ID: 41495
Praca w Link Sp. z. o o czy coś się zmieniło?
ID: 41495
ID: 41495
Ostatni ogłasza się Link i szuka kierowców.
Czytałem wiele opinii na temat tej firmy i z reguły nie były zbyt dobre.
My ślę o podjęci pracy w tej firmie i nie wiem czy „ zła passa” w Linku to przeszłość czy trwa nadal.
Jeśli ktoś ma jakieś świeże informacje na temat to prosiłbym o opinię.
Ostatni ogłasza się Link i szuka kierowców.
Czytałem wiele opinii na temat tej firmy i z reguły nie były zbyt dobre.
My ślę o podjęci pracy w tej firmie i nie wiem czy „ zła passa” w Linku to przeszłość czy trwa nadal.
Jeśli ktoś ma jakieś świeże informacje na temat to prosiłbym o opinię.
~kapi*.dynamic.inetia.pl
*.dynamic.inetia.pl
Posty (1313)
~Marco | Do gent busem??? *a... o kogoś chyba, żart. Niezłe dziadostwo. Tłuc się busem z całym majdanem, cały dzień jazdy. Za taką jazdę odrazu tysiąc więcej powinien być. | |||
~Edek | To w systemie 2/1 tydzień w linku trwa 5 dni? Bo trzeba chyba jeszcze do Gent dojechać? | |||
~Tom | Tłuc się busem za frajer do Belgii? Kurcze ja rozumiem do granicy, ale nie tyle kloców i to za bóg zapłać. | |||
~Dudu | Linki pochwalcie się jak musicie Swiaderskiemu przywozić kwity na żarcie z Porta Westfalica i Lauenau, bo inaczej wam kasy nie zwróci za parking. Co za gość, chyba lata tam samolotem i obiady w*a za vouchery, tyle tego jest. DZIADOSTWO!!! | |||
~kiero | Żal mu d... ściska że kierowca zje za darmo. A swoja drogą płaćcie w kasie na pompie za parking i przywoźcie paragon. Ja tak robiłem. | |||
~Robercik | A jak w linku dla młodych robota wygląda? Na chwilę i wypad czy spoko na początek? | |||
~Krzychu | Baza poznań jaka atmosfera? | |||
~Marti | Rozmawiałem z kierowcą linka w Łodzi. był z bazy w Zgierzu. W systemie 3/1 wyjazd i powrót do Zgierza. Ale słyszałem, że w systemie 2/1 dojazd do Gent. i tu pojawia się pytanie. ile dla linka dni ma dwa tygodnie, jak i przede wszystkim tydzień?Bo jak na mi zniknąć z wolnego dwa dni na dojazd to dzięki. | |||
~Krzychu | No dokładnie dwa dni w pipie na dojazd za free to by była kpina. Z 7 dni wolnego robi się 5 | |||
~Karol | A system 2/1 w ogóle ruszył? W Zgierzu mówili że nie ma chętnych, bo busem trzeba dojeżdżać i z 7 dni robi się 5, 5, 6 dni. Jakieś info czy to prawda bo chciałem iść w ten system. Blisko bym miał. | |||
~Marti | Karol ja miałem iść na rozmowę, ale narazie nie mam kiedy ; -) Jeżeli ogłaszają 2/1 to powinien być. a jeżeli z wolnego zabierają czas na dojazd to podziękuję. | |||
~Tadeusz | A jaka atmosfera pracy na Bazie Zgierz, jaka pomoc ze strony Bazy? | |||
~Rafiks | Ale tu cisza!!! Wszyscy wszystko wiedzą jak tam źle, a jak się ktoś coś pyta to nie ma chętnych do tablicy. | |||
~Rafiks | Adidas, jeszcze tam robisz? | |||
~Tadeusz | Czyli słabo to wygląda, dzwonili do mnie z propozycją pracy, ale tu gdzie pracuję mam sporą pomoc w kwestii technicznej jak coś się popsuje wracam na bazę i jest wsparcie myślałem że w tak dużej firmie będzie to norma | |||
siema706
| A mnie się w Linku dobrze pracuje, przez 3 tyg zrobiłem 5280km, resztę stałem. To co mam narzekać. | |||
~Fifi | Robota spoko, poukładana, nie ma gonitwy, tacho legal, kasa raczej standard, nowe auta, pełne wsparcie, kasa na parkingi hehe jedyny minus jak dla mnie to jazda na firanie, zwłaszcza w takie upały jak trzeba oba boki rozpinać, deski ściągać, dach podnosić Hehe, a poza tym spoko. | |||
~Felikson | Z tym brakiem gonitwy bym nie przesadzał, ostatnie moje dwa tygodnie, dzień w dzień po 500 kilosow dziennie plus przepinki i rozpinanie dwóch boków dzień w dzień. Prawie 6 tysięcy kilometrów zrobione. Co mnie kasa na parkingi interesuje jak ani chwili oddechu nie ma. Byłem pod innym koordynatorem, było w miarę spoko, jeżdżę pod nowym i jest zapierd... l. Firma wozi każdy syf, co im wleci w łapy to wiozą. pracuje od pół roku i tylko raz zdarzyło mi się że ładowałem coś tyłem, a tak tylko dwa boki i dwa boki plus dach Góra dół. Jeszcze dwa miesiące wytrzymam i idę na bdf od poniedziałku do piątku, dość linka. Nie polecam, plus że auta nowe, minus codziennie inna naczepa, o które nikt nie dba i są rozpiżdżone. Jak za te robotę kasa słaba. | |||
~Max | Pewien etap tej Bazy się zakończył, odszedł Jacek szkoda super profesjonalista jedyny tam. Gdyby on był kierownikiem a powinien była by lepsza ekipa i robota, a tak... | |||
~Adidas | Jacek z bazy Zgierz odszedł? | |||
~Rocco Siffredi | tak, pa pa pa pa jacku | |||
~Robert | No niestety, 1500 złotych plus 52 euro diety plus nachalne próbę wpierd... enia na system dwa na weekend żeby tylko latać po Anglii jak de*il. No kur... ludzie, takie firmy jak linka powinno się utylizować, pakują cię do auta na dwa tygodnie i latasz po Anglii jak beduin, to tak jakby budowlaniec jechał do Anglii i robił za polskie stawki. Codziennie przepinki w porcie, codziennie załadunek, rozładunek na dwa boki non stop, po 500, 600 kilosow dziennie i dwa boki i dwa boki. Najgorsza firma w jakiej robiłem, już wolę dziada. Robota wcale nie ułożona bajzel niesamowity, wożą tylko syf. Koordynatorzy po 3 miesiące stażu pracy nie ogarniają roboty. Porażka porażka porażka. | |||
~Borewicz07 | to lepiej zatrudnić się u angola i jezdzic, a nie europejskim zestawem meczyc sie po angielskich drogach dwa tygodnie | |||
~Marcin | Dokładnie, sam już myślałem o Anglii, ja poszedłem do linka bo byłem bez doświadczenia, ale potwierdzam to co wyżej było pisane, faktycznie jest zapierdziel, chociaż bywa z tym różnie ale w większości syf, tacho wyjechane na maksa, niektórzy koordynatorzy myślą chyba że ciężarówka może jechać ze sto na godzinę, albo może się teleportować, robota słabo ułożona, plus że kasa na parkingi, wsparcie techniczne 24 na h, nic nie robisz przy aucie, nowe auta, bardzo słaba kasa jak na plandeke, gdzie robi się tak na prawdę lokalną robotę, plandeka dwa razy dziennie, oba boki albo w najlepszym razie jeden, nigdy nie tyłem. Nie wiem jak w linku można robić x lat!! Trzeba być chyba nie pisatym i nie czytatym... | |||
~volvo | koledzy, akurat anglia jest specyficznym krajem, rzadko są rampy, a wózkowiec, wiadomo powie 2 boki, bo nie chce mu się męczyć i przepychać. | |||
~volvo | nie jesteście jedynymi umęczonymi pod względem otwierania 2 boków, cały angielski transport tak właśnie działa, z ta różnicą że ichniejsze naczepy nie maja tylu desek, tylko klamry, o połowę roboty mniej | |||
~Kiero82 | Marcin, jak to nie wiesz? Zapytaj Dagmary, a wszystkiego sie dowiesz. Podobno praca lekka, latwa i przyjemna. | |||
~volvo | pamiętam naczepy schenkera ze szwecji co to przypływały z drzewem do angielskich portów... 6 krótkich sekcji po boku z 10 deskami w każdej. w sumie na 2 boki wychodziło 120 desek. weź to rozbierz i potem poskładaj. nigdy więcej takiej głupkowatej pracy | |||
~Rocco Siffredi | odchodzą przychodzą non stop są chętni | |||
~olo | Generalnie jak spojrzeć na Polski transport to link nie jest najgorszy bo przynajmniej uczciwy, minus źle zaplanowana robota, no i zasuw na plandece, latasz jak Alladyn na dywanie. Kasa słaba, jak za tę robotę, ale gdyby mieli chłodnie czy izotermy albo kontenery to bym do nich wrócił, ale na plandece za tą kasę to ja dziękuję. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.