ID: 285753
Euro-Tach ostrzega kierowców i przewoźników - zakłócenia sygnału GPS w Polsce i Europie Północnej
ID: 285753
ID: 285753
Euro-Tach, wyłączny przedstawiciel producenta tachografów Stoneridge Electronics w Polsce oraz National Distributor Continental VDO, informuje o poważnych zakłóceniach sygnału GNSS (GPS) w regionie Europy Środkowej i Północnej. Zjawisko to może wpływać na działanie tachografów inteligentnych Smart2 oraz systemów telematycznych wykorzystywanych w transporcie drogowym.
Euro-Tach, wyłączny przedstawiciel producenta tachografów Stoneridge Electronics w Polsce oraz National Distributor Continental VDO, informuje o poważnych zakłóceniach sygnału GNSS (GPS) w regionie Europy Środkowej i Północnej. Zjawisko to może wpływać na działanie tachografów inteligentnych Smart2 oraz systemów telematycznych wykorzystywanych w transporcie drogowym.
~etransport.pl
Posty (24)
~pks poland | Powinien GPS całkiem zostać odłączony np. w wyniku cyberataku i wtedy 90% łącznika fotela z kierownicą by do du.. py zajechała... Był by bal !!! Czekam na to !!! Może wujek Putin cos pomoże? | |||
~Pks jest adoptowany | Pks poland Powiedz matce zeby sie podmyla. Parkuje dzisiaj na radomsku | |||
~Kasztan | Żadne wydruki. Kierowca nie ma takiego obowiązku, aby w takiej sytuacji robić jakieś wydruki i robic jakieś wpisy. Macie wymieniać wszystkie tachografy na gwarancji aż do skutku, aż nauczycie się robić je dobrze. | |||
~Kasztan | Czekam na pierwszą karę z zagranicy za niesprawne działanie tego tachografu i pozew do sądu przeciw producentowi Steneridga. Będzie się działo. | |||
~Zwz | Taki błąd mi dwa razy wyskoczył koło erfurtu. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Błędów w odliczaniu nie było nie widać żadnych na wydruku | |||
~Bula | Błąd gnss 96 wyskoczył mi chyba z 15 razy a Błąd wewnętrzny 82 z 5 razy | |||
~Jan Paweł | Mam się śmiać czy płakać | |||
~Tomcio | Miejcie pretensje do UE, to ona wymyśliła takie gowno nikomu nie potrzebne. Unia wykończy nas wszystkich. Nie przemyśleli zagadnienia z zakłóceniami i mamy tego efekt, ale mamy ekspertów i doradców więc będzie ok. Cel jeden karać, karać i karać. Nikt nam w tym nie pomoże. Wracając do wypowiedzi Kasztana. Nie wiem jak u was, ale u mnie problemów ze stoneridgem nikt nie zgłosił tylko VDO. Wiec pomyślcie, które lepsze gowno. | |||
~aa90 | Parodia w wyniku pomysłu eurokołchozowego. Mam nadzieję, że wkrótce skończy się władza lewuchów i Europa wróci do normalności. | |||
~Marco | A co ja mam do tego przyczyna leży gdzie indziej jakie wydruki? W tahografie jest wszystko jeżeli nie ma ingerencji kierowcy lub osób trzecich grzebiących w taho to mam gdzieś, nie ja montowałem to nie moje urzadzenie a jeżeli inspekcja lub inny organ wypisze kwit to nie przyjmować proste. | |||
tagoo
| Jeszcze niech nakażą kierowcy rejestrowanie oddawania stolca i moczu - o której i jak długo. Pozwoli to na optymalizację czasu pracy i jazdy, a przełoży na lepsze planowanie. Pocałujcie mnie komuniści i bolszewiki z eurokołchozu w du. pe... | |||
tagoo
| Wprowadzenie w nowych tachografach takiej funkcji jest tylko kwestią czasu. Ci odjechani idioci w Brukseli do wszystkiego są zdolni, aby tylko zacisnąć linkę na szyi kierowcy i... karać, karać, karać... !!! | |||
tagoo
| Przy tych wszystkich obostrzeniach -podobno prawnych, niech trafi ci się nawiedzony spedytor i wystarczy, aby tuż po wejściu do LKW dostać palpitacji serca i drgawki na tle nerwowym. Najbardziej przerażający w tym wszystkim jest fakt, że nad tymi zmianami "ulepszeniami" pracują waginy, które nie znają realiów pracy kierowcy LKW. Czy to się kiedyś skończy? ! Tak może się skończyć, jedynie POd warunkiem, że wypiertolimy wszystkich lewackich przygłupów ideologicznych z Brukseli. Jedynie rządy prawicowe uporządkują wszystkie głupoty i uregulują na korzyść kierowcy, dotychczasowy zamor. dyzm - przecież za krótki czas wymyślą kolejne durnoty, tylko po to, aby rozszerzyć paletę kar i mandatów. | |||
~ABC | Włoscy qfaszysty wykorzystują to jako pretekst, że niby kombinacja. Koszt 2 tysiące erykuf. Macie swoich popieprzonych unijnych "przyjaciól". | |||
~Bartosz | To jest to o czym ciągle pisałem, producenci sprzedają wadliwe tachografy, byle zakłócenie i już brak GNSS, odłączysz aku i pada impusator lub tachograf. Niepoprawnie zapisywanie sesji na kartach kierowców, błędy w sofcie i hardware. Później klient nad głową że reklamacja już i teraz bo o ma załadunek, a serwis świeci oczami za producenta. | |||
~qqq | ~ABC, oni jeszcze jeden powód wymyślają. Nawet jak nie podciagną to pod kombinacje, to po każdej usterce, masz tydzień, na zgłoszenie się na serwisie tacho. Jak tego nie zrobisz, podciągają to pod kombinacje. | |||
~!!!iiii | Wszystko super i fajnie ale jadę na serwis tacho w Europie, a właściwie do ASO producenta pojazdu, bo wszystkie tacho mam tak wymienione i on mi wymienia gdzieś w innym kraju i jak mam zablokować tacho bez karty przedsiębiorstwa??? | |||
~kuku to dzban | Zapłacisz karę administracyjną, to nie ich kłopot. Im, będzie się kasa zgadzała i będą z siebie dumni, że Pana Przewoźnika uyepali... | |||
~pks poland | CCCP... Cap Capa Cepem Pogania... tak wygląda dzisiejszy transport. Zajęcie dla masochistów, po każdej stronie barykady. Dobrze, że już nie uczestniczę w tym cyrku. Bajo... | |||
~Pszewo | Transport czyt. Samochody ciężarowe powyżej 3. 5 tony są dla inspekcji KAŻDEGO KRAJU niezłym kąskiem czy to Hiszpania, Francja, Niemcy, czy masz rodziny kraj. Instytucja która kontroluje ciężarówki z czasu pracy utrzymuje się tylko i wyłącznie z mandatów które wypiszą dla kierowcy. Raz miałem kontrolę we Francji i miałem jakiś błąd spowodowany złym załączaniem się turbiny, gość chciał to przenieść na błąd tachografu, że magnez podkładałem. | |||
~Tomek | PKS tobie się styki przegrzały od siedzenia w budzie. Wyjdz z niej i zacznij żyć | |||
~Młody | Podobno Putin zakłóca, ale za brak sygnału musi zapłacić kierowca, bo wiadomo od Putina nie mogą nic wywalczyć za słabi są niestety na niego. A że budżet musi się zgadzać to niech ten najsłabszy płaci. | |||
~Kasztan | Młody to masz prawo być jeszcze głupi. | |||
~Kasztan | Bo jakoś poprzednia generacja tachografów nie ma problemów z łącznością satelitarną, a tylko te nowe. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.