Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

OPINIE KURIERÓW O PRACY W DHL

ID: 42917


Witam Wszystkich Kurierów i pracowników DHL wpisujcie swoje obserwacje uwagi propozycje żale stawki i wszystko co wam się podoba i odwrotnie.
W POSTACH SZANUJMY SIĘ NAWZAJEM

~DHL***DHL***DHL***
*.static.ip.netia.com.pl

Posty (429)

~Idiotka
Dopiszę i swoją uwagę.
JA idiota - na portalu dla pracowników DHL-u - idiota Wasz klient.
Czekam na paczkę. Siedzę w domu. Oczywiście nie mogą dostarczyć, bo mnie nie ma... . Piszą sms- że ni udane doręczenie.
Siedzę już na działce cały dzień i waruję. Nie ma go...
Otrzymuję w końcu sms-a że odmówiłam odebrania przesyłki.
Najlepsze, że w między czasie dzwonił do nich mój mąż i dowiedział się, że państwa zgubili umowę, ( bo to był telefon T-mobile i umowa) i dlatego kurier to wozi, ale nie przywozi.
podaję nr przewozowy 18284047194.
Serio - jestem idiotką, żeby współpracować z kimś kto robi ze mnie gówwwnnooo.
~Verdum
Zdecydowanie nigdy więcej. ! Przesyłka powinna być już kilka dni temu, za pierwszym razem nie było mnie w domu chociaż dostałam wiadomość, że kurier przybędzie w zupełnie innych godzinach, drugim razem dostałam wiadomość o dostarczeniu paczki w godzinach 10-12, siedziałam cały dzień w domu, nawet nosa za drzwi nie wystawiłam bo pewnie przyjedzie popołudniu, nikogo nie było. W związku iż istnieje możliwość wybrania dnia dostawy uczyniłam tak, wskazując dzień który mam wolny i na pewno będę w domu. Dwa dni przed wybranym dzwoni do mnie Pani z Ukrainy, która nie rozumnie mnie ani ja jej i mówi że czeka u mnie pod domem, proszę ją grzecznie żeby zaczekała bo za dosłownie pięć minut będę to stwierdziła że nie może tyle czekać bo nie ma czasu. Proponuje mi więc inny dzień i godziny takie że wiem że nie będzie mnie w domu, to każe mi przekierować paczkę do pracy, tylko że nie po to zamawiam towar do domu, żeby później ogromny, ciężki karton targać przez całe miasto (nie mam samochodu). W końcu nie wiem kiedy dostanę zamówioną paczkę, ale jednego jestem w stu procentach pewna. Nigdy więcej, przenigdy nie zamówię niczego co pędzie wymagało przewoźnika DHL. Z każdą inną firmą kurierską można się normalnie dogadać, a tutaj zawsze jest problem. Zdecydowanie nie polecam.
~Zdenerwowana
przesyłka zapłacona, czekam... czekam i w końcu mogę sobie odebrać sama bo kurier nie ma czasu czy nawet zamiaru dostarczyć przesyłki do domu. Już po raz kolejny napotykam na kuriera który ma klienta daleko gdzieś.
Pierwszej paczki nie dostarczył, ponowna próba za dwa dni i co się okazuje paczka została dostarczona jakiemuś Panu X którego nie znam, nie mieszka w moim bloku ba nawet na ulicy, 2 dni poszukiwałam, złożyłam reklamację na kuriera i nic z tym nie zrobili, nawet odpowiedzi.
Druga paczka przesyłka znowu nie dotarła, krążyła po Polsce 2 tygodnie w końcu po moich wypełnionych 2 egzemplarzach formularzu informacyjnego dotyczącego danych do dostarczenia, pojawiła się w Zielonej Górze no i co dalej? to samo co w pierwszym przypadku kurier nawet nie był łaskaw do mnie dojechać ( podobno 2 razy nikogo nie zastał a byłam chora i leżałam w domu w łóżku) żadnych informacji o dostarczeniu, kuriera nawet nie zadzwonił, ba nie napisał nawet smsa a przecież mógł pozostawić paczkę u sąsiada gdyby mnie faktycznie nie było w domu. Dlaczego inne firmy potrafią szanować klienta, przecież oni też mają dużo pracy, Proszę mi powiedzieć czy my klienci firmy DHL nie jesteśmy osobami ciężko pracującymi? czy taki kurier pracuje za karę? jeśli taki system pracy i kontakt z klientem mu nie odpowiada to na liniach produkcyjnych jest wiele wolnych etatów, tam nikt nie będzie marudził ani psioczył. Sama pracuję całe życie w bezpośrednim kontakcie z klientem, wiem, że są różni ale jako moi klienci zasługują na szacunek i nie zależnie od branży z każdym można się porozumieć.
Nie skorzystam już z usług firmy DHL i nie polecę nikomu wręcz przeciwnie będę ostrzegać
~Zdenerwowana
dhl
~Zbyszek
07. 11. 2018
Wczoraj czekałem na przesyłkę z ZALANDO od godz. 11. 00 do 18. 30 i nic, cisza. Sprawdziłem status przesyłki a tu : o godz. 17. 53 kurier nie zastał odbiorcy. Są telefony i jak się już nie mogło dostarczyć przesyłki to wypada zadzwonić i podać powód wg uznania, można to zrozumieć. DHL wstyd i po przeczytanych opiniach może jakaś refleksja z Waszej strony.
~Sandra
Kurier dhl miał dostarczyć mi paczkę 30. 10 i tego nie zrobił, ponieważne przełożyłam to na kolejnh dzień. 31. 10 dostałam informacje ze kurier pojawi się między 10-14 z paczką. Nie doszło do tego, a mało tego. Kolejna próba doręczenia miała nastąpić 2. 11, ale kurier mi jej nie dostarczył z niewiadomych przyczyn. polecono mi zgłoszenie interwencji bo wtedy (ponoć) paczka jest pod specjalnym nadzorem i niewiadomo co by się działo kurier "musi mi ją przywieźć niewiadomo co by się działo" w kolejnym wyznaczonym terminie (tak mówiła pani z infolinii). Kolejna próba doręczenia miała nastąpić 5. 11 jednak kurier stwierdził, że nie zdąży, więc kolejna próba doręczenia miala nastąpić 6. 11 i wtedy również stwierdził, że nie zdąży. Dziś jest 7. 11 założę się że dzisiaj też nie zdąży. To jakaś kpina z Jego strony
~Wkurzony
Wchodzisz poczytać opinie kurierów i czytasz opinie klientów.
No rzesz kurde ludzie... Czytajcie czego dotyczy forum..
~Powodzenia wszystkim.
Komentuję, jestem z Polski. W czerwcu wyjeżdżam do Niemiec, aby założyć firmę z pożyczką w wysokości 38 000 euro, którą otrzymuję od Jameson finance Inc. Moje pytanie dotyczy osób, które potrzebują pieniędzy na swoje potrzeby biznesowe lub osobiste. Czy potrzebujesz pilnej i zabezpieczonej pożyczki? następnie skontaktuj się z Jameson Finance teraz e-mailem: (theodorejamesonfina nce@gmail. com), ponieważ pomagają tak wielu ludziom z pożyczkami.

Powodzenia wszystkim.
~Madzia
Nigdy więcej i przestrzegam przed tą firmą. To trzeba zrobić zbiorowy pozew i do sądu o odszkodowanie podać oraz likwidację tej firmy. To jacyś totalnie nieodpowiedzialni ludzie. Poczta zawsze kojarzy się z rzetelnością a tu mamy jakieś gówniarskie wyczyny. Kto prowadzi te firmę? Niech się zwija z rynku. Nie ma tu dla was miejsca!
~Izzy
Skandaliczne zachowanie- biorę pod uwagę zgłoszenie do Rzecznika Praw Konsumenta. Kurier dwukrotnie nie pojawił się w wyznaczonych godzinach ( pytanie czy w ogóle był?). Po pewnym czasie straciłam możliwość monitorowania przesyłki- PO PROSTU ZNIKNĘLA. Po dwóch kolejnych dniach dostaję informację że muszę odebrać przesyłkę z hurtowni z drugiego końca miasta w ciągu 6 dni roboczych! Wcześniejsze skargi nic nie pomagały- na prośbę o numer telefonu Pani z DHL przestała się do mnie odzywać... Dodzwoniłam się wreszcie do hurtowi we Wrocławiu i okazało się że dobrze nie jechałam bo przesyłka wróciła do ZALANDO! A podane godziny przybycia kuriera są tylko HIPOTETYCZNE!To są jakieś kpiny! Po tym doświadczeniu nie zamierzam korzystać ani z usług Zalando ani DHL.
~Zirytowany
Jestem bardzo niezadowolony z obsługi, przez miesiąc wysłałem około 40 paczek po 20 tej a kurier odbierał prawie codziennie po 5 czy sześć zirytowany powiedział że nie ma czasu aby do mnie jeżdzić poinformowałem go iż jeszcze kilka przesyłek i koniec.
Po nadaniu ostatnich pięciu czekam kilka dni na odbiór i nic.
Zadzwoniłem do obsługi klienta, a tam niespodzianka, kurier stwierdził iż paczki nie spełniają norm.
Wszystkie przesyłki były prawidłowo zapakowane w karton oraz miały prawidłowo wydrukowane etykiety, jak stwierdziła infolinia nie mogą zmusić kuriera do przyjazdu więc ciekawi mnie fakt dlaczego osobiście nie poinformował mnie o tym wcześniej sam kurier że ma jakiekolwiek obiekcje co do paczek. Co mi jeszcze doradzono jak przekonam kuriera to je odbierze no kpina totalna.
Brawo podejśce do klienta bezcenne.
~MGS
DHL to najgorsza firma transportowa z jaką miałam do czynienia. Paczki uszkodzone, kilkudniowe oczekiwanie na dostarczenie przesyłek, na odbiór... Żenada.
~Jebdhl
Tragedia żenada horror masakra i hu, j wie co jest jescze
~Maniek-Miedźna. (SPS)
Czekanie z paczko i 1paleto.
~Maniek-Miedźna. (SPS)
A tak-z paczko i z jedno paleto pod rampo. Tak sie czeka koledzy.
~KARTA
Pozdrowienia dla wszystkich obywateli Polski, mam dla ciebie bardzo dobrą wiadomość, a ta dobra wiadomość dotyczy załadowanej karty bankomatowej, którą otrzymałem online, z tą kartą od 5 miesięcy mogę zbierać 5000 zł dziennie.
To nie jest tylko żart, jestem dowodem i używam karty od czerwca 2018, postanowiłem podzielić się tym świadectwem z wami wszystkimi, ponieważ ten sam człowiek, który dał mi wtedy kartę, poprosił mnie, bym powiedział innym ludziom do złożenia podania, a ponieważ tak jest, postanowiłem poświęcić trochę czasu i poinformować wszystkich o tej karcie.

Jeśli chcesz zacząć codziennie tworzyć własne 5000PLN, radzę ci, abyś ubiegał się o tę konkretną obciążoną kartę, której używałem, aby uzyskać kartę, wystarczy skontaktować się z divinecardhacker@gma il. com

Ta karta może być używana w Bankach, centrum ATM, supermarkecie, a także do płacenia za towary online.
Byłem tak szczęśliwy, że mam tę kartę, abyś mógł dostać dzisiaj swoją.

Dzięki
~Sandra
Z całego serca nie polecam firmy DHL !!! Zamówiłam choinke na święta i do tej pory jej nie dostałam. kurier przysyłał sms-y że nikogo nie było w domu a zawsze ktoś był.
Brak słów. Najgorsza firma. Doszło do tego że na ostatnią chwile musze kupić choinke.
~Katarzyna Kuczyńska
Witam to co się dzieje w DHL to jest porażka przesyłki są wysyłane na poczatku stycznia i docierają po 7 dniach kurierzy kłamią ze docierali do klientów a okazuje się ze klient do mnie dzwoni że nie było nikogo nie polecam nikomu tej firmy i naprawdę rezygnujcie bo stracicie klientów
~Spartakus
Za te pieniądze co dostają kurierzy to nawet ukrajniec nie będzie tyle tyrał. e jeszcze ta grupa nie strajkuje -na momencie dostaliby z tysiaka podwyżki
~Filip
D H L T R A G E D I A. Pomimo wykupionego pakietu aby przesyłka dotarła wieczorem - nic nie przyszło. Zero informacji od DHL o przyczynie niedostarczenia. Termin dostawy 8. 03. na infolinii pani poinformowała, że mogę sam sobie odebrać. Prosiłem aby w ramach reklamacji dostarczyć przesyłkę dziś, (9. 03 sobota) ponieważ kurierzy dostarczają -nie ma opcji. Ja dziękuję za taką obsługę.
~Jarosław
Do DHL nie warto nawet pisać ani dzwonić. Jedyną możliwością wpływu na nich, to pisanie do firm korzystających z ich usług, gdyż tylko oni mają realną moc wpłynięcia na ich postępowanie, poprzez rezygnację z usług firmy DHL. Ja tak zrobiłem, niech nadawca wie z kim współpracuje!
Witam
03. 03. 2019r kupiłem z aukcji 7836200515 zlewozmywak, który następnie został
wysłany wysłany kurierem DHL.
7 marca o godz. 9. 30 kurier przysłał do mnie mail z zapowiedzią
przesyłki tego samego dnia w godz. 10. 30-12. 30, czyli w ciągu jednej godziny od
nadania informacji o terminie jego dostarczenia. Niestety nie ma takiej możliwości,
żebym w tym czasie (jedna godzina) zdążył odczytać tego maila a następnie
pojawił się w miejscu dostawy. O godz. 15. 46 przyszła zatem informacja o
awizowaniu tej przesyłki z jednoczesną informacją o możliwości odbioru paczki w
jednym z ich servicepoint podając jednocześnie niezbędny PIN do takiego
przekierowania. Jeden z takich punktów znajduje się blisko mnie, więc zgodnie z
instrukcją DHL podjąłem próbę przekierowania tej paczki na adres Gliniana 44
, Zabka". Niestety, okazuję się, że mimo istnienia tego punktu na mapce
servicepoint, to aplikacja ostatecznie daje mi jedyny wybór z ich adresem
magazynowym we Wrocławiu przy ul. Bierutowskiej 55, odległej ode mnie
kilkanaście kilometrów oraz informuje, o kolejnym terminie próby dostarczenia
przesyłki tj. w poniedziałek w tych samych godzinach co poprzednio. Ponieważ już
teraz wiem, iż w wyznaczonym przez DHL terminie nie będę mógł odebrać tej
przesyłki podjąłem również próbę kontaktu telefonicznego z DHLem Niestety nr.
telefonu kontaktowego z DHL zarówno krajowy jak i bezpośrednio wrocławski
umożliwia tylko rozmowę z automatem, który po szczegółowej weryfikacji
przesyłki, odczytuje jedynie otrzymane już wcześniej w mailu informacje. Dla mnie
tutaj koło się zamyka, gdyż jestem całkowicie skazany na widzi mi się DHL,
jednocześnie nie mając jakichkolwiek instrumentów pozwalających na rzetelny
kontakt i pozytywne rozwiązanie sprawy.
Piszę o tym do Państwa dlatego, iż widzę że szczycicie się 99, 7 procentami
pozytywnych opini, i czego szczerze gratuluję, ale jednocześnie chcę zwrócić
uwagę na kompletnie nieodpowiedzialną firmą kurierską, z którą współpracujecie.
Niestety, nie pozwoli mi to na wystawienie pochlebnej Wam opinii dotyczącej
przesyłki w przypadku dalszych nie udanych prób dostarczenia paczki przez DHL.
Jeżeli tak się stanie i paczka wróci z powrotem do nadawcy, może to być również
powodem do rezygnacji z mojej strony z zakupu tego zlewozmywaka, gdyż nie
będę miał już czasu na czekanie na kolejną wysyłkę i być może poprzez tego
samego nieodpowiedzialnego kuriera.
~Mariusz z Krakowa
Nie jest dobrze, ostatnio chcieliśmy w firmie wypróbować, na terenie Krakowa. No i co? Paczki od tygodnia nie dotarły. Jakiś żart... Już chyba gdybyśmy sami rozwozili byłoby szybciej i bezpieczniejj. No i co? Mamy zamawiać rowerowca? Potrzebujemy czegoś bezpiecznego i błyskawicznego, co nie jest dhl
~Zalewajka
Mariusz z Krakowa
DHL nie jest aż aki zły
słabe doświadczenia mogą wynikać ze wszystkiego...
ja mam podobnie, ale staram się nie myśleć o nich źle, każdy ma gorsze momenty...
zawsze są jakieś Pickpacki i rowery albo k27 - to ostatnie mogę polecić...
wybór jest Twój...
~wojtek
Kurier rzekomo paczkę próbował dostarczyć i mnie nie było - cały dzień spędziłem w domu miałem wolne. Sprawdzam na stronie DHL-u, paczka jest w punkcie odbioru Inmedio. W punkcie dowiaduję się że takiej paczki nie ma. Dwukrotnie zostałem przez firmę DHL - a raczej jej pracownika wprowadzony w błąd. Serdecznie nie polecam tej firmy.
~infinity
@wojtek jakiego pracownika ^-^
~infinity
@ Jarosław

Miszczu,
po pierwsze kurier DHL nie wysyla ci maili i powiadomien, tylko automat, i to sa przyblizone hipotetyczne godziny doreczenia,
po drugie jeśli nie wiesz SP (glownie żabki) nie przyjmują przesyłek typu NST (niestandard, gabaryt) oraz ważących więcej niż 10kg, toteż twe zadziwienie iż nie możesz skierować paczki do dowolnego punktu jest nie na miejscu, gdyż system automatycznie wykrył że twa paczka nie spełnia tych kryteriów. Cóż za zła firma ten DHL. Jak każda inna kurierska przecież. Kup pan cegłę.
~infinity
@ Jarosław

a do tego nie wiesz jak polaczyc sie z konsultantem na infolinii ; )

pan wylewam żale ; )
~Brak słów
Gdzie nie wejdę, na jakikolwiek portal z opiniami to uświadamiam sobie ze Polacy to półmózgi, macie napisane że to opinie pracowników mają być a wy wszyscy wszędzie płaczecie jaki to DHL nie jest zły i że wam paczki nie dostarczono, w * mam wasze żale, chce się czegoś dowiedzieć od pracowników a nie od klientów głąby, naucie się czytać!!!
~infinity
bo ja nie jestem pracownikiem DHL tylko pracownikiem podwykonwacy ^-^
~infinity
A propos w DHL GD spox, normalni KTK i normalni ludzie, nikt sie nie rzuca za byle glupoty. I polecam prace jako kurier w DHL, mam porownanie z dwiema innymi firmami, FedEX PL vel OPEK (w praktyce niestety to samo.. ) i TNT. TNT wygrywa (choc wlasnosc FedEx) ale to malenstwo a poprzednik to doslownie bieda.. nie zycze nikomu nigdy pracy w FedEx krajowym.. Noty wystawiaja jak sie da rowno i sciema ze ma podstawy :D
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.141.19.32

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels