ID: 280297
Możliwe pożary silników ciężarówek i autobusów - MAN pilnie wzywa do serwisu
ID: 280297
ID: 280297
Konieczność wizyty w specjalistycznym warsztacie producenta dotyczy pojazdów z silnikami Euro 6c typu D2676LF51-53 lub D2676LOH35-37. Wymóg nie dotyczy wariantów silników spełniających późniejsze normy emisji Euro 6d i Euro 6e.
Konieczność wizyty w specjalistycznym warsztacie producenta dotyczy pojazdów z silnikami Euro 6c typu D2676LF51-53 lub D2676LOH35-37. Wymóg nie dotyczy wariantów silników spełniających późniejsze normy emisji Euro 6d i Euro 6e.
~etransport.pl
Posty (5)
szatan
| Mój szefuncio już się z MAN-ów wyleczył, właśnie po tym e6 w którym silniki tak się zacierają że aż korbowody przez blok się przebijają- koszt naprawy około 50 tyś. Po pół mln km powinno się sprzedawać Ukraińcom (dobry sabotaż). Ciekawe że duże firmy po upływie gwarancji natychmiast pozbywają się "niemieckiej jakości"... | |||
g-a
| Ciężarówki po prostu paliły się do roboty | |||
~Bo$$ | Mój Daf XF ma 700 tys nalotu i 0 usterek Scanio wymieka | |||
~WT Niezalogowany! | Daf to szmelc. Ciągle jakieś usterki. | |||
~Filcok | A co na to wszystko gucio i ordynator??? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
![](/i/hand.jpg)
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.