ID: 278161
Transport poniżej kosztów powinien być karalny
ID: 278161
ID: 278161
Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Przewoźników Drogowych (ZSPD) postuluje wprowadzenie kalkulatora stawek transportowych, na podstawie którego firmy obliczałyby wysokość minimalnej stawki za przewóz drogowy. Wykonywanie usług poniżej kosztów powinno podlegać karze – postulują przewoźnicy.
Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Przewoźników Drogowych (ZSPD) postuluje wprowadzenie kalkulatora stawek transportowych, na podstawie którego firmy obliczałyby wysokość minimalnej stawki za przewóz drogowy. Wykonywanie usług poniżej kosztów powinno podlegać karze – postulują przewoźnicy.
~etransport.pl
Posty (428)
~Kris | Driver podaj adres wysle ci jakiegos whiskacza. Odje. bałes na hucie 20 godzin pojechałes do povaskiej zeby mi powiedziec ze gomola to robi. Koorwa to jest tak cenna informacja ze przewróciła moj swiat do góry nogami. Jak nic whiskacz ci sie nalezy. | |||
~driver | Jedyne co mnie skłania do ruszenia to tanszy kierowca Nie 400 czy 500 A 65e podstawy + premia wynikowa Czyli w max zarobią 75e I na takich warunkach moge jezdzic | |||
~driver | Ja na hucie jestem max 1h Twoje kmiotki moga stac Co prawda inna huta bo nie ładujemy na tych samych | |||
~Kris | Ludzie takie pytanie. Tez macie wrazenie ze driver to de. bil czy tylko mi sie tak wydaje? Najpierw pisze ze ma 2, 5 koła z jednego tachografu to zakładajac nawet jedną sztuke na dzien w miesiacu ma 50 tys. A za chwilę twierdzi ze wysyła auta bo zaoszczedzi na kierowcy 100 zł/dzien czyli 2-3 tys miesiecznie. | |||
Ł ysy
| Kris. Grzecznie się zapytam, "w czem okoliczność? " Zaczynasz nadawać jak przygłup z Chrzanowa. Wszystko wiesz, wszystko negujesz, jesteś totalnym liberałem i powiedz w końcu. Czego oczekujesz, na co liczysz? Według mnie, dopuszczanie każdego do prowadzenia działalności licencjonowanej jest chore. | |||
~Kris | Oprócz celsy to znam wszystkie huty i nigdzie w 1h sie nie wyrobisz. Ale niech ci będzie. Teraz próbuję sobie wyobrazic ze jedziesz 200 km w jedną stronę stoisz w korku w Czadcy potem na rozładunku w Ravenie w povaskiej. Następnie szukasz jakiegos powrotu. .. ałes 2 dni tylko dlatego ze lubisz jezdzic? | |||
~Kris | Łysy ja chcę zeby kazdy mogł prowadzic prowadzic transport bez ograniczen. jak chce robic wolontariat za własną kasę to mi to nie przeszkadza. Ja pamietam komunę ty chyba tez wiec wiesz jak wygląda ograniczanie wolności gospodarczej. Taka scena z postoju taksówek. W choooj ludzi bo przyjechał pociąg. Po godzinie podjezdza taksówkarz i pyta kto w jakims tam kierunku? Koorwa tak to ma wyglądac? teraz wybierasz kolor auta i czy taksówkarz ma miec wąsy. | |||
~Kris | Łysy postaw się po drugiej stronie. Robisz przeprowadzkę i jest jedna firma w miescie i chce od ciebie 2 tys za przewiezienie mebli 3 ulice dalej albo jest 150 firm i jakis de. bil stwierdził ze przewiezie ci to za 100 zł i wniesie na 3 piętro. Dalej bedziesz za ograniczeniem dla de. bili? | |||
~kiero | Łysy 24 minut temu driver. Święte słowa. Pracodawca nie może?zarabiać mnie od pracownika. Młodzi zdolni wyczytali w "Poradniku dla rolników "o efekcie skali. Stąd setki aut z zyskiem od 1000 do 3000zł. Prawdziwi biznesmeni. Jak się ma 1000 aut to i 1000 zł będzie dawać milion. A jak się ma 5 aut to bida. | |||
~driver | kris ja z miedzynarodówki mam założenie ze ma mi wyjsc zysk z jednostki min rowny wypłacie kierowcy netto Czyli jak on zarobi 12 to i jak mam miec tyle Jezeli nie widze szans to nie bede robił na ZUS PEFRON bo go płace i inne daniny Przyjmij to do wiadomosci Ty mozesz dla 2tys ogolic sobie jaja Ja mam wywalone Nie bede słuchał kierowcy jak mi jeczy i zarabia wiecej ode mnie Mi sie nie chce słuchac prostaka co mnie w.ia | |||
~300D | łysek dobrze pisze nie można dopuszczać do działalnośći każdego kto chce a potem jak mu nie idzie bo nie potrafi liczyć pomagać jakims kalkulatorem. od lat fur jest za dużo a zapotrzebowanie spadło, i powstaje paranoiczny pomysł minimalnej stawki. | |||
~driver | do grudnia pewna krajowka szła po 1800zł ryczałt teraz jedzie to po 1000zł i juz sa kilometry gołe tylko ładowe Wozi to zazwyczaj kierowca na swoim bo i tak mu własnie wyjdzie goła wypłata kierowcy bez zysku na amortyzacje i naprawy I jak z takim rozmawiac jak jest pokroju Krisa ON ZARABIA PRZECIEZ | |||
~M!? | Poziom decybeli kwiku dziada się jak widać bardzo podniósł. Jednocześnie tonacja coraz niższa... | |||
~M!? | Takie gardłowe niskie harczenie... Później przejdzie na wysokie tonacje... Będą piszczeć... | |||
~Kris | Driver ale w czym problem? Jezdzi jakis de. bil ty nie jezdzisz ale za to kasujesz go za tachograf. | |||
~Kris | tak 300d a następny pomysł to bedzie ograniczenie liczby warsztatów. I ktos powie ze sie nie nadajesz. | |||
~300D | jak zwykle piertolisz kris | |||
~Kris | Chciałbym zobaczyc minę łysego jakby dostał pismo z btm ze jakas komisja stwierdziła ze odbiera mu licencję bo jest za duzo aut na rynku. | |||
~Kris | 300 nie spodziewałem się innej reakcji po de. bilu | |||
~driver | Ja nie mam bynajmniej probemow z płynnoscią na pierwszym zakrecie kryzysu Nie sprzedałem nic nie walcze o kolejny przelew mam spłacone prawie wszystko I spokoj moge wegetowac do 25r Jak sie nie zmieni sytuacja Sprzedam wszystkie klamoty na złom i zakoncze temat transport Nie bardzo mam ochote przedłuzac licencje juz o kolejne 5 lat w przyszłym roku | |||
~300D | tee kris- w tej branży nie wyrywamy sobie roboty na jakichś popapranych giełdach. ludzie sami przychodzą, najczęściej szukając najkrótszej kolejki, bo ceny to raczej wszędzie podobne. | |||
Ł ysy
| Kris. Dalej nie rozumiesz istoty sprawy. Tu nie chodzi o reglamentację pozwoleń na prowadzenie biznesu, tylko o spełnienie niezbędnych wymagań. Gdyby był zakaz użyczania certyfikatów adarowskie dzbany nie mieliby szansy zostać przewoźnikami. Bo kto tak naprawdę pier doli rynek? Ci, którzy nie potrafią liczyć lub myślą życzeniowo. Zazwyczaj są to kolesie o inteligencji ameby i książęcych ambicjach. Rozumiesz moje wypociny? | |||
~Kris | Łysy ale o jakich ty wymaganiach piszesz? koorwa naprawdę trzeba miec jakies szczególne kwalifikacje do transportu? Rozumiem lekarz ale nie dziadtrans. On nikomu krzywdy nie zrobi co najwyzej przepier. doli własną kasę. ja wiem ze ty bys wolał zeby nie było konkurencji ale ja mam w dooopie twoje zarobki. Mnie interesuje zeby było tanio. To ze jest jakis przepis nie znaczy ze tak ma byc tylko ze trzeba go zmienic bo jest po prostu głupi. Jak bedzie nakaz chodzenia tyłem to bedziesz tak chodził bo jest przepis? | |||
Ł ysy
| Kris. Znowu pier do lisz od rzeczy. Komisja z BOTM nie miałaby potrzeby wysyłania jakichkolwiek pism, gdyby postawiono na odpowiednim poziomie bariery wejścia w zawód przewoźnika. Patrzysz na problem od du py strony. Pomyśl zanim kolejny raz coś napiszesz. | |||
~Kris | 300 ty jednak jestes de. bil. To sie ciesz zesąidioci co wyrywają sobie robotę bo jak zamowisz sobie towar to masz go tanio przywieziony. Jak ograniczą liczbe wut to bedziesz miał drozej. Potrafisz ciulu połączyc 2 kropki? Bo o 3 to juz nawet nie będę ci pisał. | |||
Ł ysy
| Brak barier dostepu do zawodu przewoźnika stworzył bardzo trafne powiedzenie ; "nie ma gorszej koo r wy od kierowcy na swoim ". Gdyby były respektowane bariery materialne i merytoryczne, nie mielibyśmy tyle motłochu na rynku po stronie przewoźników jak i spedycji. | |||
~Kris | Koorwa Łysy jestes irytujący. Skoro sobie nie radzisz to zajmij się wypasem kóz a nie krzyczysz ze wszyscy mają zrezygnowac bo ty nie potrafisz inaczej zarobic w transporcie jak przez reglamentację. | |||
Ł ysy
| Kris. Ogarnij się, uderzasz w nutę etransportowych parkingowych mędrców. Oszczędz mi argumentów z du py wziętych. | |||
Ł ysy
| Kris. Tobie w tej dyskusji pomyliła się du pa z głową. Drążysz temat od . strony. Kris, powinniśmy bronić się przed ukraińską konkurencją? Jeżeli tak, to w jaki sposób? | |||
~Kris | Z .y to są twoje argumenty. Zakaz uzyczania certyfikatu bo gwiazda adaru jedzie za psi choooj i łysy przez to nie moze zarabiac. To jest twój argument. Potem Łysy bedzie jechał na lotnisko i bedzie kląl ze taksówka kosztowała 350 zł a taksówkarz mu powie ze muszą byc licencje zeby uber nie mogł jezdzic tanio. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.