ID: 53851
praca po fabryce
ID: 53851
ID: 53851
witam,
prosze o pomoc
mam nowa oferte transportowa, jazda dla dłuzej fabryki, oto wymogi :
czas pracy : 7 dni w tygodniu
godziny : 24 godzin na dobe
dni przepracowane : 360
odległosc : 2, 5 km pomiedzy orzładunkiem a załadunkiem
czestobliwosc : od 24 do 30 załadunkow na 1 dobe
zapotrzebowanie : 2 naczepy i jeden ciagnik
moje obliczenia to :
ciagnik uzywany dobry 120000 pln
2 naczepy kontenery uzywane 2 osiowki 100000 pln
amortyzacja 600 pln dzienne za 5 dni w tygodniu
naprawy 120 pln dzienne za 5 dni w tygodniu
paliwo 40 l x 150 km na dzien : 250 pln dzienie 7 dni w tygodniu
plus inne koszty ubezpieczenia/ winiety 60 pln
i teraz duza niewiadoma kierowca...
czy za 15 pln brutto kierowca bedzie jezdził?? plus diety 22 pln plus za godziny nocne 25 i soboty 50 i niedziele 100?
według moich obliczen wychodzi 120 pln za godziny od poniedziałku do piatku od 6 do 22.
140 za godziny nocne
sobota 140 za dnia 160 noca
niedziela i swieta 160 za dnia i 180 noca
co nam daje na tydzien 22720 pln na tydzien
koszty tygodniowe
ciagnik plus naczepy amortyzacja 3000 pln
rozne koszty 300 pln
naprawy 600 pln
paliwo 1750 pln
opony 200 pln
kierowocow 5ciu : 5000 pln, wtym w jednym tygodniu jeden co tydzien jeden odpoczywa
tryb pracy po 8 godzin dzienie
suma kosztow tygodniowo 10850
jak według was mozna to policzyc... czy dobrze to robie?
witam,
prosze o pomoc
mam nowa oferte transportowa, jazda dla dłuzej fabryki, oto wymogi :
czas pracy : 7 dni w tygodniu
godziny : 24 godzin na dobe
dni przepracowane : 360
odległosc : 2, 5 km pomiedzy orzładunkiem a załadunkiem
czestobliwosc : od 24 do 30 załadunkow na 1 dobe
zapotrzebowanie : 2 naczepy i jeden ciagnik
moje obliczenia to :
ciagnik uzywany dobry 120000 pln
2 naczepy kontenery uzywane 2 osiowki 100000 pln
amortyzacja 600 pln dzienne za 5 dni w tygodniu
naprawy 120 pln dzienne za 5 dni w tygodniu
paliwo 40 l x 150 km na dzien : 250 pln dzienie 7 dni w tygodniu
plus inne koszty ubezpieczenia/ winiety 60 pln
i teraz duza niewiadoma kierowca...
czy za 15 pln brutto kierowca bedzie jezdził?? plus diety 22 pln plus za godziny nocne 25 i soboty 50 i niedziele 100?
według moich obliczen wychodzi 120 pln za godziny od poniedziałku do piatku od 6 do 22.
140 za godziny nocne
sobota 140 za dnia 160 noca
niedziela i swieta 160 za dnia i 180 noca
co nam daje na tydzien 22720 pln na tydzien
koszty tygodniowe
ciagnik plus naczepy amortyzacja 3000 pln
rozne koszty 300 pln
naprawy 600 pln
paliwo 1750 pln
opony 200 pln
kierowocow 5ciu : 5000 pln, wtym w jednym tygodniu jeden co tydzien jeden odpoczywa
tryb pracy po 8 godzin dzienie
suma kosztow tygodniowo 10850
jak według was mozna to policzyc... czy dobrze to robie?
~tomili jones*.fbx.proxad.net
*.fbx.proxad.net
Posty (63)
PavelSPM
| "skoro rozumy wszystkie zjadłeś a wiedzy praktycznej zero. " To taka "sławetna" polska kultura zachowania? Zabolało to tobie. Chociażby jestem zarejestrowany odnośnie ciebie. | 2 | ||
PavelSPM
| "Ty pracujesz jako kierowca??" Pracu je kierowcą. Polski zadokum. staż zawodowy kierowcy ciężarówki C+E w ruchu międz. - 4, 5 lat, ogólny (białoruski plus polski) zadokum. staż zawodowy kierowcy w ruchu kraj. /międz. - 9 lat, doświadczenie po krajach : D, NL, B, L, F, E, I (Sycylia), DK, A, CZ, SK, LT, LV, EST, PL, BY, RUS. | -1 | ||
PavelSPM
| Wykształcenie : technikum (mechanik pojazdów samochodowych) | 2 | ||
~Michał | To kiedy ty kierujesz ciężarówkę skoro cały dzień siedzisz na forum?? E czasie jazdy patrzysz w ekran to brawo!! Przestań w każdym temacie płakać na polską kulturę jak ci się nie podoba to won na swoją Białoruś nikt cię tu nie prosił. nie mam zamiaru tu się rejestrować bo po co? Dyskutować codziennie z takimi jak ty? To strata czasu | 3 | ||
PavelSPM
| ~Michał Jesteś po prostu zwykłym tchórzem. Płacz to ty bo nie jesteś nawet w stanie ocenić oponenta. Mnie to możesz wypędzać tylko po internecie przed monitorem, nic więcej. Nie jestem u cibie na podwórku Jestem na Biłorusi, co nie przeszkadza mi bywać na tym forum. Polska taka twoja jak i moja. Polska i Polacy nie cudzy dla mnie kraj i naród. Patrz lepiej żeby ciebie nie wygoniły jak nie raz było w historii. | 2 | ||
Borsuk183
| Abstra*ąc od tego że PavelSPM/ADG/RTV/KAZ /UKR ma problemy z własną tożsamością i historią to ma rację (kur... , chyba pierwszy raz). W tych wyliczeniach to mało co się "kupy" trzyma. Dwa zestawy, pięciu kierowców, w tym jeden na "wiecznym" wolnym, 15 zł/h, 5000 zł. miesięcznie... Gustav nie zalogowany... Fejkowy wątek! | -1 | ||
PavelSPM
| ~Borsuk183 "PavelSP M/ADG/RTV/KAZ /UKR ma problemy z własną tożsamością i historią" Dla "Panów" zawsze jest problem ( nie zdolność) wyróżnić Ukraińca - PavelUKR od Polak z Kresów (z Białorusi) - PavelSPM. Ale dla nich to w tym nie ma żadnej różnicy i normalnie bo są "Panami" a "Pan" nigdy nie myli się bo nie myli się a priori. Ten kto nie w stanie ocenić człowieka - zawsze skazany na przegranie. | 2 | ||
~gustav | borsuk tobie też padło coś na oczy? Jakie dwa zestawy? Jeden ciągnik +dwie naczepy. Ludzie nauczcie się czytać ze zrozumieniem. | 3 | ||
~gustav | Praca non -stop, a nie tylko pon-piątek. Tak wygląda dyskusja z idiotami forumowymi. | 3 | ||
~stefek | Licz 250zł/kurs i minimalna ilość dziennie to np. 20 kursów. Ale zapomnij o jednym ciągniku i jednej naczepie bo 1 awaria pójdzie w dziesiątki tysięcy złotych kar. Na takich kursach wstawia się stare łupy i drutuje ile wlezie, szukaj ciągnika za 35-40 tysi i naczepy za 30. Oczywiście do obliczeń przyjmij sobie koszty leasingu sprzętu za 150k ale nie kupuj takiego auta bo to jest bez sensu. :) | 3 | ||
~Kris | Tego jednym autem i dwoma naczepa mi nie obsłuży. Skoro 24-30 kursów to wychodzi ze co godzina wyjazd. To nie zdazysz się nawet poprzepinac. Do tego na jednym aucie trzeba 6 kierowców na jedno auto. Jak ktoś tu pisał o VW jakby to była super robota to by była obstawiona. | 2 | ||
AgaGora
| Rzeczywiście wielki problem dla panóf kierowcóf. W ciągu godziny zapiąć naczepę, przejechać 2. 5 kilometra, postawić pod rampe i rozpiąć. Mega problem. | 1 | ||
AgaGora
| Przecież to w 15 minut się robi. | -2 | ||
AgaGora
| Miesiąc ma 720 godzin więc po co 6 kierowców. 4 wystarczy i każdy ma po 180 godzin pracy. | |||
Dawid87
| dla spasionego knura myśl o pracy fizycznej spędza sen z powiek, co dopiero jej wykonanie. | |||
~Kris | W teorii wszyscy są mocni. Gorzej z praktyką | 2 | ||
~Z telefonu | Nikt tego nie będzie robił | 2 | ||
~Z telefonu | Praca nudna, żmudna i bardzo słabo płatna | 2 | ||
~stefek | słabo płatna? jasne, lepiej zarabiać 7-8k i siedzieć na śmierdzących zaszczanych parkingach. po prostu bajka. | 2 | ||
Borsuk183
| ~gustav 2019-05-21 08:59:34 borsuk tobie też padło coś na oczy? Jakie dwa zestawy? Jeden ciągnik +dwie naczepy. Ludzie nauczcie się czytać ze zrozumieniem. Nic na oczy mi nie padło. Za to poznałem pracę takiego "wahadła". Jednym ciągnikiem to można w polu robić a nie obsługiwać firmę na linii produkcja- magazyn przez 24h/ 7 dni w tygodniu. AgaGora- Czas jest dość istotny jeśli takowy będzie w umowie. To że można coś zrobić w 15 minut wcale nie musi oznaczać że nie można będzie tego robić godzinę. Kary nie biorą się z niczego a tak mamy zapas w razie awarii. To czy jest pomiędzy nimi 2 km czy też 5km jest mało istotne, ważniejsze jest czy jeździ po drodze publicznej czy mają też własną drogę technologiczną. Ogólne, temat fejkowy, taką robotę biorą duże firmy z odpowiednim zapleczem sprzętowym i odpowiednimi zasobami ludzkimi więc nie muszą zadawać głupich pytań, jak, co liczyć aby było na styk. Na takim wahadle nic, nigdy nie jest na "styk". | |||
~stefek | aa i widzę parę błędów. 4 kierowców lepiej obsadzić po 12h z tym że przy takim systemie i ciągłych przepinkach nikt za mniej niż 4000 nie będzie jeździł. o 15zł brutto/h możesz zapomnieć | 2 | ||
~Miro | Robota dla małpy, gdyby chociaż jedna naczepa. Pośpiech, monotonia. Awaria pojazdu i co??? Tylko 40 litrów? Kiepsko to widzę, duża rotacja pracownika. Zrobić można, tylko jaki kierowca przez 5 lat będzie skakał jak małpa, młody, może dość szybko zrezygnować i pójść zwiedzać świat. Ile będzie na łapę 3200? Za katorge? Jakie kary za przestój? Staniesz to cię rozniosa. Musi być awaryjnie drugi pojazd. Twój cyrk | 2 | ||
~Kamikadze | Tomili jones wracaj do Wideł, a transport zostaw fachowcom. Twoje miejsce jest właśnie tam. | |||
~paweł | kiedys jeżdziłem na fabryce odleglosc 500 m rampa rampa przez 12 h max 2 kursy, miałem 4000 na reke ale odszedłem za nudna robota - nawet drzwi w naczepie nie zamykałem | 3 | ||
~Przemysław | Mozecie wierzyc albo nie ale w Folimpex można naprawde dobrze zarobić, dobre warunki. | 2 | ||
~Mateusz | Prace polecam, sowicie wynagradzają. Obowiazki tez nie wiadomo jak wysokie | |||
~Rado | Ja ogólnie polecam Folimpex jeśli chodzi o taką robotę. Dobre pieniądze i porządne, uczciwe warunki współpracy. | 2 | ||
~peter | Dużo ludzi poleca ten Folimpex. Sprawdzę chyba, bo szukam pracy teraz | 2 | ||
~Cyprian | No bo w Folimpexie dobre warunki są | 1 | ||
Pan_Ordynator
| Cyprian a w Blau Speed jest lepiej czy gorzej? Bo nie wiem co wybrać. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.