Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Najważniejszy jest kierowca! Nowe Volvo VHL, które zmieni wszystko

Utworzona: 2024-01-23


Volvo Trucks North America wprowadziło na rynek całkowicie przeprojektowane Volvo VNL, aby wyznaczyć nowe standardy branżowe w transporcie ciężarowym o dużej ładowności. Całkowicie nowe Volvo VNL jest wyposażone w udoskonalenia nowej generacji, które zwiększają całkowitą wartość dla klienta, produktywność kierowcy, bezpieczeństwo i zrównoważony rozwój.

Zaczniemy od tego co najważniejsze dla kierowcy, czyli od kabiny

Nowe Volvo VNL zostało zaprojektowane z myślą o kierowcy, aby zoptymalizować komfort, wydajność i bezpieczeństwo podczas pracy, życia i odpoczynku. Nowy, opcjonalny układ zawieszenia pneumatycznego, GRAS (Global Rear Air Suspension), wykorzystuje podwójne drążki poziomujące, aby zmniejszyć kąty przechyłu i pochylenia, poprawić stabilność boczną i zminimalizować wstrząsy drogowe, utrzymując stałą wysokość jazdy. System GRAS zapewnia najwyższą jakość jazdy, stabilność i prowadzenie nowego Volvo VNL. GRAS i współpracujące z nim oprogramowanie Volvo Smart Suspension bezproblemowo współpracują z Aktywnym Układem Kierowniczym Volvo, zapewniając precyzyjną kontrolę nad układem kierowniczym i zmniejszając zmęczenie kierowcy niezależnie od obciążenia, terenu, warunków drogowych i zmiennych poziomów momentu obrotowego silnika. GRAS z inteligentnym zawieszeniem Volvo został zaprojektowany z myślą o ułatwieniu dostaw, ponieważ kierowcy mają do dyspozycji trzy różne ustawienia, aby dostosować zawieszenie do różnych warunków załadunku i rozładunku.

Nowe Volvo VNL jest wyposażone w najbardziej wydajne narzędzie Volvo Trucks do zarządzania pracą na biegu jałowym, które pomaga ograniczyć lub wyeliminować pracę silnika na biegu jałowym, gdy pojazd jest zatrzymany lub zaparkowany. Nowa, wyjątkowo cicha, opatentowana, zintegrowana klimatyzacja Volvo to opcjonalny układ klimatyzacji, który wykorzystuje pokładowy system akumulatorów 24 V do zasilania HVAC kabiny podczas postoju, zmniejszając emisję spalin, zużycie silnika i koszty paliwa. Klimatyzator postojowy Volvo poprawia komfort odpoczynku, eliminując hałas i wibracje powstające na biegu jałowym. W przypadku kierowców zaparkowanych w miejscach, w których praca na biegu jałowym jest zabroniona, zintegrowana klimatyzacja postojowa Volvo utrzymuje komfortowy klimat, aby zmaksymalizować zdrowie, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie kierowcy.

Volvo Trucks przeanalizowało każdy szczegół doświadczenia kierowcy, począwszy od wyboru materiałów, które zapewnią doskonały wygląd i wrażenia dotykowe, a skończywszy na przedefiniowaniu oświetlenia kabiny i optymalizacji przestrzeni bagażowej, aby zapewnić kierowcom poczucie "domu z dala od domu". Nowe Volvo VNL jest wyposażone w nowo wprowadzone lub znacznie ulepszone udogodnienia, w tym opcjonalną składaną leżankę umożliwiającą łatwy dostęp do przestrzeni jadalnej, pojedynczy wielofunkcyjny panel sterowania z tyłu kabiny, ulepszoną izolację w zakresie klimatyzacji i redukcji hałasu, większą lodówkę oraz wystarczającą ilość opcji zasilania, aby obsłużyć każde urządzenie.



Nowe Volvo VNL wyróżnia się imponującą aerodynamiką i zostało zaprojektowane tak, aby osiągnąć oszczędność paliwa nawet o 10%, sprostać wyzwaniom i wymaganiom rynku północnoamerykańskiego oraz odmienić wrażenia z jazdy. Sprzedaż rozpocznie się w najbliższych miesiącach, a produkcja rozpocznie się w fabryce Volvo Trucks New River Valley w Dublinie w stanie Wirginia.

Całkowicie nowe Volvo VNL zostało zaprojektowane tak, aby zmienić wszystko. Jednak zmiany to nie tylko przeprojektowany samochód ciężarowy – wprowadzenie tego produktu to początek nowej ery dla Volvo Trucks, naszych klientów i ich kierowców – to milowy krok naprzód. Rozpoczęliśmy ten projekt od czystej kartki papieru i dokładnie przeanalizowaliśmy trendy i transformacje, które wpłyną na branżę i potrzeby naszych klientów, w tym na zrównoważony rozwój i wymagania transportowe przyszłości. Kiedy w 1996 r. wprowadziliśmy na rynek pierwszą generację Volvo VN, jego "niekonwencjonalna" aerodynamiczna stylistyka nadwozia wyznaczyła nowy standard dla północnoamerykańskiego przemysłu transportowego. W 2007 roku dokonaliśmy rzeczy nie do pomyślenia, kiedy wprowadziliśmy I-Shift w Ameryce Północnej i zapoczątkowaliśmy przejście branży na zautomatyzowane manualne skrzynie biegów. Wprowadzając na rynek zupełnie nowe Volvo VNL, cieszymy się, że po raz kolejny możemy wprowadzić innowacje, które będą kształtować przyszłość branży transportowej w nadchodzących latach powiedział Peter Voorhoeve, prezes Volvo Trucks North America.
Nowe Volvo VNL będzie platformą dla wszystkich przyszłych technologii, w tym przyszłych rozwiązań transportowych w postaci akumulatorów elektrycznych, ogniw paliwowych i silników spalinowych zasilanych paliwami odnawialnymi, w tym wodorem. Pierwsza 24-woltowa infrastruktura elektryczna w północnoamerykańskim przemyśle transportowym oraz aktywne funkcje bezpieczeństwa, które zostały wprowadzone w nowej generacji samochodów ciężarowych Volvo, będą standardem przyszłej komercjalizacji w pełni autonomicznych samochodów ciężarowych. Nowe Volvo VNL wpisuje się w wizję Volvo Trucks zakładającą zerową emisję spalin i zero wypadków.

Koncentrując się na tym, w jaki sposób Volvo Trucks może generować największą wartość dla klientów, ich kierowców i ogółu społeczeństwa, nowe Volvo VNL przenosi branżę komercyjnego transportu towarowego na wyższy poziom, nieustannie pracując nad ulepszeniami w pięciu kluczowych obszarach – efektywności paliwowej, bezpieczeństwa, wydajności kierowców, usług połączonych i dyspozycyjności.

Poprawa efektywności paliwowej samochodów ciężarowych dzięki przedefiniowanym ulepszeniom aerodynamiki i układu napędowego

Opór aerodynamiczny ma duży wpływ na efektywność paliwową samochodu ciężarowego. Opływowa i bardziej kanciasta kabina w kształcie klina nowego Volvo VNL, wyposażona w radykalnie przeprojektowaną przednią szybę, jest kluczowym czynnikiem wpływającym na obniżenie zużycia paliwa nawet o 10%. Dodatkowe korzyści aerodynamiczne uzyskano dzięki zintegrowaniu zakrzywionej i klejonej szyby przedniej, węższym prześwitom wokół turbulentnych obszarów powietrza, takich jak otwory na koła, zderzak i maska, owiewki podwozia oraz promowaniu ciaśniejszej szczeliny między przyczepami. Konstrukcje te, kluczowe elementy zwiększające wydajność aerodynamiczną, zostały opracowane i przetestowane równolegle z modelem Volvo Trucks SuperTruck 2.

Inżynierowie Volvo Trucks wprowadzili również znaczące ulepszenia do już wiodącej w swojej klasie oferty układów napędowych. Nowe Volvo VNL jest napędzane silnikiem D13 najnowszej generacji, który zapewnia niższe zużycie paliwa, osiągi i trwałość. Silnik D13 jest dostępny w czterech mocach znamionowych, w zakresie od 405 do 500 KM i trzech klasach momentu obrotowego od 1,750 do 1,950 lb-ft. Te różne opcje mocy zostały zaprojektowane tak, aby pasowały do różnych zastosowań i obejmują ulepszoną i zoptymalizowaną skrzynię biegów I-Shift, która charakteryzuje się nawet o 30% większą prędkością zmiany biegów. W połączeniu z układem napędowym I-Torque model D13 może zapewnić jeszcze większą oszczędność paliwa, najlepszą w swojej klasie wszechstronność i właściwości jezdne.

Kompleksowe podejście do podnoszenia funkcji bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo jest wpisane w DNA Volvo Trucks, a inżynierowie skupili się na nowych i ulepszonych, opatentowanych funkcjach bezpieczeństwa czynnego i biernego, aby kontynuować podróż firmy w kierunku zerowej liczby wypadków. Nowe Volvo VNL oferuje szereg wiodących w swojej klasie systemów bezpieczeństwa czynnego, w tym Volvo Active Driver Assist Plus z funkcją Pilot Assist, która zapewnia aktywne centrowanie pasa ruchu. Volvo Active Driver Assist Plus jest zasilany przez Aktywny Układ Kierowniczy Volvo, który poprawia manewrowanie przy wszystkich prędkościach, w tym bardziej kontrolowane cofanie, zwiększa stabilność przy wszystkich prędkościach drogowych oraz dostosowuje się i koryguje boczny wiatr, ukoronowanie autostrady, miękkie pobocza lub sytuacje awaryjne, takie jak awaria opony. Nowa funkcja wykrywania pieszych ostrzega kierowcę, gdy pieszy lub rowerzysta może znajdować się na jego drodze lub w martwym polu, i aktywuje przednie automatyczne hamowanie awaryjne dla obiektów znajdujących się bezpośrednio na drodze jazdy.

Wiodące w swojej klasie systemy bezpieczeństwa biernego oferowane w nowym Volvo VNL obejmują klejoną i owiniętą szybę przednią, która zapewnia panoramiczny widok. Nie tylko poprawia to aerodynamikę Volvo VNL, ale także poprawia widoczność dla kierowców, zwiększając bezpieczeństwo i redukując szum wiatru w kabinie. Kabina nowego Volvo VNL została zaprojektowana zgodnie z wiodącymi standardami testów zderzeniowych Volvo Trucks i będzie wyposażona w boczną kurtynę powietrzną z opcjami poduszek powietrznych tylko dla kierowcy lub kierowcy i pasażera, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży w Ameryce Północnej. Kabiny są wykonane ze stali o wysokiej wytrzymałości, aby odbijać energię zderzenia i zmniejszać ryzyko obrażeń. Ponadto poszerzone szyny ramy Volvo Trucks umożliwiają opuszczenie układu napędowego poniżej kabiny, aby chronić kierowcę. E-Call, nowa, innowacyjna funkcja bezpieczeństwa, łączy kierowcę ze służbami ratowniczymi, w których dostępna jest łączność komórkowa, i zapewnia dokładne informacje o lokalizacji. Dzieje się to automatycznie w przypadku przewrócenia się samolotu lub wyzwolenia poduszki powietrznej.

Bezproblemowa łączność dzięki zintegrowanym rozwiązaniom cyfrowym

Zintegrowany Volvo Connect, kompleksowy portal do zarządzania flotą, gromadzi wszystkie usługi cyfrowe Volvo Trucks w ramach jednej platformy, w tym wgląd w dane pojazdu, diagnostykę, zdalne programowanie, raporty zużycia paliwa, raporty bezpieczeństwa i usługi lokalizacyjne. Bezpłatna, 24-miesięczna subskrypcja Volvo Connect jest standardem we wszystkich nowych samochodach ciężarowych Volvo.

Dzięki nowej aplikacji Volvo MyTruck kierowcy mogą pozostać w kontakcie ze swoim samochodem ciężarowym, sprawdzając szacowany pozostały zasięg paliwa, poziom płynu DEF i płynu chłodzącego, a także otrzymując powiadomienia o potencjalnych problemach, takich jak awarie świateł, niski poziom płynu do spryskiwaczy i inne ważne elementy, dzięki czemu mogą je rozwiązać podczas przerw na odpoczynek lub podczas przeglądu przed podróżą. Dodatkowo, dzięki aplikacji MyTruck, kierowcy mogą zaplanować określone dni i godziny uruchomienia klimatyzacji, aby klimatyzacja w kabinie osiągnęła preferowaną temperaturę przed przybyciem do ciężarówki, aby rozpocząć dzień pracy.

Proaktywne podejście do maksymalizacji czasu pracy i wydajności

Niebieska umowa serwisowa, opcjonalny, kompleksowy plan usług zarządzanych przez dealera, wykorzystuje połączone usługi Volvo w celu zwiększenia dyspozycyjności i wydajności. Korzystając z usług połączonych Volvo, dealerzy mają dostęp w czasie rzeczywistym do danych o terminach konserwacji oraz informacji diagnostycznych dotyczących wykrytych kodów usterek. Dzięki temu klient może z wyprzedzeniem zaplanować serwis, a dealerzy mogą zdalnie aktualizować programy, aby utrzymać stan samochodu ciężarowego i zapobiec nieplanowanym przestojom. Po godzinach pracy dealerów Centrum Dyspozycyjności Volvo Trucks nadal zdalnie monitoruje samochód ciężarowy i powiadamia subskrybentów planu w przypadku wystąpienia jakichkolwiek krytycznych problemów.

Nowa, pierwsza w Ameryce Północnej 24-woltowa architektura elektryczna Volvo Trucks North America pomaga zminimalizować awarie akumulatorów i elektryczności oraz poprawić łatwość serwisowania w zakresie wykrywania i naprawy problemów z elektryką. Nowy liniowy układ oczyszczania spalin będzie łatwiejszy w serwisowaniu i zapewni lepsze oczyszczanie płynu DEF, zapewniając jeszcze czystszy układ.

Wprowadzenie pierwszego w branży opakowania opcjonalnego w Ameryce Północnej

Volvo Trucks zmieniło proces specyfikacji nowej serii Volvo VNL, wprowadzając opcje pakowania dla układu napędowego i bezpieczeństwa, co po raz pierwszy w branży upraszcza i optymalizuje proces konfiguracji i zamawiania oraz usprawnia operacje montażowe. Klienci mogą wybrać optymalny pakiet układów napędowych dla swojego cyklu pracy i efektywności paliwowej, wybierając jeden z trzech pakietów układów napędowych wyposażonych w silnik Volvo D13 o pięciu różnych mocach i momentach obrotowych. Ponadto klienci mogą wybierać spośród kilku pakietów bezpieczeństwa, aby mieć pewność, że ich samochód ciężarowy jest wyposażony w odpowiednią technologię, która spełni cele związane z bezpieczeństwem floty, takie jak ochrona kierowców, osób znajdujących się w pobliżu ciężarówek i przewożonych przez nich zasobów. Połączenie odpowiednich funkcji bezpieczeństwa sprzyja realizacji celu Volvo, jakim jest zero wypadków.

Całkowicie nowe Volvo VNL jest wygodnie dostępne w czterech wersjach wyposażenia nadwozia i wnętrza – Core, Edge, Edge Black i Ultimate – z sześcioma konfiguracjami kabiny, z których każda została zaprojektowana tak, aby odpowiadała preferencjom klientów, tożsamości marki i ich przeznaczeniu operacyjnemu

Nowe Volvo VNL dostępne w sześciu konfiguracjach kabiny:
◾VNL 300 Kabina dzienna
◾VNL 440 42-calowy podkład dachowy
◾VNL 640 62-calowy podkład dachowy środkowy
◾VNL 660 62-calowy podkład o pełnej wysokości
◾VNL 840 74-calowy podkład do dachu środkowego
◾VNL 860 74-calowy wagon sypialny o pełnej wysokości


Nowe narzędzie do konfiguratora pomaga klientom odkrywać i projektować idealny samochód ciężarowy

Aby w interaktywny sposób poznać nowe funkcje i poziomy wyposażenia Volvo VNL, Volvo Trucks opracowało nowy, najnowocześniejszy konfigurator Volvo VNL online. Konfigurator zawiera szczegółowe informacje na temat cech i zalet każdego poziomu wyposażenia i opcji kabiny, a także 360-stopniowy widok wnętrza i nadwozia samochodu ciężarowego.

Pracownicy sprzedaży dealerów będą mogli skorzystać ze szkoleń, które umożliwią im skonsultowanie się z klientami w sprawie idealnej konfiguracji Volvo VNL do ich zastosowań transportowych. Przedstawiciele serwisowi dealerów mają dostęp do szeroko zakrojonego rozwoju kompetencji, w tym e-learningu i osobistych kursów prowadzonych przez instruktorów w ramach Akademii Volvo, aby zostać w pełni przeszkolonym w zakresie obsługi nowego Volvo VNL, gdy samochody ciężarowe zaczną pojawiać się w salonach.

Potrzebne są progresywne rozwiązania, które pomogą sprostać wyzwaniom branży transportowej, w tym potrzebie zwiększenia produktywności i wydajności przy jednoczesnym zmniejszeniu emisji. Firmy muszą priorytetowo traktować utrzymanie i dobre samopoczucie kierowców dzięki przyjaznym dla kierowcy funkcjom i zaawansowanym technologiom, zapewniając wyjątkowe wrażenia z jazdy, które są kluczowe dla flot, aby przyciągnąć i zatrzymać kierowców. Dzięki stylistyce wnętrza i nadwozia, która zatrzymuje Cię w miejscu, każda innowacja wprowadzona w nowym Volvo VNL została stworzona z myślą o ułatwieniu i zwiększeniu bezpieczeństwa pracy kierowcy oraz zapewnieniu nowego poziomu wartości dla klienta. Całkowicie przebudowując Volvo VNL, spojrzeliśmy na przyszłość transportu i dostrzegliśmy szansę na ustanowienie nowych standardów branżowych i zrównoważone kształtowanie świata, w którym chcemy się poruszać powiedział Voorhoeve.
Źródło: Volvo Trucks USA
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
Hellmann


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels