~Donn Diego
| Co za glupoty, 35h pracy tygodniowo to 140 h pracy miesiecznie. Czyli tyle, ile kierowca pracuje w 2 tygodnie. Czyli 1 kierowca robi 6000 km w 2 tygodnie, a potem nastepny drugie 6000. Wiec tempy dziadu, masz 12000 km w miesiac. Aha, zapomialem, dziadowi najlepiej pasuje, jak 1 kierowca pracuje z 400h w miesiacu, i nie placi mu sie za nadgodziny. | | | |
~RealPoland
| arbeit macht frei | | | |
~RealPoland
| Idioci tego nie kumają. Wolni ludzie przez stulecia oddawali życie i przelewali własną krew dla .i, a ONI wolą tyrać za miskę ryżu dla Niemca. | | | |
~JoJeJo
| Tak się kończy głosowanie na rudego i całą tą jego koalicję!!! | | | |
~Polak
| Który kierowca pracuje po 8 godzin? W transporcie międzynarodowym czy krajowym często jest to od 13 do 15 godzin. Przewoźnicy nie płacą pełnych składek, nie płacą za nadgodziny itp. Maja na to przyzwolnie i nikt im nic nie robi a dziady dalej narzekają. | | | |
~kamil
| Brakuje kierowców, transport się nie opłaca. Każdy patrzy na swoje 4 litery, kierowców w Polsce jest od groma. Zapłać dziadu normalnie, to będziesz miał kolejkę przed swoją bramą. Jeszcze kilka lat temu, to szefostwo straszyło. Jak ci nie pasuje, to na twoje miejsce już czeka 10 ukraińców. To jest stek bzdur, co piszą przewożnicy, pseudo firmy transportowe. Niech napiszą prawde. | | | |
~ADR66
| 35 tyg. dzien pracy będzie dla ludzi. Kierowca jak zwykle zostanie wyjątkiem, jak ostatnio (brak diet, brak nadgodzin, pracy w nocy!) Czyli coś poniżej Małp płynących codziennie do Europy | | | |
~kiero
| Nie rozumiem dlaczego kierowca ma mniej zarabiać. Cztery dni, a potem nadgodziny, to powinien więcej zarabiać. Jak zwykle bzdury wymyślają. | | | |
~sid
| ADR wam objasnil, wiec sie nie podniecajcie, wy dalej 24/ h 7 dni w tygodniu bedziecie w robocie | | | |
~sid
| 35 godzin w tygodniu to dla wolnych ludzi, niewolnicy dalej 24/H | | | |
~ADR66
| Niemcy już wprowadzają ułatwienia dla Ukraińskich niewolników. Wzamian do Polski podesła"Inżynierów, lekarzy itp. gosci Angeli. Jesli byśmy ich nie chcieli zapłacimy im po 20 000 tyś. euro za sztukę. | | | |
~Janusz K.
| Ja tam zmieniam firmę co 1-3 lata i na koniec skarga do PIP o nie wypłacanie nadgodzin
Skutkiem czego minimalna podstawa to 5500 zl a maksymalna przeszlo 13 000 zl.
Średnio wychodzi ok. 7-8 tys na miesiąc. | | | |
~Btk
| Zastanawia mnie jaki znów przekręt szykują podnosząc takie tematy | | | |
~Naczelny Ordyn Ordynator!
| btk a ty co obserwiatuś, to co! | | | |
~Kuc
| -arbeit macht frei"
Zrozumie tylko ten co bez pracy.
Dlatego za PRL-U był obowiązek czemu nie było tyle dewiacji co obecnie. | | | |
~kiero
| Kuc za PRL byłeś tez ormowcem, żal ci że teraz nie ma takiej organizacji? | | | |
~sid
| - a pisowe mochery to jak ormo kiedys | | | |
~Magik
| Nic godzinowo nie zmieniać dla kierowców tylko każdy będzie mógł odejść na emeryturę w wieku 55 lat tak jak to w Hiszpanii planują wprowadzić. Spowoduje to napływ nowych pracowników do branży i zakończy kryzys z brakiem kierowców. | | | |