jak zsinieje to nie przyjmą. | |||
~Scania | Siną sałatę lodową czy masłową przyjmą czy nie przyjmą? | |||
~jasiek z jelcza* | Żeście się łopisali pzymrozi nie pzymrozi. Zsinieje cy tez nie ale konkretów nima. Moze napiscie jak robić zeby było dobze. | |||
~jasiek z jelcza* | Pytanie z innej becki. Przed łodpoleniem agregata thermo Kinga jest cichy głuchy stuk i dopiro łodpolo. Kolejność jest taka brzęczek stuk i łodpał. Co to moze być wcesni tego stuka nie było. | |||
~kiero | Ten brzęczek to żebyś tam łap miedzy paski nie pchał. A stuk to też mam jak silnik odpalam w ciągniku to awtomat. | |||
~jasiek z jelcza* | Nie nie to nie awtomat. To cuś innygo. Jutro roztworze wrota i psyłorze tam ucha co mie to deneruje jak se spokojnie leze na wyrku |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.