PUH Automax to nasz wieloletni partner świadczący usługi w bardzo wysokim standardzie, dodatkowo znajdujący się w dobrej z naszego punktu widzenia lokalizacji, na południe od Warszawy. W przypadku klientów, którzy zakupili pojazdy w naszym biurze w Cząstkowie Polskim, ale nie jeżdżą w tym kierunku, będzie to znaczące ułatwienie i szybszy dostęp do wysokiej jakości usług serwisowych powiedział Sławomir Rybarczyk, Prezes Zarządu Q-Service Truck oraz Dyrektor Handlowy Inter Cars.
Otwierając nowe punkty dealerskie i serwisowe Ford Trucks Polska, chce łączyć nowych partnerów w strukturach sieci Q-Service Truck. Sieć skupia obecnie blisko 80 serwisów w całym kraju. Projekt Ford Trucks tworzy naturalną synergię z funkcjonującym modelem sieci warsztatowej, co idealnie odwzorowywał przypadek DSS Polska Sp. z o. o., firmy, która spełniła wszystkie wymogi autoryzacyjne i została również członkiem sieci niezależnych warsztatów pojazdów ciężarowych, Q-Service Truck.
Na współpracę z Fordem zdecydowałem się bardzo szybko. To nowa marka na rynku, a więc również szansa na rozwój dla jej potencjalnych partnerów. Sieć tak naprawdę dopiero się buduje, szuka swojej tożsamości i miejsca na rynku, a ponieważ ma przed sobą ogromne możliwości, postanowiłem do niej dołączyć. Dysponuję odpowiednim zapleczem, firma znajduje się w dogodnej lokalizacji, a więc szybko udało nam się znaleźć nić porozumienia z partnerami z Ford Trucks powiedział Tomasz Mądel, Prezes Zarządu DSS Polska Sp. z o. o.
Serdecznie witamy DSS Polska Sp. z o. o. w naszej sieci. Wierzymy, że będzie to początek długofalowej i bardzo owocnej współpracy. Z naszym nowym partnerem chcemy podnieść dostęp do usług nie tylko na rynku łódzkim. Wiemy jak istotna dla naszych klientów jest możliwość wyboru serwisu. Kolejnym niezagospodarowanym punktem na mapie jest Wielkopolska. To bardzo duży rynek, z ogromnym potencjałem. Szukamy partnera, który w 100% byłby w stanie spełnić nasze oczekiwania dodał Sławomir Rybarczyk, Prezes Zarządu Q-Service Truck oraz Dyrektor Handlowy Inter Cars.
Sieradzki oddział firmy zlokalizowany jest w Monicach, w bliskim sąsiedztwie trasy S8. DSS Polska Sp. z o. o. dysponuje ponadto oddziałem w Krakowie, a główną sferą działalności całej firmy są usługi transportowe, realizowane zarówno w Polsce, jak i w całej Europie. Przedsiębiorstwo posiada ponadto serwis pojazdów ciężarowych, dlatego w sieci Ford Trucks z powodzeniem będzie mogło realizować również usługi serwisowe.
Specjalizujemy się w naprawach pojazdów ciężarowych i nadal chcemy rozwijać się na tym polu, a współpraca z Fordem na pewno nam to ułatwi powiedział Tomasz Mądel, Prezes Zarządu DSS Polska Sp. z o. o.
Firma DSS Polska Sp. z o. o. przed dołączeniem w struktury Ford Trucks Polska zakupiła dwa flagowe modele producenta, pojazdy F-MAX, aby we własnym zakresie zweryfikować możliwości samochodów i w codziennej eksploatacji sprawdzić ich parametry.
Chciałbym sprzedawać swoim klientom pewny i sprawdzony produkt, nadający się w 100% do pracy. Moje dotychczasowe doświadczenia z marką przekonują mnie, że Ford F-MAX to właściwy wybór, który z czystym sumieniem mogę polecić każdemu użytkownikowi. Sam również planuję wymianę części własnej floty na F-MAX’y, o tym jak duża będzie to część zadecyduje jednak rynek, a więc m.in. kontrakty z klientami z branży budowlanej i stalowej, w których działamy bardzo szeroko dodał Tomasz Mądel.
Obecnie sieć dealerska Ford Truck składa się z ośmiu punktów. Każdy z nich tworzy również sieć serwisową, którą dodatkowo niebawem uzupełni PUH Automax. Jeszcze w tym roku firma planuje jej powiększenie o trzy lub cztery oddziały dealerskie oraz kilka serwisowych.
Poza regionem Wielkopolski, chcemy również rozwinąć ścianę wschodnią, a więc Lublin, Rzeszów i Białystok. W bliskim sąsiedztwie tych miast planujemy otwarcie punktów dealerskich. O tym jak szybko uda nam się zrealizować tę koncepcję w dużym stopniu zadecyduje jednak sytuacja związana z COVID-19. Pandemia nie sprzyja takim ruchom, robimy jednak wszystko, aby na mapie we wschodnich rejonach Polskich jak najszybciej pojawiły się nasze punkty. Bez względu na okoliczności dodatkowo będziemy również starali się rozwijać sieć serwisową. Planując w całej Polsce około 11 punktów dealerskich, musimy mieć w zanadrzu dodatkowo kilka punktów serwisowych, aby również pod tym względem zadbać o odpowiednie pokrycie rynku. W 2021 roku planujemy otwarcie około pięciu takich punktów. Obecnie nie ma potrzeby, aby było ich więcej, ponieważ naszych pojazdów nie jeździ jeszcze w Polsce zbyt wiele. Wydaje się, że na dziś zakładana przez nas liczba punktów dealerskich i serwisowych byłaby optymalnym rozwiązaniem, zbyt duże ich otwarcie mijałaby się z celem i potrzebami rynku podsumował Sławomir Rybarczyk.
Dla przypomnienia, sieć dealerska Ford Trucks Polska, to Q-Service Truck Sp. z o. o., Cząstków Polski; Moobilo Sp. z .o.o., Rusocin; Marcotrans Sp. z o. o., Stargard; Turbańscy Service Sp. z o.o., Pogorzela; CS Błach, Małuszów; Autofiko Sp. z o. o., Jaworzno; Bogumił Porębski, Głogoczów; DSS Polska Sp. z o. o., Monice.
Źródło: Inter Cars