
Zamówienie objęło 10 pojazdów ML 100E19/P EVID, mogących przewozić 192 butle 5-galonowe (o łącznej masie do 5.445 kg), oraz 13 pojazdów ML120EL19/P EVID przystosowanych do transportu 256 butli (o łącznej masie do 6.810 kg). Ciężarówki zostały wyposażone w 6-biegowe skrzynie zautomatyzowane, system wspomagający ruszanie na wzniesieniu Hill Holder, aktywny tempomat ACC z czujnikiem radarowym i reflektory ksenonowe. Charakterystyczne cechy Eurocargo to wąska kabina (szerokość 2,1 m), duży kąt skrętu (52 stopnie) i najmniejsza średnica zawracania w swojej kategorii (niespełna 11 m w wersji z rozstawem osi 2790 mm), co sprawia, że to idealny pojazd do realizacji miejskich zadań dystrybucyjnych.

Na decyzję klienta miało również wpływ to, że ciężarówka spełnia najostrzejszą normę czystości spalin Euro VI D. Zastosowany w Eurocargo system oczyszczania spalin HI-SCR charakteryzuje się niewielką masą, dużą wydajnością i eliminuje przerwy w pracy związane z koniecznością wykonania procedury regeneracji filtra cząstek stałych jak w pojazdach z układami EGR+SCR. Regeneracja filtra DPF jest pasywna, ciągła i zautomatyzowana, co oznacza, że odbywa się bez udziału kierowcy.
Żródło: IVECO