Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Operator Logistyczny Roku

Utworzona: 2021-12-14


To najważniejsza nagroda polskiej logistyki. Złote Godło, czyli pierwsze miejsce, zdobyła firma kurierska GLS Poland.

To już 20. edycja prestiżowego programu Logistyczny Operator Roku, najważniejszego w tej branży. Nagrody i wyróżnienia są przyznawane na podstawie obiektywnego kryterium, ponieważ wynikają z badań satysfakcji klientów operatorów logistycznych. Oceniają oni m.in. potencjał konkurencyjny firm, kompleksowość ich usług, wykonanie założonych norm usług logistycznych, standard obsługi klientów, jak również pozycję operatorów na rynku. Badanie prowadzą Data Group Consulting i Wydawnictwo Eurologistics.

GLS Poland bierze udział w programie od początku. Firma wielokrotnie otrzymywała już wyróżnienia, była również laureatem jednej z trzech głównych nagród. Teraz zdobywa pierwsze miejsce, czyli Złote Godło dla Logistycznego Operatora Roku.

Ta nagroda to dla nas ogromne wyróżnienie. Dziękuję naszym klientom za zaufanie, którym obdarzają nas każdego dnia. To ich zadowolenie z wysokiej jakości naszych usług sprawiło, że mogliśmy otrzymać w tym roku Złote Godło. Klient jest w sercu wszystkiego, co robimy i dlatego z dumą przyjmujemy tę nagrodę. Podejmujemy jednocześnie wyzwanie, by nadal z pasją i otwartością dostarczać coś więcej niż przesyłki. Przede wszystkim dziękuję jednak naszym pracownikom, współpracownikom i partnerom biznesowym. Firma logistyczna to infrastruktura, procesy i co najważniejsze – ludzie. I dlatego właśnie ta nagroda jest dla nich. Wszystkich ludzi GLS – mówi Tomek Zwiercan, dyrektor zarządzający GLS Poland.

Jakość i elastyczność

Wg danych przekazanych przez organizatorów badania, GLS wyróżnia się na rynku pod względem oceny standardu usług, w szczególności elastyczności działania, a także poziomu informatyzacji. Obszary te zawsze stanowiły silną stronę GLS, a teraz firma jeszcze bardziej się na tym polu umocniła. Wszystko to sprawia, że GLS skutecznie pozycjonuje się wśród klientów mających określone potrzeby.

Myślę, że elastyczność to słowo klucz. W praktyce oznacza umiejętność dostosowania usług i formy obsługi do realnych potrzeb i oczekiwań klientów. Zawsze jesteśmy otwarci na rozmowę, komunikatywni i szukamy rozwiązań indywidualnych – podkreśla Małgorzata Markowska, promotion & communication manager GLS Poland.
Klienci docenili zwłaszcza doświadczenie GLS w obsłudze rynku e-commerce w Polsce i za granicą. Pod tym względem firma uzyskała aż 70% ocen pozytywnych. Geograficzny zasięg dostaw staje się dla klientów coraz ważniejszy – w tej dziedzinie zdecydowana większość z nich uważa ofertę GLS za najlepszą na rynku. Małgorzata Markowska zwraca uwagę na fakt, że ważnym elementem strategii GLS jest gotowość na zmiany na rynku.

Świadomie stawiamy na usługi wysokiej jakości. Jednak rozumiemy przez to coś więcej niż sprawność i efektywność procesów logistycznych: tworzymy usługi przyjazne, od człowieka dla człowieka, oparte na dobrych relacjach. Tak postrzegamy swoją rolę, to wręcz nasza tożsamość. Zmiany następują dziś szybciej niż kiedykolwiek. Tym ważniejsze jest, by to człowiek pozostawał w centrum uwagi – zaznacza Małgorzata Markowska.
Źródło: GLS Poland
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
Euroma Maciej Działoszyński


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels