Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Litewski przewoźnik rezygnuje z kart paliwowych na rzecz cyfrowych rozwiązań

Utworzona: 2024-09-25


Girteka wdraża nowe rozwiązanie ułatwiające tankowanie w całej swojej flocie. Nowa aplikacja rozwiązuje wyzwania, z jakimi borykają się kierowcy, takie jak radzenie sobie z napiętymi harmonogramami oraz zarządzanie ryzykiem, jakie wiąże się z korzystaniem z tradycyjnych kart paliwowych.

Nowy cyfrowy system tankowania opiera się na rozwiązaniu Fleethand, które obejmuje całą flotę ponad 6000 ciężarówek. Jak to wygląda w praktyce? Po przybyciu na stację paliw partnera, wcześniej zaznaczoną w zaplanowanej trasie, taką jak Circle K lub Shell, kierowcy mogą po prostu wprowadzić numer dystrybutora do aplikacji mobilnej Fleethand, a proces tankowania rozpocznie się automatycznie. Nie ma potrzeby potwierdzania, wpisywania kodów PIN ani włączania liczników kilometrów. Wystarczy firmowy telefon komórkowy z aplikacją Fleethand. Dzięki tej innowacji ryzyko związane z fizycznymi kartami paliwowymi jest zmniejszone. Kierowcy mogą teraz poświęcać mniej czasu na zadania administracyjne i skupić się na szybkim oraz właściwym dostarczaniu ładunków.

Cyfrowe rozwiązania zwiększające elastyczność i komfort kierowców

Wdrażanie tego rodzaju rozwiązań cyfrowych wpisuje się w szerszy trend w branży logistycznej, którego celem jest poprawa samopoczucia kierowców. Platformy takie jak Fleethand oferują przyjazne dla użytkownika interfejsy, które upraszczają złożone zadania, od zarządzania trasami po codzienną komunikację, a teraz także płatności za paliwo. Połączenie ich z rozwiązaniami opartymi na sztucznej inteligencji w zakresie automatyzacji procesów robotycznych może nie tylko skrócić czas i koszty, ale także przynieść dodatkową wartość zarówno klientom, jak i kierowcom oraz menedżerom transportu.

Cyfrowe podejście do logistyki przyszłości

Girteka wykorzystuje narzędzia cyfrowe i sztuczną inteligencję do usprawniania codziennych operacji, co przynosi namacalne korzyści zarówno klientom, jak i współpracownikom. Wszystkie te technologie usprawniają procesy, poprawiają bezpieczeństwo i podnoszą poziom obsługi klienta, zapewniając, że każda strona zainteresowana odczuje korzyści. Takie podejście nie polega jedynie na wdrażaniu nowych technologii, ale na ich wykorzystaniu do tworzenia bardziej wydajnego, zrównoważonego i przyjaznego środowiska logistycznego.

Źródło: Girteka
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
Hellmann


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels