Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

REKLAMA

Dwupokładowa naczepa przewiezie do 66% więcej ładunku
Utworzona: 2022-09-24

Pierwsza prezentacja nowej dwupokładowej naczepy Flexliner na targach IAA.

Wysokie koszty paliwa, brak kierowców i wymagania dotyczące niższej emisji CO² to tylko niektóre z problemów, z którymi boryka się obecnie branża transportowa. Konieczne jest znalezienie innowacyjnych rozwiązań dla zrównoważonego wykorzystania zasobów naturalnych. Również Langendorf wnosi swój wkład w bardziej ekologiczną przyszłość i we wrześniu na targach IAA Transportation zaprezentował nowy City Flexliner. ​

Langendorf od 40 lat projektuje, produkuje i sprzedaje naczepy inloader. Typ Flexliner uzupełnia paletę produktów o naczepę dwupokładową, która dysponuje dwoma poziomami załadunku, jak również innowacyjnym niezależnym zawieszeniem kół, które umożliwia wykorzystanie przestrzeni między osiami. W ten sposób jednym pojazdem można przewieźć do 66% więcej ładunku. Long-Range Flexliner, który Langendorf opracował przed kilkoma laty, został dzięki swoim 3 osiom doskonale zaprojektowany do logistyki typu hub-to-hub.

Na targach IAA Transportation firma Langendorf zaprezentowała nową wersję naczepy dwupokładowej, która jest dostosowana do wąskich ulic i mocno uczęszczanego transportu miejskiego. Dzięki dwuosiowej konstrukcji i osiom kierowanym nowy City-Flexliner jest bardziej zwrotny, a dzięki specjalnemu systemowi podnoszenia nie wymaga dodatkowych ramp załadunkowych ze strony punktu dostaw. Dzięki większej powierzchni użytkowej można przewieźć więcej ładunku piętrowym inloaderem, co pozwala nie tylko zaoszczędzić na kosztach paliwa, opłatach drogowych i personelu, ale także zmniejszyć zużycie CO² o 60%. W ten sposób dwa Felxlinery mogą zastąpić trzy konwencjonalne naczepy i dodatkowo odciążyć ruch drogowy. Nie są wymagane żadne specjalne zezwolenia, ani dla krótkiej wersji o długości 11.000 mm, ani dla długiej wersji Flexlinera o długości całkowitej 16.500 mm.

Uważamy, że naszym obowiązkiem jest pomoc w kształtowaniu przyszłości, a dotyczy to takich kwestii jak wykorzystanie zasobów naturalnych i dostosowanie procesów logistycznych. Flexliner toruje drogę do bardziej ekologicznej branży logistycznej i transportowej wyjaśnia dyrektor zarządzający Dr. Klaus Strautmann.
Dzięki innowacyjnemu i wyjątkowemu City-Flexlinerowi firma Langendorf robi kolejny krok w kierunku zrównoważonej i przyjaznej dla środowiska przyszłości. W ten sposób Langendorf wnosi swój wkład w przyjazny dla życia i zoptymalizowany pod kątem ruchu drogowego krajobraz miasta.

Źródło: Wielton
Do ulubionych
Photo by Josh Hild from Pexels