Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

VIA TOLL kara za konto na minusie

ID: 94058


Witam czy kogoś z was już ukarała inspekcja za całkowite wyczyszczenie konta w systemie przedpłaconym? Chodzi mi głównie o sytuacje gdy urządzenie pika 3 bądź 4 razy więc całkiem wyczerpało środki na koncie natomiast później zostało doładowane i i debet się uregulował. Gdy spytałem o taką sytuacje w BOK VIATOLL, uzyskałem odpowiedź, że za każdorazową taką sytuacje ITD może nałożyć karę do 3 tys zł. I teraz moje pytanie czy ktoś już taką karę zapłacił, i jak się ewentualnie bronic. Dodam, że parę razy zdarzyła się sytuacja gdzie w punktach dystrybucji nie dało się doładować konta z jakiś różnych powodów.
pozdrawiam

Posty (1146)

~walek62
ZEN podziel sie tymi informacjami z kolegą.
~ZEN
506260358 zadzwon do mnie
~ZEN
halo Panie Piotrze, aparat mi padł i telefony skasowane, prosze o kontakt
~ex-krokodyl
ZEN
WIEM. TAK JAK MÓWIŁEM TAK SIĘ STAŁO!!!
Trybunał Konstytucyjny - był na posiedzeniu NIEJAWNYM !!!
Postanowieniem - umorzył sprawę. Ot i demokracja. Przecież będą wybory kasy potrzeba
Pozdrawiam Piotr
~ex-krokodyl
Polacy nic się nie stało !!! Będą kary. A nic nowego.
Wszak zaraz będą nowe przepisy i trza sie wyrobić. A to tylko 3 miechy.
Pozdrawiam Piotr
~ZEN
://prawo. rp. pl/artykul/1149115-N izsze-kary-w-systemi e-viaTOLL-to-mydleni e-oczu. html
~ZEN
://prawo. rp. pl/artykul/1145631-W ygrac-wyscig-z-aboli cja. html
~ZEN
ile mozna z tym walczyc, z złodziejską bandą?energi i pieniedzy stracic, zdrowia, zycia?wrecz mozna pomyslec ze nie ma wyjscia i nic sie nie da zrobic, hm... moze nalezy wytoczyc najciezsze działa, by to... ktos sie w koncu tym zainteresował, moze razem to zrobimy przed tymi pieknymi wyborami
~janek
Po posiedzeniu Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, wprowadzono następujące poprawki do aktualnej treści projektu:

- zmiana okresu po którym nie wszczyna się postępowania o nałożenie kary grzywny z 180 dni, na 6 miesięcy

- abolicja dla wszystkich naruszeń, które zostały popełnione przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy, wobec których nie wszczęto postępowania, bądź wszczęto jednakże do dnia wejścia w życie ustawy nie zostało ono zakończone
~janek
Do exkrokofyl. Panie Piotrze uwazam za nie stosowne dalej straszyc kierowcow. Ja rozumiem ze pare ladnych groszy pan zarobil na tym systemie ale to juz jest oczywiste za ustawa daje abolicje dla wszystkich. Straszeniem chce Pan jeszcze zarobic kolejne pieniadze na pokrzywdzonych kierowcach. Nie dajcie namowic bo to i tak nic nie pomoze...
~ZEN
Słuchaj no Janku, nie pisz jak nie wiesz co piszesz!!! pomyśl i sie wysil troche!!
~ZEN
masz tu lepsza lekture i pomyśl ://prawo. gazetaprawna. pl/artykuly/828543, senaccy-legislatorzy -funduja-kierowcom-b ezkarnosc-nie-bedzie -kar-za-nieoplacone- e-myto. html
~janek
Jak byk jest tam napisane o abolicji. Po co naciagacie ludzi?Prezydent podpisal, za kilka miesiecy wejdzie w zycie ustawa. Nie cofna tego bo idą wybory!!Rozumiesz cos z tego??Pis i inne partie zjadłyby PO jakby ci znowu zaczeli karac po staremu. To jest polityka. Dam dobra rade ZENus. Przestan naganiac klientów nie uczciwym prawnikom.
ex-krokodyl
~janek
Przeczytaj uważnie ustawę dotyczącą tego badziewia i zmiany. Proponuję też zapoznać się ze sposobem postępowania GITD.
Oczywiście zapomniałeś jeszcze wspomnieć o rozporządzeniach do zmian i sposobie postępowania GITD. Lecz to chyba za dużo dla ciebie.
Oczywiście proponuję szczegółowo porozmawiać z tymi co mają teraz rozpoczynane postępowania, decyzja o karze, etc.
Szczególnie polecam wysilić się i przeczyta cały wątek, poszukać innych materiałów….
No cóż nie wiesz, co do końca piszesz

Jeśli natomiast chcesz rozmawiać o tzw. abolicji to proponuję dokładnie przeczytać, że dotyczy ona postępowań ni9e wszczętych.
Zresztą. Skoro wiesz najlepiej to się wysil i napisz coś od siebie o zmianach, przepisach. Czyżby nie stać cię na to?!
Ja już swoje napisałem.
Pozdrawiam Piotr
ex-krokodyl
KARY NAKŁADA GITD W OPARCIU O KRZYWE INFO Z KAPSCHA.
Przepisy wiemy jakie są. Doświadczenie przez te lata i sposób postępowania GDDKiA (np. w sprawie oznakowania), GITD, Kapscha i bzdetów – też są nam znane.
I co z tego?
Skoro wielu ma kasę na koncie, urządzenie i takie tak a i tak dostaje krzywe wezwania choć wyroki Trybunału Konstytucyjnego są jasne i klarowne. O wyrokach WSA, NSA, SN nie wspomnę.
Pamiętać też oprócz abolicji należy, że karę na drodze podczas kontroli będzie miał też w postaci mandatu kierowca i szef w firmie.
I co ma przyjąć mandat czy nie? Jakie dowody przedstawi kierowca na drodze? Będzie wróżył z fusów?
Pozdrawiam Piotr
~janek
Calkowicie piszesz nie do rzeczy... Pochwal sie komu * uratowałes?Ilu wygralo z ITD za twoim posrednictwem?Daj spokój z tym rozpisywaniem sie... Ustwa wchodzi w zycie w styczniu a Ty chcesz jeszcze pare groszy uskrobac.
~ZEN
zadzwoń do mnie Janku to Ci powiem, bez złości oczywiscie, numer jest wyzej
~ZEN
nikomu nie naganiam klijentów, moja sprawa mnie interesuja, zawsze tak mówiłem i robiłem co robiłem,
~ZEN
moge Ci wysłac kilka dokumentów jak chcesz, to zobaczysz tą abolicjie
~ZEN
nie musze Janku, Zbysiu, czy tez zzx, wiecie dobrze o czym pisze co nie?
bosssman
Nie rozumiem o co ta sprzeczka.
Zapis, iż „ jeżeli naruszenie zostało popełnione przed wejściem w życie ustawy, to nie wszczyna się postępowania administracyjnego, a te wszczęte się umarza”, dotyczy stanu po wejściu w życie ustawy (02. 01. 2015 r. ).
Ta sytuacja sama się reguluje, nie mam nowych spraw (wszczętych postępowań), co oznacza, że informacja, „ w tej chwili GITD prowadzi siedem tysięcy postępowań, które zgodnie z proponowaną poprawką będą musiały zostać umorzone” jest prawdziwa. Od dawna nie ma żadnych wezwań o wskazanie kierującego pojazdem, co faktycznie jest bezprzedmiotowe.
Toczą się spokojnie postępowania odwoławcze na starych zasadach.. i tych wcześniej zawieszonych (ze względu na zapytanie do Trybunału).
Ciekawa sytuacja jest w przypadkach wszczętych spraw, albowiem obserwuję pośpiech postępowań wszędzie tam, gdzie niezbędne jest wezwanie Firmę Kapsch o informację co się działo na koncie i również GDDKiA co do raportu dotyczącego kontroli prawidłowości oznakowania dróg, co wcześniej trwało kilka miesięcy.
Nie ma się co sprzeczać, należy tą sytuację mądrze wykorzystać, biorąc pod uwagę jakie szkody i spustoszenie finansowe spowodowały wadliwy system i wadliwe dotychczas przepisy.
~janek
Bossman widze ze jestes konkretny facet. Tak trzymaj.
~ZEN
Dobrze napisałes bossmanie toczą sie, ale czy tak spokojnie by sie miały nie zakonczyc przed 2 stycznia?
~ex-krokodyl
bosssman
Zadzwoń w wolnej chwili, to parę ciekawostek Ci opowiem. Trochę się dzieje nie tylko w tej sprawie.
A pośpiech tak jest.
Zapomina wielu, że owszem wg nopwych zmian które nadejdą płacić za ten bałagan będą wspólnie tym razem kierowca i przedsiębiorca. Fakt trochę mniej.
Jednak pamiętajmy, że system nie działał i nie działa. Bubel.
Zawsze jak to robi obecnie będzie można że skorzystam ze zwrotu "wszcząć" postępowanie.
A i chyba najważniejsze - co to znaczy "ropoczęte"? Czy wezwanie jest rozpoczęciem. Wg kpa rozpoczęcie można by było dopiero od takiego pisma jak "zawiadomienie o wszczęciu postępowania".
I znów może być dowolność interpretacji GITD. I znów może się okazać, że prawo jest prawem a GITD ma swoje wytyczne.
Oczywiście o kawce pamiętam.

Pozdrawiam Piotr
bosssman
ZEN
To zależy kto prowadzi postępowanie.
W tej sytuacji w sprawach odwieszonych, gdzie GITD informuje, że np. dopuścił dowód z raportu dotyczącego kontroli prawidłowości oznakowania dróg GDDKiA i wzywa o wyjaśnienia w terminie 7 dni, należy wnieść o stanowisko organu dotyczące oceny tego dowodu i przedłużyć wyjaśnienia o 30 dni… wnioski należy mnożyć. Naszym zadaniem teraz jest poszukiwanie każdej okoliczności pozwalającej na przedłużenie postępowania przed wydaniem decyzji o ukaraniu, w tym też np. odbieranie korespondencji w ostatnim terminie, jak również jej wysyłanie…

Piotrze, na te procedury dotyczące odpowiedzialności kierowców poczekamy jak będą w praktyce stosowane. Istotną dla nas pomocą od kierowców jest nauczenie się bezwzględnie mieć zawsze wątpliwości i korzystać z prawa do odmowy podpisania protokołu lub przyjęcia mandatu…
Bardziej ciekawi mnie jakie będzie procedowanie w postępowaniu wyjaśniającym właściciela, użytkownika pojazdu… masz rację, że wezwania w tym zakresie będą jedynie korespondencją, nie będą wszczynać postępowania administracyjnego 230; a czas leci.
Dziś wyjeżdżam i będę we Wrocławiu w poniedziałek.
Pozdrawiam.
~ZEN
prosze o kontakt
ex-krokodyl
bosssman
W poniedziałek nie dam rady. GITD robi co robi i na ich nowe wklepane dane musze odpowiedzieć. Bzdety lecz sporo tych formalności.
Ostatnio np. znaleźli w GDDKiA po 3 latach zdjęcia z oznakowania i GITD uznał te dowody jako słuszne. Ot, choćby i taka ciekawostka. Ciekawe co jeszcze znajdą i wymyślą?
A i sprawdź Statut i Sygnatury pism wychodzących. Tylko się nie zdziw, że z działów, których NIE MA i przez ludzi, którzy TAM NIE SĄ ZATRUDNIENI. wysyłane są pisma.
Ot, jak zwykle w GITD wklepywacze danych:
nie wiedzą gdzie pracują/nie znają Statutu GITD-prawa/nie znają sposobu oznaczania sygnatur pism (*)
(*) – niepotrzebne skreślić – patrz umowy, skorzystaj z pomocy Pana Dyrektora Generalnego Urzędu.
Pozdrawiam Piotr
ex-krokodyl
Bardzo ważne. Mamy w końcu znów mnóstwo odpowiedzi-obudzili się!!! Hurra!!! Przywracają terminy i postępowania. Trybunał Konstytucyjny z nimi poleciał w kulki. Miał być i był – NIEJAWNY lecz ciekawe postanowienie jawnie wydał. Zobaczcie uzasadnienie, a szczególnie polecam wyroki Sądów w sprawach już zakończonych, na których Trybunał się oparł – dając NAM, a nie im argumenty i dowody.
Pozdrawiam Piotr
bosssman
Piotr, miałem kilkanaście po 15 września postanowień o podjęciu z urzędu postępowania zawieszonego w 2013 i 2014 r. do których z automatu dołączane są postanowienia o dopuszczeniu dowodu z pisma GDDKiA i wzywa się o wyjaśnienia w terminie 7 dni, … Pisałem o tym wyżej. Spieszą się i nie zawsze po pouczeniu o art. 10 Kpa wskazują na termin do dodatkowych wyjaśnień… Ale mamy pouczenie o obowiązku zapewnienia stronie czynnego udziału przed wydaniem decyzji, to korzystajmy z prawa do wniosków. Myślę, że skargi do WSA po 2 stycznia rozpatrywane będą w innej rzeczywistości prawnej i innym podejściu. A w pośpiechu błędów formalnych się nie uniknie, o których piszesz wyżej: ( A i sprawdź Statut i Sygnatury pism wychodzących. Tylko się nie zdziw, że z działów, których NIE MA i przez ludzi, którzy TAM NIE SĄ ZATRUDNIENI. wysyłane są pisma), tylko dla Sądów nie mają one istotnego znaczenia dla rozstrzygnięć.

Szkoda, że pytanie do Trybunału zostało spaprane przez WSA (pytanie o charakterze abstrakcyjnym, niezwiązanym z zawisłą przed nim sprawą), ale masz rację, że z treści uzasadnienia zapytania WSA i komentarza Trybunału płyną argumenty prawne do wykorzystania w postępowaniach odwoławczych.
Ciągle podkreślam, że w tym zakresie ważnym elementem będzie nowe rozporządzenie, jak te nowe przepisy stosowane będą w procedurach kontrolnych i postępowaniach wyjaśniających oraz odwoławczych. Myślę, że będzie o czym pogadać.
Pozdrawiam
~janek
Ale piszecie... po co to wszystko?Nie dajcie sie naciagnac tak jak setki osób!
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.119.161.216

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels