ID: 53851
praca po fabryce
ID: 53851
ID: 53851
witam,
prosze o pomoc
mam nowa oferte transportowa, jazda dla dłuzej fabryki, oto wymogi :
czas pracy : 7 dni w tygodniu
godziny : 24 godzin na dobe
dni przepracowane : 360
odległosc : 2, 5 km pomiedzy orzładunkiem a załadunkiem
czestobliwosc : od 24 do 30 załadunkow na 1 dobe
zapotrzebowanie : 2 naczepy i jeden ciagnik
moje obliczenia to :
ciagnik uzywany dobry 120000 pln
2 naczepy kontenery uzywane 2 osiowki 100000 pln
amortyzacja 600 pln dzienne za 5 dni w tygodniu
naprawy 120 pln dzienne za 5 dni w tygodniu
paliwo 40 l x 150 km na dzien : 250 pln dzienie 7 dni w tygodniu
plus inne koszty ubezpieczenia/ winiety 60 pln
i teraz duza niewiadoma kierowca...
czy za 15 pln brutto kierowca bedzie jezdził?? plus diety 22 pln plus za godziny nocne 25 i soboty 50 i niedziele 100?
według moich obliczen wychodzi 120 pln za godziny od poniedziałku do piatku od 6 do 22.
140 za godziny nocne
sobota 140 za dnia 160 noca
niedziela i swieta 160 za dnia i 180 noca
co nam daje na tydzien 22720 pln na tydzien
koszty tygodniowe
ciagnik plus naczepy amortyzacja 3000 pln
rozne koszty 300 pln
naprawy 600 pln
paliwo 1750 pln
opony 200 pln
kierowocow 5ciu : 5000 pln, wtym w jednym tygodniu jeden co tydzien jeden odpoczywa
tryb pracy po 8 godzin dzienie
suma kosztow tygodniowo 10850
jak według was mozna to policzyc... czy dobrze to robie?
witam,
prosze o pomoc
mam nowa oferte transportowa, jazda dla dłuzej fabryki, oto wymogi :
czas pracy : 7 dni w tygodniu
godziny : 24 godzin na dobe
dni przepracowane : 360
odległosc : 2, 5 km pomiedzy orzładunkiem a załadunkiem
czestobliwosc : od 24 do 30 załadunkow na 1 dobe
zapotrzebowanie : 2 naczepy i jeden ciagnik
moje obliczenia to :
ciagnik uzywany dobry 120000 pln
2 naczepy kontenery uzywane 2 osiowki 100000 pln
amortyzacja 600 pln dzienne za 5 dni w tygodniu
naprawy 120 pln dzienne za 5 dni w tygodniu
paliwo 40 l x 150 km na dzien : 250 pln dzienie 7 dni w tygodniu
plus inne koszty ubezpieczenia/ winiety 60 pln
i teraz duza niewiadoma kierowca...
czy za 15 pln brutto kierowca bedzie jezdził?? plus diety 22 pln plus za godziny nocne 25 i soboty 50 i niedziele 100?
według moich obliczen wychodzi 120 pln za godziny od poniedziałku do piatku od 6 do 22.
140 za godziny nocne
sobota 140 za dnia 160 noca
niedziela i swieta 160 za dnia i 180 noca
co nam daje na tydzien 22720 pln na tydzien
koszty tygodniowe
ciagnik plus naczepy amortyzacja 3000 pln
rozne koszty 300 pln
naprawy 600 pln
paliwo 1750 pln
opony 200 pln
kierowocow 5ciu : 5000 pln, wtym w jednym tygodniu jeden co tydzien jeden odpoczywa
tryb pracy po 8 godzin dzienie
suma kosztow tygodniowo 10850
jak według was mozna to policzyc... czy dobrze to robie?
~tomili jones*.fbx.proxad.net
*.fbx.proxad.net
Posty (63)
~gustav | Pavel coś przeczytał i odrazu gotowy referat. Szkoda tylko, ze bez sensu i nie na temat. | 2 | ||
PavelSPM
| ~gustav A na temat wątku potrafisz coś napisać mądrego oprócz nie uzasadnionej krytyki oponenta? Podziel się mądrością | 1 | ||
~gustav | A ty słyszał w jakim przypadku należy się 15 zlotych diety. Nie słyszał, więc niech pomyśli. | 2 | ||
~gustav | Poza tym wyraźnie napisane: praca kierowców po 8 godzin idioto. | 2 | ||
PavelSPM
| Diety - podróże krajowe Należność z tytułu diet oblicza się za czas od rozpoczęcia podróży krajowej (wyjazdu) do powrotu (przyjazdu) po wykonaniu zadania służbowego w następujący sposób: 1) jeżeli podróż trwa nie dłużej niż dobę i wynosi: a) mniej niż 8 godzin - dieta nie przysługuje, b) od 8 do 12 godzin - przysługuje 50% diety, 2) jeżeli podróż trwa dłużej niż dobę, za każdą dobę przysługuje dieta w pełnej wysokości, a za niepełną, ale rozpoczętą dobę: a) do 8 godzin - przysługuje 50% diety, b) ponad 8 godzin - przysługuje dieta w pełnej wysokości. W razie nieobecności gwarantowanego noclegu lub nieprzedłożenia rachunku za nocleg, pracownikowi przysługuje ryczałt za nocleg. Ryczałt ten nie przysługuje za czas przejazdu. Diety - zagranica Należność z tytułu diet oblicza się w następujący sposób: 1) za każdą dobę podróży zagranicznej przysługuje dieta w pełnej wysokości; 2) za niepełną dobę podróży zagranicznej: a) do 8 godzin - przysługuje 1/3 diety, b) ponad 8 do 12 godzin - przysługuje 50% diety, c) ponad 12 godzin - przysługuje dieta w pełnej wysokości. W razie nieobecności gwarantowanego noclegu lub nieprzedłożenia rachunku za nocleg, pracownikowi przysługuje ryczałt za nocleg. Ryczałt ten nie przysługuje za czas przejazdu. "za godziny od poniedziałku do piatku od 6 do 22. " - pracownicza zmiana 16 godzin (przysługuje dieta w pełnej wysokości). | 1 | ||
PavelSPM
| ~gustav Idioto to ty jesteś. Gdzie przeczytałeś że od 6 do 22 będą dwie pracownicze zmiany po 8 godzin? | 1 | ||
~gustav | Idioto: Od 6 do 22 -giej ma pracować dwóch kierowców (nie jeden) po stawce dziennej. Trzeci od 22 do 6 po stawce nocnej. Czytaj idioto ze zrozumieniem. | 2 | ||
~Falafel | Jak ktoś chce się dowiedzieć jak taka praca wygląda zapraszam do Wolkswagena w Swarzędzu za granicą jest tak samo. Jazda w kółkach pomiędzy magazynami przez cało dobę 7 dni w tygodniu. Szukają non stop kierowców ostatnio szukają kierowców i mechaników. Nie ma chętnych dobra kasa; ) | 2 | ||
~Falafel | Codziennie w domu polecam. | 2 | ||
~gustav | Zostaw koordynaty dla Pavla, co by z Ukrainy mógł trafić. | 3 | ||
Mathieu96696
| Panowie, proszę nie banujcie, piszę tutaj, bo widzę że dyskusja jest na bieżąco, a ja musze wiedzieć na jutro rano... Dziś pierwszy dzień przepracowałem jako spedytor międzynarodowy. Sporo już ogarnąłem, ale bardzo interesuje mnie, jak mogę dobrze ogarnąć palety? Pracujemy na busach do 1. 5 t max. Wiadomo jakie mają rozmiary na pace, standardowe. W którym momencie muszę konkretnie ocenić ile palet mi wejdzie do auta? np. pozyskuje zlecenie na giełdzie, klient podaje ile ma palet ( np 2 ) z jakimś rozmiarem. To liczę je długość x szerokość i porównuję do długości i szerokości auta ładownego? Czy po prostu wstawić w ogłoszenie dla kierowców, że mam takie, a takie palety, ich wagę i rozmiar i kierowcy z odpowiednimi autami zgłoszą się sami? W jakich sytuacjach muszę konkretnie umieć wyliczyć kwestie z paletami? Przyjmę z radością nawet najkrótszą poradę, pozdrawiam i przepraszam. ! | -1 | ||
PavelSPM
| ~gustav Gdzie przeczytałeś że : "Od 6 do 22 -giej ma pracować dwóch kierowców (nie jeden) po stawce dziennej. Trzeci od 22 do 6 po stawce nocnej. "? Gdzie napisane że trzy pracownicze zmiany po 8 godzin? "kierowocow 5ciu :... wtym w jednym tygodniu jeden co tydzien jeden odpoczywa" Jak to sobie wyobrażasz? I kto tu Idioto? | 1 | ||
PavelSPM
| ~gustav Informacj a kim i skąd jestem jest w moim profilu. To że mnie mylisz z Ukraińcem i przywiązujesz do Ukrainy to tylko potwierdza że jesteś - idioto. | 1 | ||
~gustav | tryb pracy po 8 godzin dzienie Tego ty nie widział co? | 1 | ||
~gustav | Autor w pierwszej części wyliczył ile wynoszą koszty pracy w tygodniu wraz z dodatkami. Gdybyś się skupił to może byś to pojął, ze nigdzie nie ma mowy o pracy 16 godzin przez jednego kierowcę. Wracaj na Ukrainu idioto. | 3 | ||
~gustav | System 4 - zmianowy zapewnia ciągłość pracy przez 4 pracowników. Dlatego ten piąty kierowca może mi eć tydzień wolny. | 2 | ||
PavelSPM
| ~gustav A to ty widział -"tryb pracy po 8 godzin dzienie" przy pracy "od poniedziałku do piatku od 6 do 22. " i "kierowocow 5ciu :... wtym w jednym tygodniu jeden co tydzien jeden odpoczywa"? To jak to sobie wyobrażasz co? | 1 | ||
~gustav | System pracy czterobrygadowy. Jak zrozumiesz co to jest to daj znać. | 1 | ||
~gustav | W zasadzie ten piąty kierowca nie jest potrzebny. | 3 | ||
PavelSPM
| ~gustav Gdzie przeczytałeś że - "System 4 - zmianowy" czy "System pracy czterobrygadowy. "? Jak znajdziesz to daj znać. | 1 | ||
~gustav | Boże co za idiota. Teraz wiadomo, czemu żaden polski dziad nie chce idioto zatrudnić. | 2 | ||
~gustav | Idiota myśli pewnie, ze czterech kierowców jeździ jednocześnie jednym autem. | 2 | ||
PavelSPM
| ~gustav Sam sobie wymyślasz, sam sobie odpowiadasz. Jednym słowem - idioto. | |||
~gustav | Pewne rzeczy są oczywiste Pavel szukaj pracy u rolnika, może gdzieś przy prostej produkcji. Kierowcą nigdy nie będziesz. | 2 | ||
~Michał | Pavel sam. Powiedz mi gdzie pracujesz u kogo jeździsz? A może sam Masz działalność i jeździsz swoim autem? Pytam bo w każdym temacie jesteś chodząca encyklopedia na wszystko odpowiadasz cytatami z kodeksów itp. Ale nigdy nie widzę twoich wypowiedzi takich z życia wziętych. Zastanawia mnie jak Ty jeździsz skoro rozumy wszystkie zjadłeś a wiedzy praktycznej zero. | 3 | ||
~Michał | PavelSPM to było do Ciebie. Poza tym kiedy ty masz pracować jak ty cały dzień siedzisz na tym forum | 2 | ||
PavelSPM
| ~gustav Jeśli coś nie jest napisane lub napisane nie poprawnie to oznacza że są warianty do zrozumienia. Ci tego nie zrozumieć. Zarozumiałość, majestat i wyłączność "polskiego pana" ci na to nie pozwalają. Nie potrzebuję od idioty rad i chorych twierdzeń. | 1 | ||
PavelSPM
| ~Michał To że mnie obmawiasz, obrażasz i oczerniasz - ciebie to nie "wybieli" forumowy troliu. | 3 | ||
~Michał | Hehe a co zabolało ze prawdę powiedziałem? Gdzie ja ciebie oczerniam? Gdzie jak cie obmawiam?? A co najlepsze gdzie ja cie obrażam??? Pytam gdzie?? Czemu tam na swojej Białorusi się tak nie wymadrzasz? Bo cię pognali dawno stamtąd. Forumowym trollem to właśnie Ty jesteś!!! | 4 | ||
~Michał | Człowieku cały dzień siedzisz na tym forum ktoś napisze to w ciągu chwili odpowiadasz. Ty pracujesz jako kierowca?? Hahaha | 4 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz