Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Lżejsze, stabilniejsze i jeszcze bardziej wszechstronne

Utworzona: 2024-09-13


Nowa generacja naczep Box Liner, która zostanie zaprezentowana po raz pierwszy na targach IAA Transportation w Hanowerze, opiera się na wielofunkcyjnym systemie modułowym, który umożliwia transport wszystkich typów kontenerów morskich.

Łącznie dostępnych jest sześć różnych wersji podstawowych: TU40, TU45, TU50, TU55, TU70 i TU75. „5” na końcu oznacza wersję z przedłużeniem przednim.

Model TU40 może być stosowany do transportu kontenerów o długości do 40 stóp, co oznacza, że możliwy jest również transport pojedynczego kontenera 20-stopowego ustawionego równo z tylną krawędzią, dwóch kontenerów 20-stopowych oraz opcjonalnie kontenera 20-stopowego w pozycji środkowej, jak również kontenerów zbiornikowych i kontenerów wymiennych. Rozstaw osi jest zoptymalizowany z myślą o dwuosiowym ciągniku siodłowym. Model TU45 jest wyposażony w przednie przedłużenie i dlatego może też przewozić kontenery 45-stopowe z długim tunelem.

Model TU50 ma dłuższy rozstaw osi, dzięki czemu nadaje się do transportu kontenerów 45-stopowych niezależnie od długości tunelu o wymiarze B wynoszącym 12 775 mm. Model posiada przednie przedłużenie, dzięki czemu nadaje się też do przewozu kontenerów 45' z długim tunelem i wymiarem B wynoszącym 12 000 i 12 150 mm.

Model TU70 ma cztery różne rozstawy osi, dzięki czemu po złożeniu może transportować kontenery 20-stopowe równo z tylną krawędzią ze zmniejszonym obciążeniem sprzęgu siodłowego. Ponadto można wybrać bardzo krótki rozstaw osi do transportu ciężkich kontenerów 40-stopowych, a także 45-stopowych. Jeszcze bardziej elastyczny jest model TU75 z przednim przedłużeniem, który nadaje się do transportu prawie wszystkich typów kontenerów, w tym 45' z długim tunelem i wymiarem B o wartościach 12 000 i 12 150 mm.

Nowa generacja z trakcją tylną KRONE w standardzie

Wszystkie naczepy Box Liner nowej generacji są wykonane z wysokowytrzymałej stali oraz mają rurową ramę centralną, która cechuje się niską wagą i wysoką wytrzymałością. Ponadto są standardowo wyposażone w tylną oś trakcyjną, aby zmaksymalizować ładowność podczas transportu kontenera 20-stopowego ustawionego równo z tylną krawędzią i osiągnąć jak największe obciążenie siodła. Tylna oś trakcyjna osiąga w ten sposób podobny efekt jak przedłużenie środkowe lub go poprawia, jeśli podwozie ma już przedłużenie środkowe. Tylne przedłużenie w naczepach Box Liner nowej generacji jest zazwyczaj obsługiwane za pomocą cylindra pneumatycznego, który jest schowany w rurze przedłużającej. Ponadto tylne przedłużenie jest zawsze blokowane pneumatycznie. Odpowiedni wskaźnik blokady zapewnia maksymalne bezpieczeństwo pracy. Tylne światła są umieszczone w tylnej belce, aby chronić je przed uszkodzeniem.

Model TU45 stanowi najbardziej wszechstronną opcję, która łączy krótki rozstaw osi 7470 mm z możliwością transportu kontenerów 45-stopowych z długim tunelem. Model ten jest zaprojektowany do stosowania z dwuosiowymi ciągnikami siodłowymi bez przekraczania obciążenia osi napędowej przy transporcie ciężkich kontenerów 40- i 45-stopowych. Naczepa Box Liner eLTU 45 będzie prezentowana na stoisku KRONE podczas tragów IAA Transportation.

Źródło: KRONE
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
TRONIK Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels