Utworzona: 2019-08-27
Minęło 5 miesięcy od głośnego wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, w którym Polska przegrała spór dotyczący dopuszczalnych nacisków osi na drogach publicznych. Sam spór toczył się kilka lat, a Polska sprzeciwia się unijnym normom prawie od dekady. Czas upływa a firmy transportowe korzystające z polskiej infrastruktury drogowej nadal nie są pewni swoich praw i obowiązków.
Minęło 5 miesięcy od głośnego wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, w którym Polska przegrała spór dotyczący dopuszczalnych nacisków osi na drogach publicznych. Sam spór toczył się kilka lat, a Polska sprzeciwia się unijnym normom prawie od dekady. Czas upływa a firmy transportowe korzystające z polskiej infrastruktury drogowej nadal nie są pewni swoich praw i obowiązków.
Komentarze (5)
~Marek 6 lat temu | Ciekawy artykol dla gumy I kupa na pace. Oni musza znac te wszystkie liczby. |
~Marek 6 lat temu | Jak sie wezna za karanie zaladowcow to skaczy sie przeladowywanie aut... szczegolnie dostawczakow!!! A tak chodzi tylko o kase by byly wplywy do budrzetu a nie o wyeliminowanie patologi. Kasa sie kreci i wszystko ok... |
~Co za matol 6 lat temu | Weź się człowieku za naukę ortografii a dyskusje zostaw innym |
~pa ka 6 lat temu | co to znaczy kilkaset zl dla kiermana? to nawet nie wiedzą ile? |
g-a
6 lat temu | Jeszcze tu jesteś czy już nie? |
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.