ID: 138541
Dobrze płatne ładunki kabotażowe w Niemczech.
ID: 138541
ID: 138541
Czy to prawda że dużo polskich np. BUSów (3, 5t. ) dlatego śmiga głównie po Niemczech w tzw transporcie kabotażowym bo ładunki na terenie Niemiec nawet przewożone na niewielkich odległościach są dobrze płatne. Przykład: Ładunek 15ep. (załadowanych na sobie) odległość 70km i cena minimum 100e w zwyż. Dlatego duzo chłopaków jezdzi w firmach BUSami w więkoszości po D niż po calej EU bo lepiej opłaca sie kabotaże po D. Czy mogłby sie ktoś wypowiedzieć na ten temat co to przerabiał?. Grzecznie proszę xD.
Czy to prawda że dużo polskich np. BUSów (3, 5t. ) dlatego śmiga głównie po Niemczech w tzw transporcie kabotażowym bo ładunki na terenie Niemiec nawet przewożone na niewielkich odległościach są dobrze płatne. Przykład: Ładunek 15ep. (załadowanych na sobie) odległość 70km i cena minimum 100e w zwyż. Dlatego duzo chłopaków jezdzi w firmach BUSami w więkoszości po D niż po calej EU bo lepiej opłaca sie kabotaże po D. Czy mogłby sie ktoś wypowiedzieć na ten temat co to przerabiał?. Grzecznie proszę xD.
~Pedrin*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (47)
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.