Elektryfikacja chłodnicza naczep dzięki elastyczności pracy w wielu temperaturach
Wielotemperaturowe agregaty Thermo King Advancer-e Spectrum stanowią istotny kamień milowy w dziedzinie zrównoważonego, całkowicie elektrycznego chłodzenia naczep. Model A-500e Spectrum oferuje niezrównaną elastyczność, umożliwiając precyzyjną wielostrefową kontrolę temperatury dla różnych rodzajów ładunków, stanowiąc odpowiedź na potrzeby złożonych tras dostaw o różnych nastawach temperatury. Bezsilnikowa, zaawansowana konstrukcja agregatu Advancer-e Spectrum nie tylko zapewnia cichą, bezemisyjną pracę, idealną w przypadku dostaw miejskich i nocnych, ale także znacznie zwiększa wydajność floty dzięki szybkiemu obniżaniu i szybkiemu przywracaniu temperatury.Agregat jest kompatybilny z wieloma źródłami zasilania, w tym z samoładującym się systemem odzyskiwania energii AxlePower, zestawami akumulatorów E-COOLPAC lub Energ-e oraz ePTO do samochodów ciężarowych. Dzięki temu Advancer-e jest przyszłościowy i zapewnia flotom solidne, elastyczne rozwiązanie chłodnicze do naczep, które spełnia dzisiejsze potrzeby, jednocześnie przygotowując je na wyzwania przyszłości.
Najlepsze osiągi elektryczne dla samochodów ciężarowych
Wprowadzenie agregatów Thermo King Large Truck E-Series, z pełną ofertą modeli o wysokiej wydajności chłodniczej zarówno w konfiguracjach jedno-, jak i wielotemperaturowych, stanowi krok naprzód w dziedzinie elektrycznego chłodzenia samochodów ciężarowych o masie od 7,5 do 26 ton. Te agregaty zaprojektowane, aby zapewnić niezrównaną wydajność i zrównoważony rozwój, zwiększają możliwości operacyjne zarówno w pojazdach elektrycznych (BEV), jak i napędzanych silnikiem (ICE), a także mogą pracować niezależnie, zasilane z akumulatora E-COOLPAC.Specjalnie opracowana technologia zapewnia najbardziej efektywne wykorzystanie energii elektrycznej. Agregaty są wyposażone w zaawansowane połączenia HVDC i technologi falownika oraz mają sterowanie zmienną prędkością zapewniające optymalną wydajność chłodzenia i efektywność energetyczną. Przekłada się to na doskonałą wydajność i precyzyjną kontrolę temperatury przy minimalnym wpływie na zasięg pojazdu, zużycie paliwa lub koszty eksploatacji.
Łączność w czasie rzeczywistym jest standardową funkcją wszystkich agregatów Large Truck serii E, zapewniając menedżerom floty, dzięki telematyce, szczegółowy wgląd w wydajność operacyjną. Solidna konstrukcja agregatów zmniejsza wymagania konserwacyjne dzięki mniejszej liczbie ruchomych części, a niski poziom hałasu, brak emisji i najbardziej kompaktowe wymiary w swojej kategorii sprawiają, że seria E nadaje się idealnie do najniższych ciężarówek pracujących w środowisku miejskim.
W pełni elektryczne chłodzenie na ostatnim etapie dostaw
Nowe agregaty Thermo King E-100e i E-200e, przeznaczone specjalnie do samochodów dostawczych i lekkich pojazdów użytkowych o pojemności do 12 m3, wyróżniają się na rynku. Ich solidna, kompaktowa, lekka, w pełni aluminiowa konstrukcja zmniejsza wagę i koszty konserwacji, zapewniając jednocześnie łatwy montaż w różnych typach pojazdów.Nowy model E-200e oferuje najlepszą w swojej klasie wydajność chłodniczą, lepszą wydajność i niezawodność dzięki innowacyjnej technologii pompy ciepła z odwróconym obiegiem. Agregaty E-100e i
E-200e są ponadto wyposażone w inteligentne elementy sterujące, które optymalizują obroty sprężarki w oparciu o warunki otoczenia i zabudowy, zwiększając efektywność energetyczną i wydajność.
Kompletna seria Thermo King E oferuje w pełni elektryczne, bezemisyjne i ciche chłodzenie zarówno dla pojazdów typu BEV, jak i ICE. Agregaty te, w których priorytetem jest wydajność, zrównoważony rozwój i elastyczność, są wyposażone w zaawansowaną telematykę w celu optymalizacji wydajności i obniżenia kosztów operacyjnych. Ich potężna i stała wydajność chłodnicza, szybkie obniżanie i szybkie przywracanie temperatury są niezależne od prędkości obrotowej silnika pojazdu. Zdolność podtrzymywania temperatury gwarantuje również jej precyzyjną kontrolę nawet wtedy, gdy kierowca jest poza pojazdem.
Rozwiązanie AxlePower, obecnie wprowadzone w regionie EMEA, jest tego najlepszym przykładem. Technologia ta może zmniejszyć emisję CO2 nawet o 12 ton rocznie w przypadku naczep dystrybucyjnych. Naczepy AxlePower przejechały ponad 950 000 km, generując ponad 46 500 kWh energii podczas jazdy. Wiele z nich, w bardzo zimnych i gorących warunkach otoczenia, od północy Europy po Afrykę Południową, polegało wyłącznie na tym systemie wytwarzania energii, bez konieczności zasilania zewnętrznego z sieci. A to tylko rzut oka na rozwiązania już poruszające się po drogach powiedział Claudio Zanframundo.Źródło: Thermo King