ID: 280699
Transport 350-tonowego okrętu: 5 lat przygotowań i specjalistyczny sprzęt
ID: 280699
ID: 280699
Nawet specjalistom z firmy Kübler Schwertransporte tego typu zadania nie zdarzają się codziennie. Oprócz ogromnej masy, długość okrętu sprawia, że jego transport był prawdziwym wyzwaniem.
Nawet specjalistom z firmy Kübler Schwertransporte tego typu zadania nie zdarzają się codziennie. Oprócz ogromnej masy, długość okrętu sprawia, że jego transport był prawdziwym wyzwaniem.
~etransport.pl
Posty (2)
expertone
| To ze lusterka a nie sensory przy poważnych pracach to raczej standard. Hamulec postojowy raczej tez porządny nie tak jak w kabinie FH ze po zaciagnieciu hamulca strach było by wysiąść z kabiny na chwile do toalety bo nie wiesz czy zestaw się ulotni. Coś o kompresorach utrzymujących trzydzieści osi w pełnej gotowości coś o skrzyni biegów jeśli manual to ilu biegowy jeśli automat to co dziesiąty kierowca z odpowiednim starzem nadawał by się na ten zestaw. Więcej szczegółów technicznych by się przydało, a nie ta łódka i malownicze krajobrazy. | |||
~Qgen | Na lamerskim portaliku dla krzykaczy bez zębów chcesz szczegółów technicznych i poważnej dyskusji? Nie bądź śmieszny. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.