REKLAMA

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Connect-Trans wprowadza nową usługę zapewnienia ciągłości pracy dla Twoich pojazdów przez cały rok
Utworzona: 2021-05-18

Usługa prowadzenia pojazdów, testowana przez Connect-Trans już w drugiej połowie marca 2021 roku okazała się tak popularna, że przesądziła o zmianie profilu całej działalności. Od maja platforma oficjalnie kładzie już akcent na usługi pośrednictwa i szeroko rozumianej cyfrowej spedycji. Co to znaczy? Connect-Trans obsłuży najtrudniejszy dla wszystkich proces - dopasowanie przewoźnika i ładunku.

Dotychczasowi użytkownicy Connect-Trans mogli już dostrzec zmianę. Zniknął dostęp do bezpośredniego kontaktu pomiędzy przewoźnikami, a załadowcami - zarówno przed, jak i po podjęciu ładunku. W zamian natomiast pojawiły się znaczące ułatwienia i korzyści, wśród których nie można pominąć kluczowej obietnicy platformy - płatności za wszystkie kilometry - niezależnie od tego czy są pełne, czy puste.

Nowość w Connect-Trans: Panel do zarządzania flotą i ładunkami

Connect-Trans organizuje już transport na terenie całej Europy przy pokryciu wszystkich dodatkowych kosztów z tym związanych, zachowując wysoką stawkę za każdy kilometr. Wprowadzono usługę pełnego prowadzenia pojazdów zapewniając ciągłość zleceń transportowych przez cały rok dla naczep 13.6 ldm jak i dla busów do 3.5 tony. W przypadku busów przebiegi sięgają 15.000 km w systemie pracy 3/1, natomiast w przypadku zestawów 13.6 ldm 10 000 - 12 000 km.

Do użytku przewoźników został oddany nowy panel do zarządzania flotą i realizowanymi ładunkami. W końcu istnieje miejsce, z którego przewoźnik widzi wszystkie zrealizowane oraz nadchodzące ładunki wraz z pełnym opisem statystyk w zakresie długości przejechanych, a także pustych i pełnych kilometrów, dzięki czemu ma pełną kontrolę nad całokształtem współpracy w jednym miejscu.

Każdy transport otrzymuje dedykowanego, wyszkolonego opiekuna do organizacji importów i eksportów, wciąż dostępne jest wsparcie prawne, natychmiastowe płatności poprzez faktoring zostały włączone w usługę i Connect-Trans obiecuje zapewnienie ciągłości pracy przez cały rok. Opracowana i wciąż rozwijana technologia geolokalizacji, panel zarządzania transportem oraz aplikacje mobilne zostały zoptymalizowane pod kątem prowadzenia pojazdów oraz nadzoru nad zdarzeniami takimi jak załadunek, rozładunek, rozliczenia, dokumentacja i więcej.

Aplikacja mobilna sama w sobie zasługuje na wyróżnienie i stanowi istotną zaletę korzystania z usług Connect-Trans. Dzięki niej wszyscy oszczędzają czas i zapewniają sobie bezpieczeństwo na drodze. Aplikacja bez problemu zastępuje nieustające rozmowy i smsy wygodnymi notyfikacjami zleceń dla kierowców. Ładunki pojawiają się bezpośrednio “na telefonie”, a po zrealizowaniu zlecenia kierowcy mogą wysłać zdjęcie dokumentu CMR, aby jeszcze bardziej przyspieszyć termin płatności.



Rewolucji tego rodzaju nie sposób przeprowadzić samodzielnie. Z Connect-Trans wciąż działają partnerzy - najlepsi na rynku dostawcy udogodnień i usług dla transportu. Natychmiastowe płatności za fracht to najtańsza oferta na rynku w wysokości 0,08% wartości zlecenia dziennie. Karty paliwowe dostępne są do 25 000 stacji benzynowych, w tym 1300 w Polsce, a także można wykorzystać rabaty w 30 krajach. Oferta wszystkich operatorów na rynku została umieszczona w jednym miejscu - w platformie Connect-Trans. Stała obsługa prawna dla przedsiębiorstwa transportowego została połączona z windykacją z tytułu usług transportowych na terenie Polski i Europy, z przedstawicielstwem we Francji, i w Holandii. Dostępne są zgłoszenia do Milog, Zwroty Maut, całkowita ewidencja czasu pracy kierowcy a także pomoc przy zatrudnieniu cudzoziemca (zezwolenie na pracę, świadectwo kierowcy z GITD).

Wsparcia w formalnościach jest teraz znacznie więcej. Connect-Trans oferuje bezpłatny audyt ubezpieczenia, OC przewoźnika umownego, OC przewoźnika,
OC spedytora, ocenę ryzyka w transporcie, zarządzanie ryzykiem kradzieżowym, organizację obsługi roszczeń i szkód transportowych. Connect-Trans uzupełnia to nowoczesnym monitoringiem lokalizacji pojazdów poprzez system telematyczny GPS oraz monitoringiem zużycia paliwa, zaś wisienką na torcie jest księgowa obsługa przez specjalistów z zakresu transportu.

Realizacja zleceń jest teraz wyceniana przez Connect-Trans ze szczególnym interesem przewoźnika, dla którego zoptymalizowane są korzyści, bez których trudno odnaleźć się we współczesnym, coraz bardziej cyfrowym świecie transportu.

Ze względu na duże zainteresowanie, aby skorzystać z nowej usługi firma zachęca do kontaktu:

Mail:

Infolinia:

Do ulubionych

Fotografie


Photo by Josh Hild from Pexels