Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Transport poniżej kosztów powinien być karalny

ID: 278161


Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Przewoźników Drogowych (ZSPD) postuluje wprowadzenie kalkulatora stawek transportowych, na podstawie którego firmy obliczałyby wysokość minimalnej stawki za przewóz drogowy. Wykonywanie usług poniżej kosztów powinno podlegać karze – postulują przewoźnicy.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (428)

~Kris
Ty jestes jak ten kowal co by chciał zeby ludzie konmi jezdzili bo bedziesz miał robotę.

1

~Qatroks
"Bronic sie przed konkurencja mozna w jeden sposób. Stosowac te same zasady. "
Kris święte słowa. Niestety rząd i zależne od niego związki się na to nie zgodzi.
~driver
Postawiłem i co się stało? Kredytu nie dobierałem i nie dobiorę Mam się dobrze A czemu ci co jeździli bankrutują Może odpowiesz mi Kris,? Szli do przodu i teraz stoją bo nie mają kasy A ja stałem i mam Czaisz różnicę?
~driver
Karty spłacone leasing kierowcy zusy A ci co walczyli zostali z kupa długów Jak to się mogło stać Wytłumaczenie proszę panie Kris
jacek-kuba
tomasz o łysym piszesz?
~M!?
driver- już przestan stać z subiektywnie ściągniętymi gaciami do kostek i przestań się tu bra/ndzl/owac... Każdy już wie, że powinieneś być ministrem transportu... Taka persona się marnuję... Żal!
~SanchoPanchokierowca Ząbki
Rzad jeszcze doplaci, jak wejdzie jakiś kolos na rynek.
Tzn zapłacą podatnicy.
Chory kraj i UE

Tak jak Kris pisze, jak będą taniej jeździć.
To zarobią wielkie korporacje na jeleniach

Rynek wszystko zweryfikuje, kiedyś

xD
~Tomek.
Draiver nie cpaj idź spac do swego auta podplotem.
~Tomek.
Girteki góro, draiver mam pracę dla ciebie za 20eur dniufki. W giteku.
~M!?
Pewien bardzo klarowny obraz się klaruje... Jak wy " dziady " planujecie się bronić przed konkurencją??? Taki wielki był ten PTM.. Tyle organizacji narobione. Du/pa!!! Na tym wątku widać tak gigantyczne rozbieżności dziadów, że jakiekolwiek działania spójne są niemożliwe... Łykną was jak pelikany rybkę... Za kierowcę w UA kołchozie będziecie robić...
jacek-kuba
No to co? glatze już był w trasie próbnej u wschodnich przyjaciół i chyba chwali sobie. Nawet nie rozniósł CPN-u żadnego.
~Tomek.
Ua to pujdzie na woine. Girteku z Indonezja zwiezie kiero i bedo za 20 eur zabotac. I sechwalic. Na tym polega polityka korpo.
~driver
Dziś pada rekord frekwencji w dziale szukam pracy 169 na dam pracę 203
~Kris
M jedyny obraz jaki się klaruje to taki ze jestes klasycznym de. bilem co jest za a nawet przeciw. Obojetnie co sie napisze ty sie zawsze dopier. dolisz. Ukraina to nie jest konkurencja bo ma fory od rządu i uni europejskiej. A ty sie cieszysz ze dziady dostają po dooopie. Nie martw się po dziadach przyjdzie kolej na ciebie.
~Kris
Driver a ty dalej dooopisz swoje farmazony. ja tez nie mam kredytu i jak to wytłumaczysz a twierdzisz ze jezdzę za czapke sliwek i się jaram jak mały piesek pchełkami. Mało tego idę czasem z zoną do restauracji a tobie szkoda na frytki na mieście. To jest dopiero hydrozagadka
~Tomek.
No tak lyselgo kris zaoral,
~Frey
Paliwo to strategiczny dla bezpieczeństwa kraju produkt i to państwo musi trzymac na nim swoje łapsko. Stąd koncesje. Info o tym kto, co, gdzie, ile jest dla Państwa mega istotne. Plus rezerwy strategiczne i obowiązkowe.
Druga sprawa to kwestia ekonomiczna. Państwo bierze 60% z ceny paliwa i znowu musi wiedzieć kto i ile ma zapłacić.
To uzasadnia funkcjonowanie systemu koncesji URE - ale istotna kwestią jest to, że o posiadaniu koncesje decyduje de facto REALNY wymóg kapitałowy. A nie jakiś dumny egzamin z wiedzy o w sumie hooy wie czym.
Przesiew jest ostry i stąd brak legalnych kolesi z kanistrami na skrzyzowaniach:).
A czemu mają służyć licencje w wożeniu towaru z pkt A do B przez C to sam nie rozumiem.
Tym bardziej, że warunki jej otrzymania są mocno "umowne" ( cytuje : użyczę certyfikat... ).
A wIdzial kto kiedy anons : poddzierzawie bazę paliw na potrzeby załatwienia koncesji URE?
Za 2 tysie/m-c...
No ni hooya. A 10 baniek, instalacje i czyste plecy z przeszłości czyszczą chętnych jak denaturat kaczkę.
Stąd w paliwach podział jest prosty. Albo 100% legal albo 100% lewusa.
~SanchoPanchokierowca Ząbki
Niestety, to was, nas czeka
I powtarzam od kilku lat

s://www. facebook. com/share/v/t4qtnqYk TdSV1GNb/
~SanchoPanchokierowca Ząbki
Powstanie federacja polska
~Frey
Dlatego pisałem kiedyś o nalewaku pod Magdeburgiem i naszych cysternach.
Dla każdego " z tematu" sprawa była na wskroś oczywista.
Lewizna z b. mocnym parasolem.
~Frey
Ile czasu zajmie nam kupienie w necie "czystej" spółki z licencja na TM?
2 minuty czy 4? Sam 4 adresy "stajni" w P-niu, KrK, WROCŁAWIU i W-wie znałem na pamięć.
A skoro ta licencja to w sumie kabaret i parodia, to po kiego hooya ona jest?
Nie wiem.
A spróbuj " od reki" kupić społe z koncesje na obrót ciekłymi.
90% szans na wy... yepanie się gwarantowane.
Proszę o zaufanie :), paliwko to cicho szumiący biznesik.
~Kris
Frey ale w sumie to nie popisałes tym wywodem. Produkcja paliwa i rezerwy strategiczne to inna bajka. Jaki to ma zwiazek z tym ze pojadę swoją cysterną na terminal kupie 30 tys litrów w hurcie a potem sprzedam po 50 litrów? Do czego tu koncesja? Czy to się rózni od handlu ziemniakami?
~Kris
Potwierdzasz teze ze kazdy w swojej branzy ciągnie w swoją stronę. Handlarz rzodkiewką tez bedzie udowadniał ze trzeba wprowadzic koncesje bo nie moze byc tak ze kazdy bedzie handlował. ostatni przykład z miesem z targu.
~Frey
Dla potwierdzenia - scan chyba ma coś wspólnego z Poznaniem - to adres po byłej Wiepofamie - ul. Dąbrowskiego 76-78 winien kojarzyć.
~kiero
Za rządów PO-PSL w Schwedt stała kolejka polskich cystern po olej smarowy. Pisiory postawiły na granicy celników i skończyło się sprowadzanie "oleju smarowego" Na dziś rafinerii w Schwedt potrzebny jest lotos i nafto port. Stąd taki jazgot na połączenie z Orlenem.
~Kris
A tu nie trzeba koncesji tylko sprawne panstwo, policja sądy. Robisz przekręt to 15 lat koloni karnej w której przezywalnośc to 5 lat. A szkoda duzych rozmiarów to szubienica jak w chinach.
~Frey
Nie Kris, ja nie potwierdzam zasadności istnienia koncesji z mojego, prywatnego punktu widzenia. Myślę tylko, że państwo inaczej to widzi i dlatego ten system realnie funkcjonuje.
A w transporcie to chyba jakoś inaczej to wygląda.
S
A skoro i tak kupa "przypadkowych" kolesi transport "robi" to licencje są... hmm...
~M!?
UA to tylko przenośnia... Zapomniałem, że inżynierom trzeba pisać wprost... ( Matematycznie)...
~Kris
Panstwo na wszystko by wprowadziło koncesje. Bo ma z tego kasę i mozliwosc inwigilacji My rozmawiamy o potrzebie regulacji a nie o tym czy to jest czy nie.
~Frey
Kris, nie kupisz paliwa na żadnym terminalu. Nie ma takiej możliwości. Koncesja dot. również, a właściwie przede wszystkim, handlu/obrotu ciekłymi.
Nie wjedziesz nawet.
Przepraszam, ale Cie wypędza.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.128.172.195

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels