Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Green Factory Logistics Sp. z o. o. Sp. K. Załuski

ID: 230787


proszę o sprawdzone i wiarygodne opinie.

Posty (115)

~Aro
Witam jaka sytuacja w gfl obecnie? Bo z tego co czytam to dużo tu jest opowieści dzieci które usłyszały coś od tatusia i teraz wypisują głupoty lub osoby które coś tam słyszały proszę o konkrety bo oferty mają mocne dziękuję
~Fafik
Stawka wyjściowa na tą chwilę to 3zł minus korekta paliwowa. Teraz będzie to 2. 92/km. 2500 zł netto za naczepę co mieciąc. Z kilometrami jest różnie. Jak jest robota to zrobisz jak nie ma to zrobisz ich mniej. Są tacy co cały czas robią dobre przebiegi a są też tacy co robią słabe. Dużo robót jest takich że nie wyrobisz się na 15h pracy. Telefony od spedycji o każdej porze dnia i nocy. Często o godzinie 17 czy 18 nie wiesz jeszcze co bedziesz dziś robił i czy w ogóle gdzies pojedziesz. Jeśli chodzi o palety to do każdego zestawienia z kilometrami otrzymujesz saldo paletowe więc jest cały czas na bieżąco. Jak coś się nie zgada to dzwonisz i wyjaśniasz. Termin płatności 30 dni od przyjęcia faktury. Fakturowanie co 2 tygodnie. Kilometry liczone najkrótszą trasą.
~Iweko
Fafik a ogólnie polecasz tą firmę, jak atmosfera?, idzie zarobic?
~Fafik
Jeśli chodzi o płatności to są na czas. Spedytorzy większość generalnie w porządku ale licz się z tym że każdy kłamie. No ale to taka przypadłość spedytorów ogólnie :-). Nie mogę Ci powiedzieć czy zarobisz czy nie. Wszystko zależy jak będą do Ciebie podchodzić. Generalnie ładunku lekkie. Jak będzie multum roboty to będziesz jeździł tak że będziesz miał dosyć a jak nie będzie to będziesz stał gdzies w Sosnowwcu i się denerwował. Są tu tacy co ponad 10tys to robią jak im się nie chce za bardzo jeździć a są też tacy którzy nie mogą dobić do 8 choćby nie wiem jak się napocili. To co ja pisze teraz to są oczywiście opowieści szoferów. Sam robie różnie 9tys, 8 z kawałkiem. Różnie
~Iweko
Dziękuję Fafik
Myślę o tej firmie, natomiast nie chce mieć wtopy, słyszałem że okres wypowiedzenia to 3 miesiące, to trochę długo.
Pozdrawiam i szerokosci
~Aro
Dziękuję za info jeszcze pytanie jak się ma umowa i ich naczepa czy w razie jakiś uszkodzeń idzie się dogadać czy atakują z fakturami za naprawę i czy umowy są dla dwóch stron czy tylko idzie wszystko ma ich korzysc dzieki
Strazaksam
Hej K. cm...
Przesyłam maila: msmietanski@op. pl, z góry dziękuję za informacje na temat tej firmy gdyż bardzo mnie interesuje.
Pozdrawiam.
~Bingbong
Nie polecam współpracy w tej firmę, wszystko to *, nic dobrego nie widziałem,
Transportowy102
Jeździłem, zrezygnowałem. Wiem ile ta współpraca potrafi pochłonąć nerwów. Poznałem tą spedycję od A do Z, nie będę się rozpisywał i zdradzał szczegółów bo nie chce problemów. Ale z całego serca nie polecam.
~Tomek
Transportowy a gdzie ty teraz pujdzie sz? Co ty zrobisz z tymi klamota i? Fakt magnez +wycioganie karty w grin faktory to stanadar, to powinieneś poradzic cobie na rynku, oczywiście do pierwszej kontrolny,
~Młody
cześć,
widzę dużo negatywnych opinie i zastanawiam się ile z tego niestety jest hejtu ! ja osobiście zaryzykowałem jeździe drugi miesiąc i jakoś nie narzekam. Zgadzam się z ~Fafik. Można zrobić km jak ktoś chce pracować, a jak nie to szofer stoi bo tak ma stała pensje. Fakt praca nie należy do lekkich głównie praca nocą, ale są i tego plusy, luźniej na drodze. Pytanie czy ktoś chce pracować czy się urlopować. Co do wypowiedzenia ja mam osobiście miesięczne, a pierwszy miesiąc miałem okresu próbnego. Wiec tez nie jest tak jak ktoś tam pisze. Jeśli ktoś pyta o stawkę to chyba najlepiej zadzwonić I się samemu dowiedzieć. Za darmo przecież nikt nie pracuje.

-1

~Dziad factory
Dziad jak nic, nie polecam współpracy, kierowca muszę zapomnieć o czas pracy oras tachograf, mają kierowca i przewoźników w *, nie jest Firmę gdzie można zarobić kasy lub zrobić jakieś kolwik dobry trasy, pracy pod magazyn biedronki lidl Kaufland netto i różnie dziewni klientów, wolę pracować w inny firmę zanim zrobić coś kolwik o tego dziada, największych oszust w Polsce, wysted za taki Firmę i taki współpracy... Co zarobić o niego zostaje na opłata drogowych, kierowca, najmu naczypa, nawet Ukraińców nie chcą o niego robić,

Gowno A nie green factory
~Dziad factory
Dziad trans jak nic... gowno prawda że 4zl za km i zwrot viatola, co za baijki odpowiadać człowieku, pewnie kupiłeś auto euro3 za gotówki kosztowała ci 20. 000zl dlatego możesz pracować o tego dziada, 3 zł za każde km ale muszę zapominać o tachografy i czas pracy !! O tego dziada ciężko aby zarobić jakieś kolwik penędzy, Wszystko co zarobić zostaje na viatola, paliwo, kierowca A w końcu zostaje ci gowno, pierwszy kontrola z ITD możliwy stracisz licencja lub certyfikat kompetencji, dziad jak nic...


Gowno A nie green factory, największych oszust w Polsce!!!
~Był, przewoźnik
Nie polecam !!! Dla przewoźników oraz kierowcow!!! W tych firmę zapomnij o czas pracy lub czas jazdy ! Jeśli chcesz zarobić 2, 50 zł za km A później za płacić ITD ponad 40. 000 zł za mandat to dobrze trafiłeś, taki współpracy tylko pasuje tych ludzie których mają stary ciągniki bo co za robię za robię tylko na paliwo i zostaje mu jakieś pary złotych !!! ITD właśnie zaczynają się interesować w tych firmę, o zmiana kierowcow o niech to podstawa, przychodzi kierowca do pracy dwóch tygodni A potem sam odsedol bo nie daszy tam jeździec A nie pracować, W c*a walą po prostu, jesli przewoźnik odaje naczypa to będę szukać o jakieś dodatkowe koszt aby ubdzonziec przewoźników, czyli rozliczają się koszt naprawa dwa razy z autocasco oraz przewoźnika, dziad trans jak nic, a ten kombienatora Krzysztof jest szkolne aby zawsze kłamać, sam proszę ludzie aby zostawili pozytywne opinie na temat firmę na etransport oras Google map, po prostu de*il nic więcej
~Był, przewoźnik
Nie polecam !!! Właśnie chciałem się odpowiadać na komentarz których ~młody napisał no tak zrobisz km jeśli jerzdziesz bez kartą lub masz wybranych tachografy całkowicie, gwarantuje ci jeśli ITD ci złapią będziesz miał ciepło wtedy będziesz musiał sprzedać twoja stary ciągnik aby zapłacić mandaty, a mandaty w cale nie jest aż tak drogo, Powidz my około kilkanaście tysięcy, a firmę ich nie interesuje bo mówią że tylko przewoźnik jest odpowiedzialne na czas pracy oraz jazdy, ITD mają już nowocześnie urządzenia i widać doskonale jeśli kierowca jeździł na magnes lub bez kartą nawet znajdą jeśli w aucie jest wyłonczniek do tachografy !!! uciekajcie jak najszybciej i nie pozwalajcie tego dziada wam wykorzystać!!! Dwóch kierowcow pod tych firmę miali strasznie wypadki na S8 i S2, a kierowcow w tragecznie stanie... Możliwe Ty młody Krzysztof ci kazał aby zostawić taki pozytywne opinia bo on tak ma, de*il po prostu
~Był, przewoźnik
Widzę tutaj tylko ludzie których nie mają zielonego pojęcia o transporcie, pewnie byli kierowcow A potem kupili ciągnik siodłowy za 30. 000 zł i chce za robić nie wiadomo ile !!! Sam tego widziałem pod green, nawet oni nie wiedzą co to znaczy korekta paliwowa bo jeźdzą za 2. 50 są zadawoloni, tak jak mówiłem pierwszy kontrola z ITD to na pewno kilkanaście tysięcy A założą na Ciebie w sprawa i zabierają ci licencja transportowa !! A ten gowno green to ich nie interesuje w ogóle nawet oni jest w stanie unikać z przewoźnik kontaktu jeśli pojawię jakieś problemy, dla tych nowy przewoźników najpierw trzeba zrobić certyfikat kompetencji aby nauczyć co to znaczy transport A potem z tym bawię się!!! Jeśli podpisać umowę najmu naczypa to jak kupisz kota w worku, jak dojedziesz do serwis S7 to tam wszystko zobaczyć w realu, dostaniesz naczypa uszkodzona A potem po oddania do serwisu na koniec współpracy dostaniesz obciążone za jakieś koszt na prawy których nie zrobiłeś, oszwiszcie z fakturą których na niech wystawiles, zmiana Firmę od spółka komandytowa do spółka zoo to nie jest w całej dobrze bo widać że mają kryzys finansowy, to w całej nie jest dobrze, czyli w każde chwilę można firmę zbankrutować wtedy żaden przewoźnik nie dostanę kasy A taki przypadki w Polsce są strasznie duże, powinien uważać s kim podpisać umowę, bałagan strasznie na rozliczenie palety, na list Wszystko E A jak dojedziesz do klienta to samych CHP, a potem jest duże problem z rozliczenie bo też dostaniesz obciążone za CHP palety jako E, W cale nie jest aż tak dobrze jak myszlesz,
~Był, przewoźnik
Z całego serca nie polecam!!! Dziad jak nic, muszęsz myć tachograf z gumy ale tak ci tak zapłacą ci za km 2, 50 zł za km, nic dobrego nie widziałem, a mają strasznie bałagan z rozliczenie palety oras z wystawninie faktury, samych pracowników mają z kosmosu mają tak że wszyscy kłamią i to podstawa, dla tych nowych przewoźników których kupili stary ciągniki za jakieś pary grosza macie tylko czas na pierwszy kontrola z ITD, mandat bardzo wysoki A sprawa dostanie skyrowanie do sądu aby ci zabierają licencja transportowa i zakaz wprowadzenia firmę do 10 lat, czyli znów wracajcie pracować jako kierowcow, już się nie da coś w ogóle zarobić bo rząd właśnie chce aby zmniejszyć liczba wypadków drogowych, a w green mają to w * bo wykorzystają ludzie nic więcej, czyli z całego serca nie polecam !! Mnóstwo firm w Polsce szukają przewoźników A nie tylko tego dziada, NIE POLECAM
~Był, przewoźnik
Właściciel wygląda na fryjera!! Banda oszustów jak nic!! NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA !! właśnie pracowałem pod tych firmę i znam wszystko od A do Z, właśnie jeśli tam skończyłeś współpracy to atakuje faktury i szukają coś kolwik aby ci obciążili za koszt naprawy naczypa lub palety, za km płacą ci 2, 50 zł za km ale żaden zwrot za viatola, o tachografy i czas pracy to zapomnij, muszęsz myć tachograf z gumy, hahahhahahhaha samych idiotow, powiem do green factory że nie będzie mi straszyć smsów lub mailami aby przystac o waszych firmę odpowiadać bo samych prawda co pisałem, ale ja wam się nie boję, NIE BOJE SIE WAM !! NIE POLECAM Z CALEGO SERCA !!!
~pracujący w GFL
"Był, przewoźnik " CHYBA ktoś Ci na odcisk nadepnął i nie poszło po twojej myśli, że tak hejtujesz. 2, 50? TY pracowałeś tak naprawdę dla nich? OBECNIE mam stawkę dożo wyższą za samego konia bez żadnego najmu. Dwie pierwsze faktury dostałem po 14 dniach od złożenia faktury beż żadnego potracenia % co było dla mnie czymś czego oczekiwałem na początek. Robię około 8500 km ale mi to wystarcza jeżdżę sam dla siebie. Czy ktoś mnie na siłę zmuszą tak bym tego nie odbierał. Współpraca jak w firmie spedycyjnej jak sama nazwa mówi to oni zlecają i jeśli komuś nie odpowiada to faktycznie powinien się zastanowić nad zmiana pracy. Fakt sam kontakt z Dyspozytorem mógł by być lepszy czasem i krótszy ale po za tym nie narzekam.
ono
~pracujący w GFL
Uwaga!!!
Infor macje te zostały zbudowane na bazie adresu IP, należy wziąć pod uwagę, że piszący mógł korzystać np. z kawiarenki internetowej lub innego miejsca publicznego.
ostatnio posługuje się nickami:
~pracujący w GFL
użyte: 2021-07-19 14:31:08
~Bartek..
użyte: 2019-05-16 11:11:51
~WALDEK
u żyte: 2019-02-12 15:46:21
~Obecny
u żyte: 2019-01-15 12:55:15
~Szybki
u żyte: 2019-01-15 10:59:58
~Duzy
uży te: 2019-01-14 15:22:31
~firmatran sportowa
użyte: 2018-04-11 11:24:23
~Romek
uż yte: 2018-04-11 10:43:08
~mistrz
tak sie konczy podpisujac cyrograf ze spedycja
~Dawid
Czy ktoś z państwa potrafi napisać cokolwiek o tej firmie w ojczystym języku po prostu po polsku i zrozumiale. Z tej gównoburzy nie można nic wywnioskować bo skoro ktoś nie potrafi się wysłowić raczej też nie potrafi pisać. Przedsiębiorcy... Chętnie zapoznam komentarza od osób bardziej inteligentych bo sam jestem zainteresowany. Serdecznie pozdrawiam Dawid
~Dawid
*liczyć (zamiast pisać, słownik poprawił)
~Iweko
Witam Wszystkich
Może ktoś napisać jaka teraz sytuacja w Greenie?
Pozmieniał o się coś, może nalepsze?
Z góry dziękuję za info.
~megadziadtrans
przed świętami to zajep na maxa
~Przemas
Witam czy ktoś może wie jak się sytuacja zmieniła w firmie od ostatniego komentarza bo jestem zainteresowany współpracą z nimi. Pozdrawiam
~Driver
Szukają przewoźników a roboty nie mają stawki proponują a po 3 miesiącach aneks do umowy stawka 4, 20 i km 7-8 tys obecne auta stoją po 24 bo nie ma nic dla Pana mijać z daleka
~dno nie spedycja
jak najdalej od tej bandy złodziejaszków ; ) po 2 lub 3 punkty dziennie, palety przez paleciare, wiecznie nie odbieraja telefonów, kilometrów w tygodniu 1500 max i jeszcze w soboty jeździć trzeba bo im mało :D ogólnie dobra banda oszołomów :)
~Alvaro
To co sie dzieje teraz to masakra zero współpracy
~Veles
Z perspektywy kierowcy przewoźnika, który robi dla GFLa powiem tak: nocki, zazwyczaj 2pkt, CZASEM trudno się wyrobić bo jeździsz po biedronkach i innych wynalazkach i ze spedytorami kontakt trochę utrudniony, bo dzwonisz na infolinię, ale chłopaki w porządku. Szefo mówi że GFL kombinuje na kilometrach byle mniej zapłacić, ale jakby było cienko, to by tam nie siedział. Zasadniczo spedycja jak spedycja. Bez fajerwerków, ale źle nie jest moim zdaniem. Robota jako taka jest spokojna.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 52.15.68.97

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels