~Kierowca
| Po pierwsze nitk nie płaci tych diet a po drugie transport to jeden wielki wał, wszystkie firmy oszukują nikt nie płaci zgodnie z przepisami, dniówka i tyle w temacie żadnych płatnych urlopów żadnych wczasów pod gruszą, żadnych diet, żadnych 13 itp.. armia teraz potrzebuje ludzi jak i również policja apel do młodych lepiej tam iść do pracy tym bardziej że nic nie trzeba umieć żadnych kwalifikacji posiadać, wszystkiego was na uczą praca na miejscu 8 godz. Wszystko się należy pensją płatna z góry, pieniążki większe niż dziś w transporcie międzynarodowym, gdybym był młodszy nie zastanawiałbym się ani trochę... | | | |
~Kierowca
| Co najważniejsze gwarancja emerytury dziś po 25latach nie wspomnę jak wcześniej było 15lat i młode byki siedzą już i mają gwarancję bezpieczeństwa, to nie jest ciężka praca, tam pracuje się zespołowo nikt nikomu krzywdy nie zrobi, w transporcie orka 24h w każdej chwili mała nie uwaga i katastrofa gwarantowana | | | |
~cvxcv
| dieta witrualna to 250 zł jest taka sama co w pakiecie mobilnosci jedyny wyjątek to dodatkowe 20 % dla ZUS przy wyliczeniu wszystkich dni za granicą czego dziady i tak nie chcą płacić | | | |
~Klasor
| "to nie jest ciężka praca, tam pracuje się zespołowo nikt nikomu krzywdy nie zrobi" to pewnie dlatego kierowcy żyją krócej, za słabo pracują.
Może mi ktoś wytłumaczyć fenomen łodzi i okolic, gdzie każdy wie, że żyje się krócej o co najmniej 10 lat nie zależnie od płci, mężczyźni nawet jeszcze krócej. Z czego to wynika, to geny, czy środowisko? | | | |
~Klasor
| Ciekawi mnie ten fenomen, bo przez ten obszar statystyki długości życia dla polski są mocno zaniżone względem pozostałych krajów UE. Jaką mentalnością charakteryzują się mieszkańcy woj. łódzkiego? Co tam nie gra?
Spotkałem kilku przedstawicieli, ale nie będę spojlował. | | | |
~Klasor
| W artykule z lutego 2019 roku s://oko. press/polska-nie-zdr owieje-srednia-dlugo sc-zycia-w-naszym-kr aju-przestala-rosnac -raport-o-stanie-zdr owia-spoleczenstwa jest mapka długości życia mężczyzn z 2017 roku.
Ja jestem z tego zielonego obszaru, widzę dużą różnicę w zachowaniu kierowców pochodzących z czerwonych obszarów, krótszej długości życia. | | | |
~Kasztan
| Bardzo dobrze, że nie ma diet na międzynarodowce.
Dziady wrzucali w koszty więcej niż kierowca zarabial w rzeczywistości | | | |
~Kasztan
| A składki na emeryturę od minimalnej krajowej były odprowadzane | | | |
~pff
| bardzo dobrze ze sa diety w pakiecie mobilnosci odprowadzane z podatkiem i tylko dziad transy nie chca tego pisać dodatkowo w umowach ! szukają jeleni ! | | | |
~Kasztan
| Nie ma diet dla kierowcy, więc nie da się zapisać w umowie czegoś niezgodnego z prawem. | | | |
~haha
| uwazajcie na propagandy ze nie ma diet bo oczywiscie jest dieta 60 euro + 20 euro podatek, ci co pisze odwrotnie to dziad transy tylko po to by dietami i nadgodzinami kierowcy splacic swoje leasingi czy kredyty. Pakiet mobilnosci nakazuje by podstawa dla kierowcy była od sredniej krajowej - dopasowana do krajów UE !! nie od najnizszej krajowej !! dodatkowo w sposobie diet nic się nie zmieniło, nadgodziny natomiast 50 % !! miesiecznie za 20 dni pracy kierowca zarabia od 14 do 18 tyś brutto na PL umowie | | | |
~sid
| dwie cebule i pol kilo sloniny na tydzien | | | |
~Kasztan
| haha
około godzinę temu
uwazajcie na propagandy ze nie ma diet...
Bredzi jak potłuczony | | | |