ID: 138541
Dobrze płatne ładunki kabotażowe w Niemczech.
ID: 138541
ID: 138541
Czy to prawda że dużo polskich np. BUSów (3, 5t. ) dlatego śmiga głównie po Niemczech w tzw transporcie kabotażowym bo ładunki na terenie Niemiec nawet przewożone na niewielkich odległościach są dobrze płatne. Przykład: Ładunek 15ep. (załadowanych na sobie) odległość 70km i cena minimum 100e w zwyż. Dlatego duzo chłopaków jezdzi w firmach BUSami w więkoszości po D niż po calej EU bo lepiej opłaca sie kabotaże po D. Czy mogłby sie ktoś wypowiedzieć na ten temat co to przerabiał?. Grzecznie proszę xD.
Czy to prawda że dużo polskich np. BUSów (3, 5t. ) dlatego śmiga głównie po Niemczech w tzw transporcie kabotażowym bo ładunki na terenie Niemiec nawet przewożone na niewielkich odległościach są dobrze płatne. Przykład: Ładunek 15ep. (załadowanych na sobie) odległość 70km i cena minimum 100e w zwyż. Dlatego duzo chłopaków jezdzi w firmach BUSami w więkoszości po D niż po calej EU bo lepiej opłaca sie kabotaże po D. Czy mogłby sie ktoś wypowiedzieć na ten temat co to przerabiał?. Grzecznie proszę xD.
~Pedrin*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (47)
alfatrans1
| na króciaku do 100 km można pocisnąć z niemcow (najlepiej na timo) stawki tam sa rozne ale nigdy poniżej 0, 4 eur. na długim a przed swietami powyżej euro się trafialo zależy od miejsca gdzie samochod jest bo z berlina to zapomnij ze zarobisz lata się z zaglebia do Monachium lub Frankfurtu. Dobre sa niemieckie nocne expressy tylko ze jak raz da się d... to roboty nie będzie. Na kilku giełdach pracujemy i nie raz widze akcje jak polacy licytują na transie kto da taniej a niemiec placi pol euro na timo. Lepsze stawki sa we francji tylko ze jazda nacjonalkami to niszczy samochod ale znow paliwko tam tansze w carefourach i innych bestiach... jak bierzesz się za kabotaze lub przezuty lataj przez Luksemburg - paliwko po 1, 1 1, 2 eur :) | |||
alfatrans1
| tam jest poza tym dobra kasa jak masz podwyższany dach i poduchy żeby była rampowka bo schenker tego wymaga ichniejszy. dobrze jest latac z niemiec na danie | |||
~Driver | U Niemca sie jezdzilo BUSem za 0, 30-0, 33eu czasami coś wyżej. Ale to CZASAMI wiec nie wiem skad te stawki. | |||
~głos z sali | alfatrans1, nie żryj już liści, bo większych głupot już dawno nie czytałem. 0. 4 e za km przy 100 km zrobionych (jak to piszesz) daje 40 e dochodu. Minus 15e za paliwo ( 10 x 1. 40-1. 50) zostaje Ci 25 e. Odlicz kierowcę i masz zawrotny zysk 15 e. Jak Cię nikt z firmy jeszcze nie wywalił to wkrótce to zrobią. | |||
~kiero. | jaaki jaaki zysk 15e?.. to jest dalej przyyychod. do zysku to jeszcze daleko. | |||
~Driver | Hlos z sali ty jestes id. iota? 0. 4 to malo kto placi 0. 35 stawka jest i przy 100km sie nie zarobi zeby zarobic troszche musisz robic minimum 15 000km miesiecznie ty myslisz ze to taki latwy biznes kupuj auto i jezdzij na zestawach jezdza za 0. 8 a ty na busie za tyle bys chcial | |||
~jjj | alfatrans1 rzeczywiście dobrze latać z niemiec na danie tylko jak wrócić z powrotem do niemiec raczej za darmo albo za samo paliwo | |||
~głos z sali | Driver idioto, czytałeś cały wątek i do czego się mój post odnosi?Bo ja napisałem właśnie to co w swojej wspaniałej kondycji intelektualnej wydedukowałeś | |||
~Driver | czytalem i nawet na malych przelotach takich stawek niema gosciu oszalales | |||
~Driver | siedze w tym od 7 lat wiec wiem lepiej | |||
~forumowyIdiota | polskie pseudo spedycje oferują np. blachę 0, 28-0, 32, plandeka 0, 32 -0, 37centa na busa po UE i najlepiej to tak ze 3/1 a jak można to i 4-5/1 najlepiej, o stawce bezpośrednio od zleceniodawcy nie piszę bo trochę więcej ; -) za zestaw to samo, jeszcze jak pośredników ze 2-3 to i stawka na dużego 0, 70-0, 80centa hehehe, wystarczy popisać czy dzwonić po spedycjach co szukają jelenia za takie stawki do prowadzenia | |||
~głos z sali | Driver, a ja mam dłuższego i grubszego więc to ja wiem lepiej. Co to za argument jest w ogóle? Jak już to siedzisz "tylko" 7 lat. | |||
~Rolnik | Stawki na Niemcach so wysokie dlatego po Niemcach dobrze zarabiajo-taka prawda. | |||
~Rolnik | Widzę ze temat umarł? A może zazdrość Was zrzera tym firmom abo na wlasnym 3, 5t co jeżdzo po Niemczech i trzepią eurasy i po 3, 4 latach majo domy wystawione. | |||
ese
| No właśnie.. Jak jeżdżo i zarabiajo to i majo.. | 1 | ||
~misiu | nur deutsche unternehmen na timo jest coraz wiecej takich frachtow i bardzo mi sie to podoba. | |||
~6-ty | szef - powiem wprost. Głupi jesteś i tyle. Ja w ostatnim tygodniu zrobiłem 3 rajki po 1, 4 z drugiej ręki. Wszystkie odcinki powyżej 400/500 kilometrów. | |||
~6-ty | Generalnie wątek jest w tonacji : "Gdzie jeszcze można robotę spiertolić... no gdzie? !" | |||
~EmpresaTRANS | Hah:-) | |||
~alfatrans | ale wy gadacie o busach. na 1 km 0, 15 paliwo 0, 05 kiero (koszty bezposrednie) stawki pusty ladowny wychodzi po okolo 0, 4 w gore (chyba ze dla spedycji jezdzicie nie sami latwicie) zostaje 0, 2 eur razy 10 tys minimum to 2 tys eur. przeglad (czesciowka 200 eur opony 100 naprawa ewentualna 100) 1600 eur z samochodu minus zus podatki i inne no niech 1000 zostanie. to przy jednym przy wiekszej ilosci to koszty stale zostaja naprawy sa tansze jednostkowo (inaczej placi ten co kupuje 4 opony inaczej ten co 40) i mamy rozrachunek. jakby szef mniej od kiero zarabial to po co ryzykowalby sprzetem za ponad 100 tys pln | |||
~furmankaz | Niemcy trzymaja reke na swojim rynku i gospodarce. Placa dobra kase ale krajowym przewoznikom, a z Polakow wyciskaja wszystkie soki. I jeszcze jedna sprawa napewno nie pod spedycje gdzie jest duzo polaczkowbo to jest kpina. Na busach sie nie znam ale tak jest przy zestawach. I tak jak ktos pisal 1, 5e+maut. Bez zadnego ale. Natomiast dla Polakow 1 lub 1, 1e i to wszystko. Prosty wniosek - przestancie jezdzic za poldarmo. | |||
~alfatrans | dla spedycji jezdza poldarmo bo sami nie umieja ladunku ogarnac... trzeba samemu znac jezyk albo komus zaplacic kto zna jezyk zeby sie dogadac. na gieldach na niemczech na duzego 0, 9 w gore dla malego 0, 4 w gore i termin platnosci 45 dni od daty otrzymania dokumentow. Polacy co byli bardziej ogarnieci zrobili spedycje w niemczech i kroja kase na naszych przewoznikach co jezykow nie znaja | |||
~alfatrans | dla van cargo jezdza za 0, 7 po wegrzech niemczech i litwie (all in) tyle ze placa im po siedmiu dniach. ale jakby nie liczyl to droga do dna. bo wzieli sie za transport ludzie bez zaplecza finansowego i nie stac ich i nie moga stawiac warunkow bo caly czas kraza na granicy utraty plynnosci. | |||
~+0+ | Jak ktoś jeździ za 0, 7e / km po HU, D, LT to jest masochistą. Szanujcie się. Lepiej chyba same auto do DHLa np. D wstawić | |||
~Bycur | Chyba samego konia... | |||
~+0+ | tak napisałem auto a nie zestaw - wiadomo o co chodzi. Sam ciągnik siodłowy :) | |||
~sid | NIE PSUJTA ROBOTY NIEMCOM BO WAM GESTAPO TE BUSINY POPALI | |||
~busiarz | Latając po D bus-ami można zarobić niezła kase-tak jak mój szef. Trochę wiem za ile są frachty u Helmuta. Można się zdziwić jaka stawka czasami leci. | |||
~Bogaty BUSIARZ | Bo tylko NIEUDACZNICY narzekają-mam kilka swoich aut 3, 5t. co latają glównie po Niemczech i wiem jaka jest kasa tymbardziej jeśli jeden kiero ma na rękę 4500-6500zł co miesiąc i wszyscy są zadowoleni. Skończcie bajki pisać. | |||
~Mietek B. | HA HA :P. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.