ID: 286045
Branża otwiera się na trudne tematy. SNAP pokazuje, że kierowcy to nie maszyny
ID: 286045
ID: 286045
Branża transportowa coraz częściej zwraca uwagę na kwestie zdrowia psychicznego i neuroróżnorodności. Firma SNAP, dostawca rozwiązań cyfrowych dla międzynarodowej mobilności, w swojej serii wideo „Driving Conversations” podejmuje temat, który do tej pory rzadko gościł w debacie publicznej – obecność neuroróżnorodnych osób za kierownicą ciężarówek.
Branża transportowa coraz częściej zwraca uwagę na kwestie zdrowia psychicznego i neuroróżnorodności. Firma SNAP, dostawca rozwiązań cyfrowych dla międzynarodowej mobilności, w swojej serii wideo „Driving Conversations” podejmuje temat, który do tej pory rzadko gościł w debacie publicznej – obecność neuroróżnorodnych osób za kierownicą ciężarówek.
~etransport.pl
Posty (9)
~Bohul | Wiadomo, że nikt normalny do tego zawodu nie idzie ale odkrycie!!! | |||
~przewoźnik | Problem polega na tym, że turban słabo się integruje z czarnym. Nie ma miedzy nimi wymiany informacji o wolnych miejscach na parkingu czy sytuacji na drodze. Dramat ! | |||
~kat | Bohul, czy możesz rozwinąć swoją wypowiedź. Twój wpis jest niczym nieuzasadniony, małostkowy jakby napisany przez człowieka z wielkimi kompleksami. Czy to wszystko co potrafisz? | |||
~Adix78 | Przez wypowiedź Bohula emanuje ogromne uciemiezenie i cierpienie, które wszelkiej maci spedycję i przewoznicy fundują kierowcom zawodowym praktycznie każdego dnia z chęci zysku i wyzysku ponad wszystko. W tej branży czynnik ludzki wydaje się być złem koniecznym, a problemy kierowcow są niezauważane i nieistotne pozdr | |||
~Dorota | Dzisiaj marnując życie jako kierowca to trzeba opcja 1) bezdomny bez pomysłu na siebie 2) leń do kwadratu 3) umysłowo chory. Wszystko w temacie. Dziękuję. | |||
~kat | Dorotę rozumiem i ją usprawiedliwiam, wszak to nie jest zawód dla miękkich pipek, a już szczególnie w dzisiejszych czasach. | |||
opengl
| przecież to jest niezapłacona ciężka praca z ogromną odpowiedzialnością. Każdy kto potrafi liczyć to sobie policzy jaką ma stawkę godzinową za pracę na 2 etaty i nocleg/stróżowanie w pracy. szerzej nie ma się co rozwodzić. | |||
~Geju | Dziś do tego zawodu trzeba mieć tzw jaja. Słabi odpadają. Trzeba też umieć czasem znaleźć jakieś korzyści i przyjemności. Ja z racji tego że jestem gejem to po prostu zabawiam się na pauzach z moim chłopakiem, w weekendy raczę się alkoholem w ogromnych ilościach i tak spędzam miło czas. | |||
~Trans tir heweliusz | Odkrywkowo dziś idą do tej kopalniohuty lepiej iść do korpo na produkcję 8na16 a nie 15na9 kasą podobna |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.