W miarę jak branża pojazdów użytkowych w Europie zbliża się do przepisów Euro 7 i CO2 HDV, decyzje dotyczące technologii energetycznych stają się trudniejsze i bardziej złożone. Skupiamy się na dostarczaniu szerokiej gamy wiodących w branży rozwiązań energetycznych, które obecnie redukują emisję spalin i gazów cieplarnianych, zapewniając jednocześnie wydajność, niezawodność i całkowity koszt posiadania, których nasi klienci i branża transportowa potrzebują do prowadzenia swojej działalności. Te rozwiązania energetyczne podkreślają nasze zaangażowanie w strategię Destination Zero, która ma na celu rozwijanie technologii opartych na silnikach przy jednoczesnym rozszerzaniu oferty zerowej emisji i szerszych możliwości układu napędowego. Takie podejście umożliwia branży dopasowanie dostępności technologii do gotowości infrastruktury, jednocześnie zapewniając naszym klientom OEM możliwość praktycznego, elastycznego i wieloopcyjnego podejścia do nadchodzących przepisów europejskich powiedziała Jennifer Rumsey, przewodnicząca i dyrektor generalna Cummins.Kluczowym wydarzeniem będzie ekspozycja układu napędowego Cummins, prezentująca rozszerzoną ofertę produktów, w tym X10 zgodną z normą Euro 7, a także silnik spalinowy X15H na wodór. Oba produkty zostaną zaprezentowane obok najnowszych systemów oczyszczania spalin, skrzyni biegów Eaton-Cummins, a także niezależnego zawieszenia przedniego Meritor® MIS-10, tylnej osi 17X HE i pneumatycznych hamulców tarczowych ELSA 225 H. Technologie te mają na celu zwiększenie efektywności paliwowej, zmniejszenie emisji spalin i poprawę osiągów pojazdów w celu wsparcia przejścia branży na normy Euro 7 i CO2 HDV.
Cummins zademonstruje również zaangażowanie w rozwój pełnego ekosystemu wodorowego dzięki turbosprężarce e-turbo, sprężarce e-kompresor, pompie recyrkulacji wodoru, wtryskiwaczowi ogniw paliwowych i wyrzutnikowi ogniw paliwowych. Komponenty te mają na celu poprawę efektywności ogniw paliwowych, zmniejszenie hałasu i zwiększenie niezawodności. Ponadto zostanie zaprezentowany najnowszy system magazynowania paliwa wodorowego typu IV firmy NPROXX, partnerstwa joint venture Cummins z ETC.
Źródło: Cummins
grafika poglądowa