ID: 281663
DRUTEX rozbudowuje flotę. Już blisko 700 pojazdów w taborze
ID: 281663
ID: 281663
Producent okien, drzwi i rolet w Europie, znany także z imponującej floty transportowej i nowoczesnej logistyki, zdecydował się na kolejne, ogromne inwestycje we własny tabor.
Producent okien, drzwi i rolet w Europie, znany także z imponującej floty transportowej i nowoczesnej logistyki, zdecydował się na kolejne, ogromne inwestycje we własny tabor.
~etransport.pl
Posty (51)
~Dziad | Mogłeś zawsze produkować zapałki albo gwoździe i też je wozić swoimi autami. A teraz liż odbyt spedycji i jezdzij po kosztach. | |||
ono
| ~Dziad jakim ty .em .a jesteś to szok. kolejne ścierwo trzymacz. ~Dziad Uwaga!!! Informacje te zostały zbudowane na bazie adresu IP, należy wziąć pod uwagę, że piszący mógł korzystać np. z kawiarenki internetowej lub innego miejsca publicznego. ostatnio posługuje się nickami: ~Dziad uż yte: 2024-09-11 11:05:09 ~Gieniu u żyte: 2024-05-05 18:16:08 ~Traktożys ta użyte: 2024-02-13 15:44:42 ~Juziu uż yte: 2023-04-23 14:35:32 ~Gieniek użyte: 2023-04-19 14:07:17 ~Traktorzy sta użyte: 2023-04-08 17:36:38 ~Gerek uż yte: 2022-05-15 17:05:26 ~Edek uży te: 2022-01-09 15:01:07 ~Rolnik z RDE użyte: 2022-01-05 12:03:40 ~Jenoo uż yte: 2021-12-05 12:40:58 | |||
~!!!iiii | ono i dlatego uważam, że z zasady każda działalność, która wymaga licencji powinna być na osobnym nipie i osobnej pełnej księgowości. Po 3 latach każdej licencji obowiązkowy audyt z dochodów i przychodów firmy, jeśli nie ma dochodów i strata nie jest dobrze udokumentowana to brak rekomendacji na kolejne wznowienie licencji. | |||
ono
| ~!!!iiii miło, że ktoś wreszcie zrozumiał mój przekaz. | |||
~Kris | !!! a jaki problem ze spolka matka placila spolce corce za wywoz okien po 2euro/km. I tak dalje by brali powroty po0. 5 euro/km. | |||
~Dziad | I bardzo dobrze Widocznie się opłaca A wam od 20lat się nie opłaca i choćby były powroty po 2 euro i tak by się nie opłacało W lidlu dobrze płaca, może tam jest wasza szansa? | |||
~Dziad | Oczywyscie na kasie | |||
~kiero | Drutex dzięki zielonemu ładowi ma się bardzo dobrze. Jest producentem okien. A okno ma być według zielonego ładu dwukomorowe, czyli z trzech szyb. Stopniowo maja wszyscy wymieniać na takie właśnie. | |||
~Skokomioko | Drutex z powrotem ośka w górze, to samo eko okna. Nie muszą się szarpać z powrotami bo i po co? | |||
ono
| jak zbiorą to za grosze!!! | |||
~Kris | Po co brac powroty? To policz glabie 700x 1000 euro x 4 razy w miesiacu. | |||
~Ony | ono Rozumiesz czy wytłumaczyć? | |||
ono
| jedyny głąb to ty. auto wraca po co brac... po co dodatkowo zarobic. ty masz firme? chyba . kierowcom wycierasz biedo, | |||
ono
| .a kopac sie z dnem typu kris... i reszta trzymaczy. pzdr | |||
~Ony | ono wytłumaczyć? | |||
~Skokomioko | Dolicz wyższe koszty paliwa, koszty dodatkowych spedytorów, odpowiednio wyższa pensja kierowcy, opóźnienia wynikające z brania wynalazków giełdowych. To wszystko generuje dodatkowe koszty. Policzyli, że się nie opłaca, a wywożą tylko swoje. Na szczęście dla ciebie nie zabierają powrotów i ty możesz wracać za 1000ojro. | |||
~kiero | Znam turecka firmę produkującą okna w Polsce. Wysyłają okna do Niemiec, zawsze wracają na pusto. | |||
~!!!iiii | Kris dlatego napisałem audyt przychodów, bo tak jak można podważyć koszty podmiotów powiązanych tak można podważyć przychód. W momencie kiedy okazuje się, że faktury z innych podmiotów są np 0. 8e/km a z podmiotów powiązanych 2, 5e/km to coś śmierdzi i albo wypad z licencji albo na potrzeby własne. | |||
~!!!iiii | To jest tak jak miałbyś 3 spółki a na jedną kupił sobie ferrari na pełne odliczenie (w PKD wpisujesz odpowiednią działalność) potem tamtym dwóm wstawiasz fakturę za użytkowanie auta i tych faktur jest najwięcej US wywali Tobie to z przychodu a tamtym z dochodu i jeszcze nie rozliczny pełnego vatu i kosztów pojazdu. | |||
~!!!iiii | ONO od kilku lat ten problem jest podnoszony na spotkaniach zrzeszeń transportowych ale tam beton jest twardy. Takich firm jest dużo i są naprawdę z dużymi flotami. Firmy meblowe, kleju bud, stolarki okiennej, rowerów i motorowerów. Chyba każdy jest w stanie wskazać w swoim regionie z 3 takie firmy. Działalność licencjonowana powinna być rozliczana na osobnych księgach i być kontrolowana oraz powinna należeć do związków branżowych i także uzyskać ich rekomendacje na kolejne licencje. Podobnie dzieje się w Niemczech czy Holandii, bo w regionie wiadomo jaka firma psuje rynek. | |||
Ł ysy
| skokomioko. Jesteś życiowym głupkiem czy idiotą? Tok twojego rozumowania wskazuje na idiotyzm. | |||
~Kris | !!! czyli proponujesz gospodarkę centralnie sterowaną. To ze cos dziala w de czy nl nie znaczy ze to dobre. To komunizm. | |||
~kiero | Drutex płaci 500 zł. dniówki kierowcom. Dodatkowe wymagania uprawnienia na wózek widłowy. Część zestawów ma podwieszane wózki widłowe. | |||
~Skokomioko | Glatze, wytrzyj usta z piany i wytłumacz im, że nie opłaca się wracać na pusto. Powiedz, że ty zawsze coś zabierasz i masz już trzy Renaulty Premium. | |||
~!!!iiii | Kris. Samo ustalanie pensji minimalnej to komunizm. Licencjonowanie danej dziedziny gospodarki już samo w sobie jest jej sterowaniem, więc proponuje dodatkowe regulacje aby nie prowadzić pozorowanej działalności aby przy okazji innej działalności "drukować" koszty. Licencja jest na tą działalność i ona ma się bilansować osobno. | |||
~Kris | Licencja to pic na wodę a ty proponujesz kolejna dzialania pozorowane. Widac leninowski gen kontroli wbudowal sie na stałe w nasze dna. | |||
~!!!iiii | No tak to pic na wodę i wyciąganie kasy ale jeśli już są a są w całej UE i tego nie zlikwidujmy to niech nie będą tylko fasadowe. | |||
~Dziad | Głupkom nie wytłumaczysz dlaczego wraca się na pusto. Malorolni nie wiedza w czem okoliczność Szkoda się strzępić | |||
~kiero | Wykrzyknik żeby nie pensja minimalna to byście wykazywali tysiąc na miesiąc a reszta pod stołem. | |||
~!!!iiii | kiero wyrwałeś coś z kontekstu dyskusji a nie odnosisz się do meritum. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.