Do składania i rozkładania nadwozia służy mechanizm „Flip-up”. Zsunięcie nadwozia i zabezpieczenie go pasami po złożeniu, umożliwia przewóz kontenerów 2x20’, 1x40’ lub centralnie 1x20’. Ponadto, dzięki wykonaniu pojazdu na podwoziu typu MEGA możliwy jest także transport kontenerów morskich typu High Cube. W przypadku potrzeby wykorzystania pojazdu jako platformy, po złożeniu zabudowy klient ma do dyspozycji powierzchnię o długości 12,27 m. Dzięki temu pojazd z powodzeniem może być wykorzystywany do transportu m.in. rur lub innych materiałów budowlanych.
Wykorzystując jeden zamiast trzech, przewoźnicy mogą zmniejszyć liczbę pojazdów we flocie, a także przejazdów bez ładunku. Wpływa to pozytywnie na obniżenie kosztów działalności, ograniczenie zużycia paliwa, a przy tym redukcję zanieczyszczeń emitowanych do atmosfery.
Zastosowane w Cargo Master Multi wielofunkcyjne nadwozie OpenBox C+ zaprojektowane zostało tak, aby spełniało oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Zdajemy sobie sprawę, że obecnie szukają oni rozwiązań wszechstronnych, które pomogą zredukować liczbę pustych przejazdów. Zsuwane nadwozie w połączeniu z platformą wyposażoną np. w zamki kontenerowe, uchwyty mocowania ładunku czy kieszenie na słupy służące do transportu, dzięki swojej wielofunkcyjności sprawdzą się także w firmach, które borykają się z niewystarczającą liczbą kierowców zawodowych mówi Jakub Wojciechowski, dyrektor handlowy spółki Libner Polska.Odwiedzający do 7 listopada 2024 r. targi TransLogistica Poland mogą porozmawiać z ekspertami spółki Wielton na stoisku wewnętrznym nr C8 w hali nr 4 EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Pojazd Cargo Master Multi można zobaczyć na stoisku zewnętrznym przy hali nr 4.
Źródło: Wielton