REKLAMA

Kierowca oszczędzi czas jak i energię
Utworzona: 2019-03-15

Firma Schmitz Cargobull zaprezentuje model S.KI naczepy wywrotki z izolacją termiczną, model S.KI z nową wewnętrzną okładziną plastikową oraz model wywrotki M.KI z elektrycznie odsuwaną plandeką.

REKLAMA
W przypadku naczep wywrotek, coraz większą rolę odgrywają „cyfrowi asystenci”, np. zaawansowany system telematyczny naczepy lub aplikacja S.KI do obsługi, które poprawiają opłacalność i bezpieczeństwo użytkowania.

Aluminiowa wywrotka S.KI jest teraz dostępna z plastikową okładziną typu OKULEN. Skorodowane i zużyte powierzchnie wnętrza naczepy zwiększają czas rozładunku i utrudniają proces opróżniania, ponieważ ładunek zaczyna się przesuwać dopiero, gdy wywrotka jest ustawiona pod ostrym kątem. Plastikowa okładzina zmniejsza tarcie i zapobiega gromadzeniu się pozostałości ładunku. Poza tym, utrudnia przywieranie dużej ilości materiału do podłogi, co poprawia proces opróżniania przy niższych kątach ustawienia wywrotki. To prowadzi do codziennych oszczędności pod względem czasu rozładunku i konieczności czyszczenia.



W przypadku wywrotki z izolacją termiczną, projektanci zwrócili szczególną uwagę na redukcję wagi. Aby zapewnić maksymalną ładowność, zoptymalizowano izolację termiczną stalowej naczepy o półokrągłym przekroju poprzecznym. Zastosowany innowacyjny materiał izolacyjny waży zaledwie 310 kg.

Schmitz Cargobull oferuje teraz elektrycznie składaną plandekę jako opcję fabryczną do modelu wywrotki M.KI. Rozwiązanie to zapewnia szereg zalet, szczególnie jeżeli chodzi o częsty załadunek i rozładunek. Oprócz oszczędności czasu, elektrycznie składana plandeka poprawia bezpieczeństwo kierowcy. Plandeka może być z łatwością otwierana lub zasuwana za pomocą pilota, zarówno z kabiny jak i spoza pojazdu. W czasie całej operacji, kierowca nie musi już wchodzić na platformę roboczą. Poprawia to bezpieczeństwo kierowcy, zmniejszając ryzyko wypadków.



Firma od początku odgrywa wiodącą rolę w dziedzinie digitalizacji, oferując wywrotki wyposażone w najnowszy system telematyki, trzeciej generacji – TrailerConnect. Zapewnia on wygodę obsługi i posiada funkcje takie jak wskaźnik zużycia okładzin hamulcowych lub system monitorowania ciśnienia w oponach. Wszystkie wywrotki mogą być skonfigurowane w taki sposób, aby optymalnie spełniać wymagania branży budowlanej. Dedykowana aplikacja S.KI umożliwia zdalne sterowanie i monitorowanie wywrotki za pomocą telefonu komórkowego lub tableta (z systemem Android lub iOS). Aplikacja poprawia bezpieczeństwo i wydajność w czasie załadunku, ponieważ umożliwia sterowanie szeregiem funkcji bezpośrednio z kabiny. Kierowca oszczędza zarówno czas jak i energię, otrzymując jednocześnie aktualne dane na temat pracy naczepy i stanu ładunku.

Źródło: Schmitz Cargobull
Do ulubionych