Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Mniejsze spalanie, większa zwrotność

Utworzona: 2022-12-12


Aby zapewnić oszczędność paliwa, zwiększyć ładowność i poprawić zwrotność, firma DAF wprowadza elektryczno-hydrauliczny układ kierowniczy (EHS) w ciągnikach 6x2 i podwoziach ze sterowaną osią pchaną.

Ciężkie pojazdy do transportu materiałów rolniczych i budowlanych w dużym stopniu korzystają z zalet kierowanej osi pchanej, która umożliwia precyzyjne manewrowanie i zapewnia większą ładowność. Kierowana oś pchana jest również doskonałym rozwiązaniem dla pojazdów wykorzystywanych do zbiórki odpadów i transportu płynów.

Nowy elektryczno-hydrauliczny układ kierowniczy, dostępny dla wszystkich modeli nowej generacji (XF, XG i XG⁺ i XD), zastępuje wersję mechaniczną. Wprowadzono elektronicznie sterowaną pompę wspomagania kierownicy, co pozwoliło obniżyć masę układu o 30 kg. Dzięki zmniejszonemu tarciu system EHS pozwala zredukować zużycie paliwa o 0,3%.

Ponadto komponenty nowego systemu zajmują mniej miejsca w podwoziu, co pozwala na montaż nawet o 40% większych zbiorników paliwa w ciągniku. 900-litrowe zbiorniki paliwa w modelach XD, XF, XG i XG⁺ pozwalają na obniżenie kosztów operacyjnych poprzez tankowanie tam, gdzie ceny paliwa są najniższe.

Elektryczno-hydrauliczny układ kierowniczy w sposob ciągły oblicza optymalny kąt skrętu kierowanej osi pchanej na podstawie prędkości i rozstawu osi, gwarantując bardzo precyzyjne kierowanie. Promień skrętu ciągników i podwozi został dodatkowo zmniejszony o 12%.

Podczas jazdy z prędkością powyżej 45 km/h nowa oś pchana blokuje się w pozycji do jazdy na wprost, gwarantując maksymalną stabilność pojazdu. Całkowicie przeprojektowane zawieszenie i możliwość podnoszenia osi pchanej zapewniają kierowcy wysoki komfort pracy.

Źródło: DAF
Do ulubionych

Komentarze

~Warsztat
2 lat temu
Witam

Wszystko się zgadza auto mniej pali od poprzedniego modelu. Układ wtryskowy silnika jest beznadziejny pierwsze problemy z wtryskami pojawiają się po 30000 tys km. Serwisy nic nie nie robi w tym kierunku żeby to poprawić tylko robią tak zwane płukanki układu wtryskowego co wystarcza na następne 20000 do 30000 tys km. Ciekawe co będzie kiedy skończy się gwarancja. To jest po prostu żenujące
Zobacz cały wątek
FIRMOWY SPOTLIGHT
Transcash.eu S.A.


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels