Analiza liczby użytkowników obsługiwanych w stacjonarnej sieci Miejsc Obsługi Klienta systemu e-TOLL oraz ilości transakcji realizowanych przez te punkty, wykazała wyraźny spadek zainteresowania korzystaniem z takiej formy obsługi. Zdecydowana większość użytkowników systemu e-TOLL wybiera kontakt online poprzez Internetowe Konto Klienta (IKK).
IKK ma wiele zalet, pozwala użytkownikom samodzielnie zarządzać swoimi rozliczeniami i danymi pojazdów w systemie. Usługi są dostępne online przez całą dobę. Szczegółowe informacje na temat sposobów rejestracji w systemie e-TOLL i korzystania z IKK opublikowane są na stronie etoll.gov.pl.
Relokacja dwóch Punktów Dystrybucji
Ponadto w nocy z 30 września na 1 października br. nastąpiła relokacja dwóch dotychczasowych Punktów Dystrybucji w sieci Miejsc Obsługi Klienta.
Zamknięte zostaną punkty:
❌Stacja LOTOS w Szczecinie przy Szosie Stargardzkiej 22 G.
❌Stacja LOTOS w Gdyni przy ul. Kontenerowej 2.
Natomiast od 1 października br. usługi e-TOLL będą dostępne w stacjach paliw:
✅Stacji BP w Warszawie przy ul. Puławskiej 417.
✅Stacji BP w Gdyni przy ul. Hutniczej 15A.
Pełną listę Miejsc Obsługi Klienta znajdziesz na stronie etoll.gov.pl w zakładce Obsługa Klienta. Aby zlokalizować najbliższe Miejsce Obsługi Klienta możesz skorzystać również z wyszukiwarki Miejsc Obsługi Klienta.
Utworzona: 2022-10-11