~Kierowca
| Na poczatku pracy w frmie jest ok natomiast jak otrzymasz umowe o prace na dłuższy okres to dopiero zaczyna sie jazda na maxxa Życzę powodzenia i wytrzymałości w tej firmie. | | | |
~x-x
| W jakim systemie najlepiej jeździć w tej firmie?Bo z tego co wiem to w każdym systemie jest inna robota. | | | |
~Zetka
| System 2/1 BDFy i jazda na lotniska | | | |
~Łysy
| Firma dziad na wszystkim oszczędności a dniówek brakuje podnieśli podstawę a a dniówek brak śmieszne normy paliwa a po trzech tygodniach dowiaduje się człowiek źe nie ma wolnego bo w wekend nie jeździł a wolne w domu naliczają tylko za dni przepracowany w wekend pozdrawiam | | | |
~Kierowca
| Witam: jedzilem na BDF pod Amazonem i szukam pracy.
Pytanie : czy 7000zarobie w zet-Trans. ?
Ile i jak płacą. ?
Jak umowa? | | | |
~ASD
| Na swieta ściągają z wielką laska. | | | |
~Kiero.
| Lotniska to wielka klapa jazda nocą. | | | |
~Były kierowca bdf
| Pracowałem 2/1 na Bdf. Zarobki 5-5, 5 tys. Wypłacaja na czas. Jazdna na skoczka. Tabor po 1mln km rozleciale i usyfione Many. Volva tylko dla wybranych. Wypisują urlop nawet za 45min pauzy. Spedytorzy nie ogarnieci (młodzi) . Dużo przepinek w niedozwolonych miejscach. Ogólnie nie polecam. | | | |
~Xxx
| Dziwne to co piszesz o Taborze bo podobno jest systematycznie wymieniany co 2 -3lata. | | | |
~Były kierowca bdf
| Tak jest wymieniany ale nie w dziale Bdf pod DHL. Z jakich powodów to już się nie będę rozpisywał w każdym razie nie szykują się z wymianą jedyne co pocieszaja że baza się buduje we wro i będą serwisowac na bieżąco bo aktualnie to kierowcy przysłowiową lache wkładają na dbanie o sprzęt aby rajke wyjeździc i zostawić następnemu. Ogólnie wszędzie są plusy i minusy ale jak dla mnie to awaryjność tych aut i brak porozumienia przewazyly szale minusów. | | | |
~Xxx
| Ja słyszałem że w systemie 3/1 jest dobra robota i świeże auta. Było zmienić dział | | | |
~Były kierowca bdf
| Interesują mnie Bdf-y nie plandeki 3 tyg po za domem. Nie pasowało to nie pracuje a obiektywną ocenę mam prawo wystawić. Jeżeli napisałem nieprawdę każdy może podpytać i skonfrontować z moją opinią. | | | |
~bastek
| witam jak w tej firmie zarobki na krajuz jak załadunki czy całe auto do jednego klienta czy trzeba rozwozic po klientach | | | |
~Kkkkk
| Nie jest tak słodko jak się wydaje nie ma kierowców dlaczego? ? Oczywista sprawa wiadomo. | | | |
~Dohjj
| A co kolego jest nie tak w tej firmie. | | | |
~Qwert
| Jest coraz gorzej. | | | |
~Kiero
| Co się dzieje w firmie? Opisze mi ktoś dokładniej jak wygląda sytuacja w tej firmie?Czy jest wszystko tak jak obiecują? | | | |
~Ddd
| Naj gorszy dział to lotniska jazda głównie nocą długie trasy mało czasu. | | | |
~Adadf
| W firmie nic się nie dzieje nic nie obiecują podwyżek nie ma roboty coraz więcej jazda noca na lotniska Firma zatrudnia sporo kierowców se wschodu wiadomo? ? | | | |
~Adam
| Na pytanie czy o podwyżkę czy będzie coś więcej dostałem odpowiedź: będzie więcej ale roboty. Tyranie i przeginka w skrocie | | | |
~Qwer
| Tragedia szkoda gadać | | | |
~Byly_driver
| Lotniska: Na porządku załadunki na pauzie. Sytuacja 2: jedziesz 10h, stajesz na pauzie 9 i w tym czasie bierzesz osobówkę i jedziesz a na twoim aucie jedzie inny kierowca, potem się zmieniasz bo już wypauzowany i dalej jedziesz dużym a osobówką wraca inny, kto robił wie o co chodzi i jak to w piosence: ale to już bylooo i nie wróci więcej. A i oczywiście 80% z ukrainy | | | |
~Grzes
| Zetką hehe tak jak piszą urlopy zabierają kasa na czas święta w kabinie chyba że układy ze spedytorem. Jedyne stabilne systemy byly na bdfach ale stracili robotę. Teraz wolna amerykanka. Przewaga ukraincow. Ich traktują zajebiście Polaka jak śmiecia. Pracowałem ponad 7 lat w tej firmie. Przy odchodnym było całuj mnie w dupę i tyle. Jedyny szacunek do kadr. Tam dziewczyny ogarnięte. Rozliczenia czyli stara kadra masakra. Najlepiej nosić praliny i czekoladki jak szoszony to będzie ok. Reszta na odstrzał. | | | |
~Adiosamigos
| Na lotniskach nowe auta ale tak zmięte że szok, dobrze że trytytki istnieją, większość kiero to ua, coraz lepsze asy, współczuję Polakom którzy tam zostali, zwłaszcza gdy trzeba wsiadać po koledze który ma, uczulenie, na mydło. Chciałbym widzieć miny dyrektorów na bazie, gdy te auta będą zjeżdżać do sprzedania, przebieg 200tys, stan wizualny 2mln. | | | |
~Marcin
| Lotniska: jedziesz osobówką z Wawy do Frankfurtu po czym bez pauzy raczy ci powiedzieć żebyś dużym jechał bo przecież wypoczęty po tygodniu wolnego jesteś, możesz zrobić 700km. Typowy Dziad Trans | | | |
~Speed
| Na pauzie podesle innego kierowce by cie zaladowal a jak ci sie skonczy pauza to bedziesz pomykal dalej super wypoczety. | | | |
~Traktorzysta
| To się zwolnijcie nie wiem czego takie żale wypisujecie nie pasuje klucze na stół i tyle mamy wam współczuć czy jak? Kto normalny idzie do firmy gdzie ukraincy się zwalniają? | | | |
~Jahwe
| Ja rozumiem, ze Panom sioferom gnata do łbów przystawiali? Pytam w perspektywie wypowiedzi o załadunkach na pauzie i o jeździe osobówką bez koperty na tachu? Całe życie ktoś ma walczyć o siofera lepszy byt, tylko nie on sam. | | | |
~Eeee
| Do Jahwe. A co ty walczysz za kierowcow a moze jestes z tych co siedza za monitorem komputera i udajac spedytorow krzystajac z map Google na osobowki wyznaczaja trase przejazdu co? ?? | | | |
~Damian
| Jeśli nie lubisz zwracać uwagi na tacho, jeśli nie lubisz gdy ktoś się zwraca do ciebie z szacunkiem, to właśnie ciebie szukamy. Ta praca jest dla ciebie. Zapraszam do współpracy | | | |