ID: 283628
Patodrajwery na szlaku – narzekanie, które stało się stylem życia zawodowców
ID: 283628
ID: 283628
Kolejny z serii tekstów od Marka Wersa, który tym razem bierze pod lupę niekończące się narzekania na parkingach, które zdają się być nieodłącznym elementem polskiego krajobrazu transportowego. Czy to tylko nasza narodowa przypadłość, czy może głębiej zakorzeniony problem?
Kolejny z serii tekstów od Marka Wersa, który tym razem bierze pod lupę niekończące się narzekania na parkingach, które zdają się być nieodłącznym elementem polskiego krajobrazu transportowego. Czy to tylko nasza narodowa przypadłość, czy może głębiej zakorzeniony problem?
~etransport.pl
Posty (327)
~K. | Tak samo jak sytuacja w vw Niemcy dopłaca do kosztów produkcji ale tylko do pojazdów produkowanych w Niemczech Czyli zamkną zakłady ale poza Niemcami | |||
tagoo
| K, a nie uważasz, że jeśli zrobią to Niemcy, to ich śladem pójdą wszystkie inne kraje UE w tym Polska? ! Co wówczas poczniesz? | |||
tagoo
| Cieszysz się chyba przedwcześnie i na własną zgubę. | |||
tagoo
| Ja osobiście na Twoim miejscu nie dotykał bym tego tematu i modlił się, aby nigdy coś takiego nie weszło w życie. | |||
tagoo
| Podcinasz gałąź na której sam siedzisz ! | |||
~K. | A czym Każdy żyć musi Transport międzynarodowy przestaje istnieć Większość towaru będzie jechac na naczepach lub nadwoziach wymiennych ale po torach Więc na was miejsca już nie będzie Zostanie dystrybucja i krotkie trasy między żal terminalem rozl | |||
~Patryk pogromca dziadow | No i super wreszcie ludzie zaczną żyć jeśli spełni się ten scenariusz. Nie jeden by chciał zrobić przepinke czy załadować kontener zawieść i do domku albo na bazę A nie siedzieć w budzie | |||
tagoo
| Idą zmiany, to fakt. Tylko miej z tyłu głowy K., że jeśli nie będzie potrzeba tylu kierowców, to i firm transportowych również, będzie musiało dużo zniknąć z rynku, bo co będą wozić? Cza się będzie przekwalifikować, poszukać nowej pracy i żyć dalej. | |||
~K. | Tylko za najniższa krajową Bo do jednej kierownicy będzie dużo więcej chętnych Z rynku spadnie 70%kierowców | |||
~K. | Oczywiście ja od dwóch lat redukuje i nie inwestuje w transporcie Z 85 kierowców jest już tylko 35 na dziś I wcale więcej nie zamierzam Mam drugi interes co 3 ludzi zarabia jak 100 samochodów w miesiacu bez problemu z czystej prowizji pośrednika | |||
tagoo
| A skąd K. ta Twoja niezłomna wiara, że za najniższą krajową i skąd te 70 %? ! | |||
tagoo
| No to jeśli to co piszesz nie jest fantazją, to ja już dawno jepnął bym kluczykami o biurko i zlikwidował transport. Miał bym z głowy transportową patologię. | |||
~K. | Z prostych przyczyn Wylicz ile czasu tracisz na tanzycie ciągnąć jeden ładunek A tak w dzień zalaladunek dostawa na terminal i rozładunek powrot do domu Do Niemiec na zagłębie musisz jechac dwie zmiany To są przewidywania ekonomistów Dzis w Zduńskiej Woli nadajesz naczepę i jedzie do Dortmundu W Sławkowie i Ostrawie do Sztokholmu Z Włoch też 90 na skandynawskie kierunki idzie na torach Amazon zaczyna wchodzić w intelmodal | |||
tagoo
| A co z zatrudnionymi mechanikami, paniami Zosiami od spraw różnych w biurze, cięciami na szlabanie? Co ini poczną i gdzie pójdą pracować? Jeśli spadnie tak bardzo zapotrzebowanie na usługi transportowe, to i oni też staną się zbyteczną nadwyżką siły roboczej na rynku pracy. O nich jakoś się nie martwisz, a tylko o kierowców i wylewasz krokodyle łzy. | |||
tagoo
| Tak jak wyżej K. wspomniałem - zmiany idą. Przy tego rodzaju transporcie nie płyniesz z jednym składem promem w te i nazad, tylko cały sztab kierowców czeka na przypłynięcie promu z tamtej strony i rozwożą naczepy po adresach. Od strony Polskiej wygląda tak samo. | |||
~K. | A co mnie to obchodzi System niech sobie radzi Dzis czytaj o wymogach raportowania emisji co2 do każdej licencji będzie potrzebne 10%pojazdów zero emisyjnych W przetargach tak samo musisz wykazać zero emisyjne pojazdy w firmie Teraz stosować Hvo 100 Nikt nie będzie się z tym kopał przy takich kosztach Zostaną duzi operatorzy logistyczni a w nich turbany i będą trząść rynkiem | |||
~K. | Naczepy jadą w głąb Szwecji na torach Praktycznie ma być tylko ostatnie 300km ciągane przez kierowca od terminalu Dlatego powstają elektryki do 700km zasięgu w nich będzie siedział koleś za najniższa i tyle o transporcie będziesz wiedział | |||
~K. | Logistyke 100 pojazdów będzie robić 1 osoba nie więcej W Amazonie kontraktujesx auto długoterminowo na danym kierunku kierowca dostaje aplikacje i masz go z głowy robi jak robot odbijając kod qr Zobaczę po nowym roku puszczam kilka samochodów pod obsługę terminalu kolejowego Z kierowcą codziennie w domu 6tys ma na rękę Mi wychodzi niby lepiej bo otrzymuje stawkę ryczałt tygodniowy nie fracht czy kilometry | |||
tagoo
| K. Ty znowu o tej najniższej w stosunku do kierowców. Wylecz się z tego i z tego, że wszędzie będzie jeździł turban. Bo jeśli wymogi licencyjne, które wymyślane są i narzucane przez aktualne brukselskie lewackich ekoświrów narzucają takie wymogi, to może być też wymóg zatrudnienia 70 % kierowców z kraju pochodzenia firmy i co wówczas? Nie widzisz i nie starasz dostrzec się w dalszym ciągu głębszego problemu. Problemu nadregulacji przepisów narzucanych przez ekoświrów brukselskiej biurokracji. Trzeba zmienić władze rządzące w Brukseli, to i te wszystkie ich wymysły pójdą do kosza. | |||
tagoo
| A jeśli ma się tak stać, to trzeba zacząć od siebie i w najbliższych wyborach zasadzić tęgiego kopa w dupę takim kandydatom na prezydenta Polski jak Trzaskowski z Holownią. To są osoby legitymizujące sie z tym całym oszalałym i zidiociałym brukselsko-berlinski m establishmentem ! | |||
~K. | 70%kierowców spadnie z rynku tak czy inaczej Nie będzie potrzebne tylu ludzi do logistyki Bo czas pracy pracowników jest za drogi zmusza to do zmian Długie dystanse pojadą na torach A miejscowe dystrybucję to śladowa ilość potrzeb | |||
tagoo
| ~Stasiek Uwaga!!! Informacje te zostały zbudowane na bazie adresu IP, który ostatnio posługuje się nickami: ~Stasiek użyte: 2024-12-29 12:35:36 ~Pasażer autobusu użyte: 2024-12-27 15:34:21 ~tagoo uż yte: 2024-12-27 13:21:06 ~Dawid87 użyte: 2024-12-27 12:58:35 ~Ł ysy użyte: 2024-12-27 11:02:42 Jak tam walnięty w dekiel kuku czujesz się? Zrobiłeś porannego loda rudemu i Dupiarzowi? Patrząc na to która godzina, to pewnie dubla jednemu i drugiemu walnąłeś. Smakowało? Tfuuu... !!! | |||
~K. | Masz przykład oferty pracy Witam Szukam kierowcy C+E z okolic Rzepina Słubic. Praca w transporcie Intermodalnym Kontenery lub Naczepa Firana. Kontenery- Frankfurt ODER w promieniu do 150 km codzienny odpoczynek w domu praca od poniedziałku do piątku stałe trasy. Plandeka- Rzepin terminal kolejowy po Polsce. Zabuieranie załadowanych naczep z terminala w Rzepinie i jazda w kierunkach południowa Polska centralna Polska rozładunek i załadunek i powrót na terminal w Rzepinie. Umowa o pracę nie zlecenie nie km stałe wynagrodzenie do 10 każdego miesiąca. tel 5328335 | |||
tagoo
| Zgoda K.. Pisałem wyżej, ze zmiany idą, tylko czy istotnie w wyniku tych zmian, aż 70 % kierowców straci pracę? - byłbym ostrożniejszy w prognozach. | |||
~Radek | dziadtransy mnie rozwalają, aż taczam się po podłodze ze śmiechu ja tylko czekam aż w UA skończy sie wojna, bo 90 % kiero pracuje dla was dziady tylko po to, żeby na wojenkę nie jechać a na parkingu to was od kuuuref tak wyzywaja i rzygają tą robota jak polscy kierowcy, dla UA nie jest żadna przyjemność polskiego dziada dorabiać, tylko konieczność skończy sie wojenka, wrócą do rodzin, zobaczymy jak wtedy dziadtransy będą śpiewać a to już tuż tuż | |||
tagoo
| Co innego, jeśli chodzi o rolnictwo i produkcję żywności w Europie, tym samym POlsce Tuska. Założenia ekoświrów z brukselsko-berliński ego establishmentu zakładają zmniejszenie produkcji o 90 % !!! w związku z podpisaniem przez KE i Ursulę von coś tam umowy z Mercosurem !!! Co będzie woził transport jak zaniknie produkcja rolna? ! | |||
~K. | Ilość pracy przewozowej spada A normalnie była nadwyżka pojazdów z kierowcą Dobrze wiedzą ekonomiści co robią Patrz miałem 85 dziś mam 35 to ile spadło Z tych 35 mógłbym jeszcze zredukować 10 15 aby nie mieć stresu z pracą A tak muszę kombinować szukać zajęcia kierowcą aby dać im pracę z której jeszcze uda się zarobić Z kim nie rozmawiam to po redukcji ma lepiej jedni 30%drudzy 50%a niekiedy 70% taboru Sam się dziwiłem ale po zmniejszeniu kasa ta sama a spokojnie można przeżyć | |||
g-a
| Zdaje się że czymaczy zastąpi Ukraina oraz wschodnia Azja. Będzie taniej i bez wiecznych narzekań. | |||
tagoo
| To są K. efekty uśmiechniętej POlski Tuska, który został zainstalowany w POlsce przez brukselsko-berliński establishment, aby Tobie i mnie coraz bardziej zaciskać na szyi stryczek w imię chorych ideologi. My się kłócimy, a oni odcinają kupony, robiąc z nas obu idiotów. Ja się temu opieram jak mogę i daję temu wyraźny sygnał i obraz !!! | |||
g-a
| Ja wybrałem inną taktykę. Czekam aż to wszystko samo pier dol nie na ryj. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.