ID: 278161
Transport poniżej kosztów powinien być karalny
ID: 278161
ID: 278161
Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Przewoźników Drogowych (ZSPD) postuluje wprowadzenie kalkulatora stawek transportowych, na podstawie którego firmy obliczałyby wysokość minimalnej stawki za przewóz drogowy. Wykonywanie usług poniżej kosztów powinno podlegać karze – postulują przewoźnicy.
Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Przewoźników Drogowych (ZSPD) postuluje wprowadzenie kalkulatora stawek transportowych, na podstawie którego firmy obliczałyby wysokość minimalnej stawki za przewóz drogowy. Wykonywanie usług poniżej kosztów powinno podlegać karze – postulują przewoźnicy.
~etransport.pl
Posty (428)
~Kris | Ty jestes jak ten kowal co by chciał zeby ludzie konmi jezdzili bo bedziesz miał robotę. | 1 | ||
~Qatroks | "Bronic sie przed konkurencja mozna w jeden sposób. Stosowac te same zasady. " Kris święte słowa. Niestety rząd i zależne od niego związki się na to nie zgodzi. | |||
~driver | Postawiłem i co się stało? Kredytu nie dobierałem i nie dobiorę Mam się dobrze A czemu ci co jeździli bankrutują Może odpowiesz mi Kris,? Szli do przodu i teraz stoją bo nie mają kasy A ja stałem i mam Czaisz różnicę? | |||
~driver | Karty spłacone leasing kierowcy zusy A ci co walczyli zostali z kupa długów Jak to się mogło stać Wytłumaczenie proszę panie Kris | |||
jacek-kuba
| tomasz o łysym piszesz? | |||
~M!? | driver- już przestan stać z subiektywnie ściągniętymi gaciami do kostek i przestań się tu bra/ndzl/owac... Każdy już wie, że powinieneś być ministrem transportu... Taka persona się marnuję... Żal! | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Rzad jeszcze doplaci, jak wejdzie jakiś kolos na rynek. Tzn zapłacą podatnicy. Chory kraj i UE Tak jak Kris pisze, jak będą taniej jeździć. To zarobią wielkie korporacje na jeleniach Rynek wszystko zweryfikuje, kiedyś xD | |||
~Tomek. | Draiver nie cpaj idź spac do swego auta podplotem. | |||
~Tomek. | Girteki góro, draiver mam pracę dla ciebie za 20eur dniufki. W giteku. | |||
~M!? | Pewien bardzo klarowny obraz się klaruje... Jak wy " dziady " planujecie się bronić przed konkurencją??? Taki wielki był ten PTM.. Tyle organizacji narobione. Du/pa!!! Na tym wątku widać tak gigantyczne rozbieżności dziadów, że jakiekolwiek działania spójne są niemożliwe... Łykną was jak pelikany rybkę... Za kierowcę w UA kołchozie będziecie robić... | |||
jacek-kuba
| No to co? glatze już był w trasie próbnej u wschodnich przyjaciół i chyba chwali sobie. Nawet nie rozniósł CPN-u żadnego. | |||
~Tomek. | Ua to pujdzie na woine. Girteku z Indonezja zwiezie kiero i bedo za 20 eur zabotac. I sechwalic. Na tym polega polityka korpo. | |||
~driver | Dziś pada rekord frekwencji w dziale szukam pracy 169 na dam pracę 203 | |||
~Kris | M jedyny obraz jaki się klaruje to taki ze jestes klasycznym de. bilem co jest za a nawet przeciw. Obojetnie co sie napisze ty sie zawsze dopier. dolisz. Ukraina to nie jest konkurencja bo ma fory od rządu i uni europejskiej. A ty sie cieszysz ze dziady dostają po dooopie. Nie martw się po dziadach przyjdzie kolej na ciebie. | |||
~Kris | Driver a ty dalej dooopisz swoje farmazony. ja tez nie mam kredytu i jak to wytłumaczysz a twierdzisz ze jezdzę za czapke sliwek i się jaram jak mały piesek pchełkami. Mało tego idę czasem z zoną do restauracji a tobie szkoda na frytki na mieście. To jest dopiero hydrozagadka | |||
~Tomek. | No tak lyselgo kris zaoral, | |||
~Frey | Paliwo to strategiczny dla bezpieczeństwa kraju produkt i to państwo musi trzymac na nim swoje łapsko. Stąd koncesje. Info o tym kto, co, gdzie, ile jest dla Państwa mega istotne. Plus rezerwy strategiczne i obowiązkowe. Druga sprawa to kwestia ekonomiczna. Państwo bierze 60% z ceny paliwa i znowu musi wiedzieć kto i ile ma zapłacić. To uzasadnia funkcjonowanie systemu koncesji URE - ale istotna kwestią jest to, że o posiadaniu koncesje decyduje de facto REALNY wymóg kapitałowy. A nie jakiś dumny egzamin z wiedzy o w sumie hooy wie czym. Przesiew jest ostry i stąd brak legalnych kolesi z kanistrami na skrzyzowaniach:). A czemu mają służyć licencje w wożeniu towaru z pkt A do B przez C to sam nie rozumiem. Tym bardziej, że warunki jej otrzymania są mocno "umowne" ( cytuje : użyczę certyfikat... ). A wIdzial kto kiedy anons : poddzierzawie bazę paliw na potrzeby załatwienia koncesji URE? Za 2 tysie/m-c... No ni hooya. A 10 baniek, instalacje i czyste plecy z przeszłości czyszczą chętnych jak denaturat kaczkę. Stąd w paliwach podział jest prosty. Albo 100% legal albo 100% lewusa. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Niestety, to was, nas czeka I powtarzam od kilku lat s://www. facebook. com/share/v/t4qtnqYk TdSV1GNb/ | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Powstanie federacja polska | |||
~Frey | Dlatego pisałem kiedyś o nalewaku pod Magdeburgiem i naszych cysternach. Dla każdego " z tematu" sprawa była na wskroś oczywista. Lewizna z b. mocnym parasolem. | |||
~Frey | Ile czasu zajmie nam kupienie w necie "czystej" spółki z licencja na TM? 2 minuty czy 4? Sam 4 adresy "stajni" w P-niu, KrK, WROCŁAWIU i W-wie znałem na pamięć. A skoro ta licencja to w sumie kabaret i parodia, to po kiego hooya ona jest? Nie wiem. A spróbuj " od reki" kupić społe z koncesje na obrót ciekłymi. 90% szans na wy... yepanie się gwarantowane. Proszę o zaufanie :), paliwko to cicho szumiący biznesik. | |||
~Kris | Frey ale w sumie to nie popisałes tym wywodem. Produkcja paliwa i rezerwy strategiczne to inna bajka. Jaki to ma zwiazek z tym ze pojadę swoją cysterną na terminal kupie 30 tys litrów w hurcie a potem sprzedam po 50 litrów? Do czego tu koncesja? Czy to się rózni od handlu ziemniakami? | |||
~Kris | Potwierdzasz teze ze kazdy w swojej branzy ciągnie w swoją stronę. Handlarz rzodkiewką tez bedzie udowadniał ze trzeba wprowadzic koncesje bo nie moze byc tak ze kazdy bedzie handlował. ostatni przykład z miesem z targu. | |||
~Frey | Dla potwierdzenia - scan chyba ma coś wspólnego z Poznaniem - to adres po byłej Wiepofamie - ul. Dąbrowskiego 76-78 winien kojarzyć. | |||
~kiero | Za rządów PO-PSL w Schwedt stała kolejka polskich cystern po olej smarowy. Pisiory postawiły na granicy celników i skończyło się sprowadzanie "oleju smarowego" Na dziś rafinerii w Schwedt potrzebny jest lotos i nafto port. Stąd taki jazgot na połączenie z Orlenem. | |||
~Kris | A tu nie trzeba koncesji tylko sprawne panstwo, policja sądy. Robisz przekręt to 15 lat koloni karnej w której przezywalnośc to 5 lat. A szkoda duzych rozmiarów to szubienica jak w chinach. | |||
~Frey | Nie Kris, ja nie potwierdzam zasadności istnienia koncesji z mojego, prywatnego punktu widzenia. Myślę tylko, że państwo inaczej to widzi i dlatego ten system realnie funkcjonuje. A w transporcie to chyba jakoś inaczej to wygląda. S A skoro i tak kupa "przypadkowych" kolesi transport "robi" to licencje są... hmm... | |||
~M!? | UA to tylko przenośnia... Zapomniałem, że inżynierom trzeba pisać wprost... ( Matematycznie)... | |||
~Kris | Panstwo na wszystko by wprowadziło koncesje. Bo ma z tego kasę i mozliwosc inwigilacji My rozmawiamy o potrzebie regulacji a nie o tym czy to jest czy nie. | |||
~Frey | Kris, nie kupisz paliwa na żadnym terminalu. Nie ma takiej możliwości. Koncesja dot. również, a właściwie przede wszystkim, handlu/obrotu ciekłymi. Nie wjedziesz nawet. Przepraszam, ale Cie wypędza. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.