ID: 41495
Praca w Link Sp. z. o o czy coś się zmieniło?
ID: 41495
ID: 41495
Ostatni ogłasza się Link i szuka kierowców.
Czytałem wiele opinii na temat tej firmy i z reguły nie były zbyt dobre.
My ślę o podjęci pracy w tej firmie i nie wiem czy „ zła passa” w Linku to przeszłość czy trwa nadal.
Jeśli ktoś ma jakieś świeże informacje na temat to prosiłbym o opinię.
Ostatni ogłasza się Link i szuka kierowców.
Czytałem wiele opinii na temat tej firmy i z reguły nie były zbyt dobre.
My ślę o podjęci pracy w tej firmie i nie wiem czy „ zła passa” w Linku to przeszłość czy trwa nadal.
Jeśli ktoś ma jakieś świeże informacje na temat to prosiłbym o opinię.
~kapi*.dynamic.inetia.pl
*.dynamic.inetia.pl
Posty (1313)
~kierowca | Gwiazda Linka Dagmara już nie będzie błyszczeć w tej flocie, swoją drogą i tak długo wytrzymała w tym Iveco. | |||
Alex:-}
| pozdrawiam kierowców z Link... ; -} | |||
~Tom | ŁKS - jeszcze pasibrzucha w linku nie widziałem. Jak słucham jak pracują to się można za łeb złapać jaki burdel, się tylko dziwię jak można je*ać dwa na weekend?? | |||
~Daniel | Jakich świeżych informacji byś chciał kolego? W firmie jest jak wszędzie, czyli na początku obiecywanie, mydlenie oczu, pierwsze pół roku będą się starać traktować Cię jak człowieka a potem w choooju będą Cię mieć, dymanie codziennie do końca tacho, za każde uszkodzenie nota, niepoukładana robota i wiele innych... masz wyjazd z bazy, przychodzisz sobie np poniedziałek 1 w nocy na bazę a okazuje się że auto jest na serwisie i nikt Cię o tym nie poinformował i sobie czekasz do 6 aż przyjdą pracownicy bazy, potem do 8 aż któryś Cię zawiezie na serwis po auto, potem wracasz na baze, wpakowujesz się do fury i dymasz do końca tacho bo masz prom na drugi dzień na 14:15 Ogólnie za małe pieniądze jak za tą robotę. Ja robię 4 lata i już idę stąd bo dzieje się coraz gorzej. Dobrze jest tylko dla nowych - bo im okazują przez jakiś czas szacunek (żeby taki nowy szybko nie spierniczył) i dla tych starych dziadów alkoholików i emerytów którym nie zależy na robocie, którzy robią bo robią a nie szukają nic innego bo się przyzwyczaili i nie mają w ambicji uczyć się nowych rzeczy | |||
~LKS | Daniel masz rację we wszystkim... prawie. Jeśli stawiłem się w pracy o 1. 00 to nawet jak odbierzesz auto o 12:00, to robisz wpis manualny odpowiedni i tacho liczy ci się od właśnie 1:00, masz wtedy czas pracy do 16:00 i wy*e. No ale nie, trzeba się podkładać żeby na a12 chociaż na Shella wlecieć żeby dieta zagraniczna wpadła... | |||
~parówa | W firmie w której jest dobrze nie zatrudnia się obcokrajowców ze wschodu by płacić im niższe stawki zabierając w ten sposób miejsca pracy polskim pracownikom. W tej firmie na stanowisku kierowcy pracuje więcej Kanadyjczyków niż Polaków - to mówi samo za siebie. Lepiej nie będzie a tylko gorzej... | |||
~pit | Coraz więcej chłopców odchodzi. Pewnie po nowym roku pojawi się kolejne 150 nowych wakatów na kierowcę | |||
~Fifi | Robota się pieprzy to i kiero się wykruszają, kiedyś były stałe ładunki, teraz firma bierze każdy syf A i śmieci z Londynu się skończyły, kolejny wałek haha | |||
~Karmak | Teraz to ja już nic nie wiem z tych waszych wypowiedzi. Jak w końcu jest w Tyl Linku, jakie zarobki, jaka umowa i na jakie trasy można liczyć? | |||
~Edek z krainy kredek | Karmak a na co ty chcesz liczyć w takim kolchozie? Tam jesteś tylko numerem, więc odpowiedz sobie sam. To że auta sa nowe, to nie wszystko. | |||
~Fox | Karmak. Podstawa najniższa plus 52 euro diety. Umowa 3 miechy próbne i później stała. Kierunki? Zależna od systemu, albo tylko Benelux albo tylko Anglia, jak jesteś szoszonem to jeszcze pozwiedzasz Europę a i stawka lepsza, a jak jesteś Polak to niestety zostaje ci wspaniała wyspa zwaną Anglią. A co w tej Anglii? To już u góry jest nie jeden referat. | |||
~Kormak | @Edek z krainy kredek. A to nie jest tak, że w każdej firmie jesteś nuremem? Przecież nie ważne jaka branża pracownik to pracownik a nie kumpel. Tak już jest i trzeba znać swoje miejsce. @Fox jako jedyny tu podałeś jakieś szczegóły - i jak rozumiem piszesz o LINK? Tak? | |||
~AND | Efekt z krainy kredek kreuje się na lnianego forumowego czuba. Pisząc w każdym wątku na et. Prawdopodobnie jest to nowa odsłona starego forumowego dziada. Dziada który tak nasral i śmierdziała ze musiał zamilknąć. Teraz odradza się stare zidiociałe towarzystwo w postaci nowych urzytkownikow. | |||
~Kormak | No udało mi się zauważyć, co nie zmienia faktu, że nadal nie wiem gdzie złozyć papiery by iść do pracy za kółko. Szczerze liczyłem, że tu dowiem się jak to wygląda, Ale chyba się pomyliłem. | |||
~Kamel | Kormak. A jakie masz możliwości? Jakie firmy masz na uwadze oprócz linka? Coś ci poradzimy | |||
~Andrzej | Zamiast do Linka idź do Marathonu. Lepsze podejście do człowieka. Przyuczają do zawodu. | |||
~Kormak | Luźno rzuciłem Linka, bo wiem, że oni poszukują na międzynarodówkę. I wiem, że warunki są dobre. Zależy mi na stałej robocie co mi firma nie walnie plajta. A raczej te większe się rozwujają. Andrzej z tego co wiem to w Linku też jest system rozwoju kierowców i szkoleń od jakiegoś czasu. | |||
~Nolan | Plus linka jest taki że cię przyuczą. Jedziesz z drugim kierowcą, ale czas pracy jest jak dla jednego, to duży plus. Masz nowe auta, pełen serwis, nic nie robisz, za przegięcie tacho, dyscyplinarka. Dla świeżaka, to dobra firma na start, później już gorzej bo Kasa nie za duża. Za system dla bezdomnego czyli 2na weekend dostaniesz 6500 koła. | |||
~Nolan | Nie piszcie mu o marathonie... Tacho nie istnieje, jak sama nazwa wskazuje... Marathon... Się chłopak ma uczyć roboty a nie kombinacji. W linku lekko nie jest, zależy od koordynatora, raz lekko, raz zasuw, ale pełen legal. | |||
~Kormak | No i w końcu jakieś konkrety. Lekko nie ma w żadnej firmie, w końcu idzie się do pracy a nie na wakacje. Nie ma co demonizować. Zachęciliście mnie do Linka, dobrze, że umówiłem się na rozmowę. No i z tego co widzę jest system szkoleń a to faktycznie + | |||
~krzychu | Pracuje w Linku ok rok i zgodze sie że firma jest nastawiona na Anglie. Tam wiadomo rampa jest jak bedzie amazon albo jakas logistyka. Przewaznie ładunki w Anglii ladowane bokiem czasami dwa boki. Ale jezdząc po Anglii nie stoimy w krzakach itp. Mamy snapy i zaliczki na parkingi. Zresztą obojetnie gdzie mozesz stac na najdrozszym autohofie cały weekend bez problemu. Minus to taki ze skaczesz po autach ale ja po swoich przezyciach u tzw. dziada gdzie siedziałem w popsutym aucie 2 dni i po zmianie na inne zasyfione po koledze ze wschodu gdzie na zaladunku wypieprzylem 5 workow jego smieci to wole 1 w tygodnie te dwa boki otworzyc 15 min pracy wiecej. | |||
~Fifa | Krzychu. 15 minut pracy więcej jak masz w miarę nową naczepę, a jak na Anglii masz codziennie inną i raz się trafi dobra a raz złom, gdzie plandeka i kłonice nie współpracują, że o dachu nie wspomnę to się więcej nawku*wiasz niż załadunek czy rozładunek wart. A na Anglii boki idą codziennie... Dach średnio co drugi... Także siłownia link w cenie zamiast Multisportu. Firma dobra, ale forma pracy chu*jowa. Zwłaszcza jak jedziesz po śmieci gdzie masz dwie naczepy, 30 stopni na zewnątrz a ty w pełnym słońcu walczysz z plandeką, deskami, pasami i śmieciami z wielkimi robalami i latającymi muchami. Fajnie... | |||
Alladyn
| 21, 112018 polscy kierowcy bez umów bravo link | |||
~Alladyn | Od 21, 11 sa wakaty w Linku? ?? | |||
~Karol | Co tam się dzieje w linku?? Co jest z umowami? ? | |||
~Alladyn | Ja robilem tam 4 lata i jallla na stale ni *a) Po nowym roku ide gdzies indziej a prace w Linku odradzam serdecznie. !!! | |||
~Pijoczysko | Zenada jak sam * | |||
~Pijoczysko | Warto isc do tego molochu, wiele placa a * z umowa | |||
~Komun | link to firma dla UA, ewentualnie BY, Polaków mają głęboko gdzieś, Polak ma gorsze pieniądze i ciśnie non stop na Anglie. To jest Polska firma? Gdzie Polak jest zerem? Gratulacje | |||
~Pijoczysko | Jasna sprawa |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.