ID: 284501
Alarmująca skala niedoborów kadrowych w logistyce
ID: 284501
ID: 284501
Badanie przeprowadzone przez Descartes Systems Group „How Bad Is the Supply Chain and Logistics Workforce Challenge?” (2024), globalnego dostawcy rozwiązań dla logistyki i łańcuchów dostaw, wskazuje, że 76% organizacji w branży logistycznej doświadcza znaczących niedoborów kadrowych.
Badanie przeprowadzone przez Descartes Systems Group „How Bad Is the Supply Chain and Logistics Workforce Challenge?” (2024), globalnego dostawcy rozwiązań dla logistyki i łańcuchów dostaw, wskazuje, że 76% organizacji w branży logistycznej doświadcza znaczących niedoborów kadrowych.
~etransport.pl
Posty (52)
Mazi1234
| Wy sobie chyba jaja robicie tym artykułem | |||
~tagoo | Ten artykuł to żart tak samo jak cały ten portal | |||
~sid | na czyje zlecenie klamiecie? Niemiec? | |||
~sid | napiszcie prawde za brakuje ludzi do pracy za mniej jak 5eur/h | 1 | ||
~trefl | Niech zgadne tylko w Polsce roczne brakuje 200 tys. kierowców zawodowych. Ostatnie straszenie brakiem kierowców było chyba przed plandemią. | |||
~BlackBear | W Polsce, nie ma braków kadrowych, brakuje niewolników do pracy w najbardziej patologicznej branży, większość dobrych kierowców, to jeździ za granicą, a nie minimalną | |||
~Felipesssku | Za takie drobne pieniądze nikt nie będzie poświęcał życia na to aby dorobiła się firma. Może jak zaczniecie płacić jak należy za takie poświęcenie to będzie komu pracować. W Niemczech na dzień dobry Polak jako kurier dostaje 12K PLN i darmowe zakwaterowanie. A u nas połowa tego i jeszcze płać za mieszkanie. Wyzysk i nic ponadto... będzie jeszcze gorzej, obudzą się dopiero jak już będzie upadek. | |||
jacek-kuba
| Chleb kosztuje 18 zł przypominam. Więc oferowane wynagrodzenie proszę sobie w buty wsadzić. Będzie dwudziestak, będą pracownicy. Inaczej w... ć. Dzięki | |||
~Kierowca autobusu | Jestem kierowcą autobusu i żeby zarobić 4700 robię ok 230 godzin. Pracodawca dziwi się że nie może znaleść ludzi do pracy a i starzy pracownicy zaczynają mieć dosyć harówki po 11-13 godzin dziennie. Ściąganie innych nacji skończy się wzrostem wypadków bo u nich jest inna kultura jazdy czyli jej brak. | |||
~Kiero | Ja nie Wiem skąd wy bierzecie te dane i piszecie bardzo głupie artykuły brakuje to Wam rozumu tylko i włącznie | |||
~Alfred2025 | chłopie te z d. wzięte 'artykuły' to czysta propaganda za kasę, od lat jest to manipulacja na polityce by móc za miskę ryżu 'colorowego' mieć, girteka ma stronę z oferta na anglię za 3600eur netto, ale ilu za takie pieniądze zatrudnili to już tajemnica | |||
~Alfred2025 | i co to za śmieszne źrudło opteamic, opteamic 1, opteamic 2, autokonto, same hity | |||
~NiewolnikEu | Więcej podatków więcej obostrzen i ograniczeń dla firm to wtedy będzie więcej kasy na place dla tych patologicznych pracowników. Zarowki nie potrafią wymienic. Lenie smierdzace. Czytac nie potrafia a zarabiać chcą jak ludzie wykształceni i przyzwoici. Będą zapier... ć za miskę ryżu. juz nie długo | |||
~NiewolnikEu | Będziecie pracowac u ukraincow. Oni wam dadzą wolne, hotele, pauzy chlanie w kabinach na pauzach. | |||
~Prem | A roboty brak, jestem kierowcą międzynarodowy i wiem że jest brak ładunków, kiepskie te wasze statystyki | |||
~Alfred2025 | psiewoznika tylko hindus i pakistańczyk jeszcze uratować może, ci z zimbabwe już odpuścili, firmy logistyczne rekordowe zyski robią a psiewoźnik dalej na ich słowo honoru liczy że zapłacą, i że najwyższą stawkę ma! HAHA! | |||
~Leon | Dodajcie pismaki, oszuści że brakuje kierowców za 200zl dniówki. W dobrej firmie 400-480zl jakoś nikt nie narzeka, u nas jest lista rezerwowa jak dokupia auto mają już kierowcę który się szkoli z kimś przez tydzień, dwa a później dostaje auto, dniówkę i pracuje. To wy pismaki, popeliniarze robicie zła atmosferę. Ten portal nic nikomu dobrego nie dostarczył, a odpisuje bo czytam w nagłówku te brednie. Czy to niemiecki portal? ? | |||
~Jaśku | Do kierowcy autobusu... Chlopie masz 50 nadgodzin i tylko 4700?? Coś kręcisz | |||
~Haxadexyl | Dlaczego w transporcie jest tak mało kobiet? W razie W od nich będzie zależała płynność dostaw, a jednak tego typu praca jak kierowca nie jest promowana wszrid zainteresowanych, chyba. Facebook, YouTube, tiktok Instagram powinny podrzucać młodym kobietom pomysł na pracę w logistyce, a państwo powinno dofinansować już dojrzałe marzenie. | |||
~Haxadexyl | Chyba że faktycznie nie warto już kształcić własnych kadr, a dziury lepiej latać Ukrainkami i niedługo ciemniejszymi masami. | |||
~kokodżambo | Szkoda życia za taką kasę. 4200 min masz w normalnej pracy po 8 lekcji do tego premie, bonusy i nie martwisz sie o miejsce na parkingu, ciśnienie nie rośnie na widok BAG. Po prostu żyjesz z rodziną, znajomymi a nie dziczejesz w kabinie robiąc pałzę na śmierdzącym uryną parkingu w 30 stopniach w kabinie. Robota dla masochistów. | |||
~Donald Truck | tak brakuje kierowców że łyski palą CV w kominku |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.