Firma rodzinna ma przewagę nad innymi przedsiębiorstwami, ponieważ klientów i pracowników traktuje jak członków rodziny. Dlatego oferujemy logistykę „z ludzką twarzą”. Partnerstwo i lojalność wpisują się w ten styl współpracy. Mamy wielu długoterminowych klientów. Ich biznes na przestrzeni lat się zmienia i my dostosowujemy się do nich. Jesteśmy partnerami i wspólnie odpowiadamy na pojawiające się wyzwania i wspólnie się rozwijamy. Ten nieustanny rozwój jest wpisany w geny naszej firmy. Nie dostarczamy tylko usługi, ale składamy też obietnicę, która musi zostać spełniona - zawsze na czas, z dbałością o szczegóły i na najwyższym poziomie jakości. Dlatego od wielu lat poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, zawsze stawiając naszych klientów na pierwszym miejscu. W ten sposób inwestujemy w przyszłość, w zrównoważone rozwiązania i projekty, które przynoszą długoterminowe korzyści. Przed nami jeszcze niejedna droga, ale już teraz jestem przekonany, że razem z naszymi klientami i people with drive możemy dotrzeć wszędzie tam, gdzie chcemy mówi Ewald Raben, CEO Grupy Raben.
Nic wiec dziwnego, że tytuł Marka Godna Zaufania 2021 przypadł liderowi rynku logistycznego w Polsce już po raz czwarty. W tej edycji na Grupę Raben oddano niemal 21% głosów w kategorii „Usługi logistyczne”, co oznacza, że firma w rankingu zostawiła daleko w tyle swoją konkurencję. Podczas gali on-line 29 kwietnia 2021 r. nagrodę odebrał Krzysztof Hajduk, Dyrektor Sprzedaży, Raben Logistics Polska.
Kolejny tytuł Marka Godna Zaufania to dla nas wielki zaszczyt. Tym bardziej, że otrzymujemy go w roku jubileuszy - 90 lat istnienia Raben w Europie i 30 działalności w Polsce. Dziękuje wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu: naszym klientom i partnerom za zaufanie jakim nas obdarzają, a także naszym pracownikom, bez których zaangażowania i codziennej pracy nie moglibyśmy dotrzymać obietnicy jaką jest bycie godnym zaufania partnerem w logistyce powiedział Krzysztof Hajduk.
Badanie w ramach Marka Godna Zaufania 2021 już po raz szósty zostało przeprowadzone przez wydawcę miesięcznika „My Company Polska”. Za realizację i opracowanie odpowiadał instytut badawczy Kantar Polska S.A. Najważniejszym celem badania jest poznanie opinii przedsiębiorców na temat najlepszych marek, produktów i usług skierowanych do biznesu oraz poznanie tych, którym najbardziej ufają. Marki wymieniane były spontanicznie. W każdej z 25 kategorii można było wskazać tylko jedną markę. Ankieta została wysłana do 22 000 przedsiębiorców. Finalnie w badaniu wzięło udział 1 221 przedsiębiorców, którzy łącznie wymienili ponad 300 znanych sobie i cenionych marek.
Źródło: Grupa Raben