Fakt, że każde okno powstaje u nas na indywidualne zamówienie oraz 7-dniowy termin jego realizacji na terenie całej Europy wymaga od nas doskonałej logistyki, realizowanej zarówno w procesie produkcyjnym, jak i później – w organizacji transportu do klientów czy wyróżniającego się na tle branży serwisu, w skład którego wchodzi już 40 pojazdów dostawczych. Zakupy nowoczesnych pojazdów, to jednak tylko element - choć z pewnością niezwykle istotny – wszystkich inwestycji w transport powiedział Tomasz Galikowski, dyrektor ds. transportu w DRUTEX SA.Warto dodać, że w ubiegłym roku spółka oddała do użytku zaprojektowany i wybudowany na własne potrzebny za kilkanaście milionów złotych okazały warsztat samochodowy, wyposażony w najnowocześniejsze maszyny i urządzenia do obsługi floty.
Dzięki temu jesteśmy w stanie samodzielnie utrzymywać doskonały stan techniczny pojazdów, ekspresowo realizować prace serwisowe czy naprawcze, a przez to oferować rekordowo krótkie terminy realizacji zamówień dodaje T. Galikowski.Inwestycje w rozwój własnej floty wynikają z konsekwentnie realizowanej przez firmę międzynarodowej ekspansji. Obecnie ponad 80 procent produkcji DRUTEX trafia na rynki zagraniczne – nie tylko do Europy, ale również m. in. Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Afryki i Australii. Spółka posiada sieć sprzedaży składającą się z około 4000 partnerów handlowych na całym świecie, a ich liczba ciągle się powiększa.
Widoczna na drogach całej Europy czarno-biała flota wyróżnia się nowoczesnością i eleganckim, spójnym brandingiem. Widoczny logotyp marki, uzupełniony jest m. in. logotypem Tour de Pologne, w który – po raz piaty z rzędu – zaangażowana była spółka jako Oficjalny Sponsor i Partner Logistyczny. Na dniach pojawi się na pojazdach także logo Interu Mediolan! Prodecent okien poinformował właśnie, że został Oficjalnym Partnerem tego znakomitego, jednego z najlepszych na świecie, klubu piłkarskiego!
Źródło: DRUTEX