Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

DRUTEX rozbudowuje flotę. Już blisko 700 pojazdów w taborze

Utworzona: 2024-09-10


Producent okien, drzwi i rolet w Europie, znany także z imponującej floty transportowej i nowoczesnej logistyki, zdecydował się na kolejne, ogromne inwestycje we własny tabor.

W ostatnich miesiącach spółka zakupiła niemal 100 kolejnych pojazdów, w tym m. in. 32 Volvo FH, 10 Scanii S 460, 17 pojazdów Mercedes Sprinter i ponad 30 samochodów osobowych marki Skoda i Volkswagen. W ostatnich dniach, pod siedzibą firmy pojawiły się wspomniane szwedzkie ciężarówki Scania i 8 Arteonów niemieckiego producenta. Łączna wartość tych inwestycji to ponad 50 mln zł.

Fakt, że każde okno powstaje u nas na indywidualne zamówienie oraz 7-dniowy termin jego realizacji na terenie całej Europy wymaga od nas doskonałej logistyki, realizowanej zarówno w procesie produkcyjnym, jak i później – w organizacji transportu do klientów czy wyróżniającego się na tle branży serwisu, w skład którego wchodzi już 40 pojazdów dostawczych. Zakupy nowoczesnych pojazdów, to jednak tylko element - choć z pewnością niezwykle istotny – wszystkich inwestycji w transport powiedział Tomasz Galikowski, dyrektor ds. transportu w DRUTEX SA.
Warto dodać, że w ubiegłym roku spółka oddała do użytku zaprojektowany i wybudowany na własne potrzebny za kilkanaście milionów złotych okazały warsztat samochodowy, wyposażony w najnowocześniejsze maszyny i urządzenia do obsługi floty.

Dzięki temu jesteśmy w stanie samodzielnie utrzymywać doskonały stan techniczny pojazdów, ekspresowo realizować prace serwisowe czy naprawcze, a przez to oferować rekordowo krótkie terminy realizacji zamówień dodaje T. Galikowski.
Inwestycje w rozwój własnej floty wynikają z konsekwentnie realizowanej przez firmę międzynarodowej ekspansji. Obecnie ponad 80 procent produkcji DRUTEX trafia na rynki zagraniczne – nie tylko do Europy, ale również m. in. Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Afryki i Australii. Spółka posiada sieć sprzedaży składającą się z około 4000 partnerów handlowych na całym świecie, a ich liczba ciągle się powiększa.

Widoczna na drogach całej Europy czarno-biała flota wyróżnia się nowoczesnością i eleganckim, spójnym brandingiem. Widoczny logotyp marki, uzupełniony jest m. in. logotypem Tour de Pologne, w który – po raz piaty z rzędu – zaangażowana była spółka jako Oficjalny Sponsor i Partner Logistyczny. Na dniach pojawi się na pojazdach także logo Interu Mediolan! Prodecent okien poinformował właśnie, że został Oficjalnym Partnerem tego znakomitego, jednego z najlepszych na świecie, klubu piłkarskiego!

Źródło: DRUTEX
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
LINK Sp. z o.o.


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels