Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Film o królowych ciężarowek potrójnie nagrodzony

Utworzona: 2021-10-24


Włoskie wydawnictwo ADC Group nagrodziło w trzech kategoriach film dokumentalny zrealizowany przez IVECO we współpracy z agencjami Ogilvy i Freeda. W plebiscycie NC Digital Awards realizacja została uznana za najlepszą kampanię komunikacyjną w internecie.

Film „IVECO Truck Queens” otrzymał trzy nagrody w konkursie NC Digital Awards: pierwsze miejsce w kategorii internetowej komunikacji marki w segmencie B2B, drugie w rywalizacji o Grand Prix w komunikacji na Facebooku i Instagramie oraz trzecią pozycję w kategorii internetowej komunikacji marki w segmencie B2C. Inicjatorem plebiscytu NC Digital Awards jest włoskie wydawnictwo ADC Group. Nagrody przyznawane są profesjonalistom w dziedzinie reklamy, marketingu, mediów i organizacji wydarzeń za najwyższą jakość w komunikacji internetowej we Włoszech.


Scenariusz filmowego dokumentu opracowała międzynarodowa agencja kreatywna Ogilvy, a za produkcję odpowiadała agencja Freeda, która tworzy oryginalne treści w mediach społecznościowych. Film zrealizowany z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet przedstawia rolę kobiet w świecie transportu. Oddano głos kobietom, które postanowiły związać swoją karierę zawodową z pojazdami ciężarowymi i przecierają szlaki dla młodszych pokoleń, co wiąże się z przełamywaniem stereotypów płci i walką z uprzedzeniami.


Widzowie poznają historie trzech kobiet z różnych krajów i środowisk. Judith Ehrmann jest doświadczonym mechanikiem w zespole wyścigowym Team Schwabentruck, Lorella Della Torre pracuje jako dyrektor sprzedaży w jednej z włoskich placówek dealerskich IVECO, a Oti Cabadas jest kierowcą ciężarówki. Film był wyemitowany na platformie IVECO Live Channel (www.ivecolivechannel.com) oraz udostępniony na kanałach IVECO i Freeda w mediach społecznościowych.


Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że nasz film został doceniony prestiżową nagrodą. Rzuca światło na rolę kobiet w naszej branży oraz prezentuje odwagę i determinację, jaką wnoszą do swojego zawodu. Mamy nadzieję, że przykład kobiet, które są „nie do zatrzymania” zainspiruje więcej dziewczyn do przełamywania stereotypów oraz realizowania pasji i rozwijania kariery w obszarach, które same wybiorą
- skomentowała Maria Laura Iascone, IVECO Global Brand Marketing Director.
Źródło: IVECO
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
LESZEK Transport i Spedycja Daniel Leszek


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels