ID: 284694
Polskie firmy omijają elektryki szerokim łukiem
ID: 284694
ID: 284694
Liczba rejestracji osobowych elektryków w Polsce rośnie, jednak rynek wciąż mierzy się z takimi barierami jak wysokie koszty zakupu oraz ograniczona infrastruktura ładowania. Natomiast sytuacja dotycząca liczby elektrycznych ciężarówek na drogach jest wręcz w impasie – Polska nie spełnia unijnych wymogów pod względem możliwości ładowania takich pojazdów.
Liczba rejestracji osobowych elektryków w Polsce rośnie, jednak rynek wciąż mierzy się z takimi barierami jak wysokie koszty zakupu oraz ograniczona infrastruktura ładowania. Natomiast sytuacja dotycząca liczby elektrycznych ciężarówek na drogach jest wręcz w impasie – Polska nie spełnia unijnych wymogów pod względem możliwości ładowania takich pojazdów.
~etransport.pl
Posty (2)
g-a
| Bruksela wciska badziewie na siłę. Ani słowem ten jajogłowy nie wspomniał o najważniejszym - o cenie energii. Pomijam już takie drobiazgi jak czas ładowania, zasięg, konieczność wymiany baterii co jakiś czas - koszta niebotyczne - oraz - za chwilę deficyt energii. Jakie to elektrownie będą niedługo w Polsce zamknięte? Turów, Kozienice, Dolna Odra? | |||
~8080 | Nie może być! Gdzieś w latach 2002-2005 obiło mi się o uszy proroctwo (któryś z posłów o tym mówił) że Chińczycy produkują jednorazowe auta, jednak nie ma na nie popytu i skok na kasę się nie udal, te jednorazowe auta (niemożliwe do względnie prostej naprawy, czy długotrwałej eksploatacji) były to elektryki. Po czasie, z perspektywy już ponad 20 lat widać że elektryki mocno się trzymają, a chiński eksperyment się udał. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.