Utworzona: 2020-03-10
Brak kobiet pogłębia problem brakujących kierowców
Utworzona: 2020-03-10
Utworzona: 2020-03-10
Według badań przeprowadzonych przez IRU, europejski sektor transportu drogowego stoi w obliczu 13% wzrostu liczby brakujących kierowców w 2020 roku.
Według badań przeprowadzonych przez IRU, europejski sektor transportu drogowego stoi w obliczu 13% wzrostu liczby brakujących kierowców w 2020 roku.
Tylko dla zalogowanych
Dostęp do niektórych tekstów zarezerwowany jest tylko dla posiadaczy kont w etransport.pl
FIRMOWY SPOTLIGHT
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Most graniczny w Słubicach zamknięty - kierowcy ciężarówek muszą korzystać z objazdu przez ŚwieckoFrancja- zamknięcie autostrad A6 i A126Na giełdach mocne odbicie w drugim kwartale, ale przed nami sezon ogórkowyBus z 'niespodzianką' - 300 tys. papierosów i kierowca na podwójnym gazieTylko 13% autostrad w Hiszpanii jest płatnych. To ma się zmienićPrawo.pl: spółki z ograniczoną odpowiedzialnością są zadłużone na 3,8 miliardów złotychUnijne wsparcie dla Volvo – 49 mln euro na dekarbonizację zakładu silnikówNajlepszy czerwiec w sprzedaży użytkowych – ciągniki pociągnęły rynekUK odkłada kontrole graniczne dla owoców i warzyw do 2027Unia przeznacza miliardy na poprawę warunków pracy kierowców
NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE
Na giełdach mocne odbicie w drugim kwartale, ale przed nami sezon ogórkowyNadawcy chętni do zawierania kontraktów, a stawki za transport ani drgną...Naszym celem jest maksymalizacja dostępności pojazdów i minimalizacja czasu ich przestojuJak kierowcy ciężarówek tracą najwięcej paliwa – i jak temu zapobiecPolski transport zatrzyma się bez kierowców z zagranicy?Kiedyś to była robota. Teraz? Z roku na rok gorzejKierowcy doceniają wygodę w kabinie, a przewoźnicy efektywność i niskie kosztyCzego nie uczą w szkołach jazdy? Błędy, które irytują zawodowców i paraliżują ruch na ekspresówkachTransport taaaakich zbiorników bez użycia dźwiguWymiana tachografów dopiero na półmetku. Będzie ponowne oblężenie warsztatów?Marże są za niskie, aby transport sam mógł sfinansować transformacjęDla kierowców ciężarówek jedyna słuszna prędkość to 90 km/h – bez względu na drogę i ruchCiężarówką w świat, motocyklem na tor – historia kierowcy i amatora żużlaSą propozycje, nie ma zainteresowania. Przewoźnicy nie wierzą w deregulację?Nie wyjadę już za granicę. W Polsce można pracować godnie i dobrze zarabiać