~rajdowiec
| możliwe że są nie czytałem wszystkich postów jedynie te które dotyczą kauflanda. i wydaje mi się, że akurat moje posty nie szkodzą firmie natomiast ( ku-ku) poczytaj sobie wpisy innych. Akurat ekipa która jeździła na kauflandzie to nie jest banda frajerów ani biedaków jak to jeden nettowiec opisał. | | | |
~ku-ku
| rajdowiec - Ty musisz zrozumieć że idąc do pracy to idziesz po pieniądze, a nie do roboty ! | | | |
~adi
| ~kiero
(2014-09-26 14:50:12) ale z ciebie filozof, co za bzdety piszesz az sie czytac tego nie chce pajacu chory. | | | |
~olo
| jak tam z praca w kopytkowie? | | | |
~marcin
| ku ku przejdź na forum o celebrytach wszędzie cię pełno i zaśmiecasz a to forum powinno informować, pomagać, smiech jest zdrowy ale ten twój żart jest załosny i tandetny | | | |
~olo
| szukam pracy w kopytkowie / | | | |
~pif
| powiem tak, jak chcesz zarobić to ci dadzą zarobić, mają uczciwe zachowania, nie powiem, że nie. Mimo tego nikomu z czystym sumieniem nie polecę tej firmy. Jak pojedziesz na ich "warsztat" (swoją drogą syf straszny jak na tak dużą firmę) to każdy ma Cię za złodzieja, już nie będę wspominał o naczelnym mechaniku R. S. który ma pod sobą jednego mechanika a czołem prawie haczy o sufit taki dumny chodzi. Szkoda, że wiedza marna, jak się ma jakiś problem to lepiej nie dzwonić tylko radzić sobie samemu. Chłopaki w biurach w netto bardzo ok, szczególnie we wrocławiu, byłem tylko 2 razy w swojej "karierze" a od pierwszego słowa złapałem świetny kontakt. Ogólnie firma na tendencje do obciążania za wszystko, np. w ostatnim roku dwa razy uderzyłem w sarnę, efekt, dwa obciążenia po 500 zł. Dodatki za paliwo są, normy ok, zawsze coś tam miałem za paliwo na +, w zimę gdy agregat praktycznie nie chodzi i przy dobrych trasach nawet 450 zł. Kasa raczej terminowo, ewentualne odchyły to max. 3 dni. Generalnie jak pisałem, nie ma tragedii, od biedy można iść, ale z czystym sumieniem nie polecam. Aktualnie jeżdżę w innej firme za granicę, wyjazdy mam zazwyczaj w poniedziałki o 9 rano, albo w niedziele o 23, powroty prawie zawsze w nocy z piątku na sobotę i jest póki co lepiej niż w RT. | | | |
~met
| może ktoś się o motańcu wypowie? | | | |
~oko
| firma porazka | | | |
~bart
| zwalniam sie nie dłgo, z tego syfu | | | |
~mis
| witam chciałem o prace spytac, czy jest cos w kopytkowo netto. | | | |
~wiecznie niezadowolony
| Zadowoleni z podwyzki? Wywalczymy za jakis czas normalny system pracy i bedzie ok. ludzie sami do pracy przyjda. :) | | | |
~robo
| ten pajac ku-ku to na każdym forum pisze także jak to możliwe ze on wszystko wie o firmach, pajac i tyle | | | |
~robert
| podwyzki tylko dla tych co założą działalnośś czyli od punktu 175 pierwszy a drugi i kolejny 60zł | | | |
~robert
| rt trans zarobilismy 6000 - 25%- 1286zł - obciązenia to tak sie przypatrzec to praktycznie robimy za darmo | | | |
~robert
| to 25% to jest koszt twojej umowy o pracę którą rt-trans tobie opłaca oczywiscie za twoje pieniądze wczesniej
zabrane to jest kwota tych 25% własnie na tą umowę | | | |
~robert
| nigdy nie polecam tej firmy nikomu normalnemu wyzysk wyzysk wyzysk
kaufland bydgoszcz omijac duzym łukiem oraz firme rt-trans | | | |
~...
| jak praca w netto wyglada? | | | |
~git
| liczenie palet, piętrowanie, ładowanie samemu potem rozładunek na sklepie też samemu, około 3 sklepy do rozwiezienia na raz, dwa trzy kursy dziennie, pseudo dwie zmiany, działalność... o więcej nie pytaj. | | | |
~...
| a jak z kasa kolego git? | | | |
~git
| czwórka jak chcesz się zatyrać może piątka wpadnie... | | | |
~...
| a w netto kopytkowo jak jest? | | | |
~kiero
| nic ciekawego, ogołem tragedia jest. | | | |
~\"Pracownik\"
| I do dziś nic się nie zmieniło. Spedycja tylko dla Bardzo cierpliwych. | | | |
~yup
| Radzę dać sobie spokój, teraz to jest dopiero obóz, MASAKRA ! Paczały podkrążone non stop. | | | |
~chrum
| Chłopaki mówią, że robota jeszcze gorsza niż była. Kierowcy jeżdżący na Motańcu masowo się zwalniają, za chwilę zostanie więcej spedytorów, niż kierowców. Jeśli ktoś chcę popracować na 4 etaty to ma taką możliwość, aktualnie praca od nocy do wieczora, prawie całą dobę i tak od poniedziałku do soboty wieczór. | | | |
~Jack
| Warunki pracy w tej firmie to istny zamo*dyzm, pierwszą wypłatę pracownik dostaje po około dwóch miesiącach, wtedy też pierwszy raz widzi na oczy umowę jaką musi zawrzeć z tą firmą, a musi bo jak pisałem firma wisi mu dwie wypłaty. W tej firmie nie istnieje coś takiego jak urlop, tylko starzy pracownicy dostają góra tydzień wolnego na rok pomijając fakt że jest on bezpłatny. firma stosuje własną interpretację czasu pracy kierowcy, a mianowicie kierowca musi pracować od nocy do nocy a odbywa się to dzięki temu iż załadunki pracownik musi prowadzić na wyłączony tachografie a w razie gdy to i tak to nie wystarczy musi posługiwać się kartami spedytorów. Rozładunek samochodu leży po stronie kierowcy, odbywa się on za pomocą wózka ręcznego około 90 palet na dobę, wymiary palet wiadomo jak to w spożywce aby jak najwięcej. | | | |
~Bydgoszcz
| Ktoś jeżdżący pod bydgoskim kauflandem może coś napisać? | | | |
~Bydgoszczanin
| Podbijam temat Bydgoszczy ktoś coś? | | | |
~Michał ZS
| Witam, mam pytanie odnośnie pracy na netto Motaniec. Czy mógłby ktoś opisać o której faktycznie start, jak z kasa, itp. Pozdrawiam | | | |