ID: 277384
Pauza 30 min
ID: 277384
ID: 277384
Jeśli mój czas pracy nie przekracza 9h, mam prawo wykręcić 30 min pauza zamiast 45 i Pytanie czy te 30 min mogę podzielić na 15 +15?
Jeśli mój czas pracy nie przekracza 9h, mam prawo wykręcić 30 min pauza zamiast 45 i Pytanie czy te 30 min mogę podzielić na 15 +15?
~Mat*.prudnik.net.pl
*.prudnik.net.pl
Posty (85)
~Dziad cebulowy | Czyli nawet 6 w jednym tygodniu, a tuman nie rozumie | |||
~Kuc | Podstawowa zasada dla początkujących. Zaczynasz pracę od ręcznego wpisania kraju i daty rozpoczęcia. Jeśli była jazda tym autem bez karty robisz wydruk z wpisem, że ktoś już nim przed tobą jeździł z datą i miejscem. I długa. Przy zmiennych czynnościach nić nie gmerasz przy tachografie- on jest mądry. Jak będziesz mądrzejszy od niego to możesz potem wciskać koperty, pracę lub inne biwakowania. Na początku czas pracy niech pokrywa się z czasem jazdy. Szczęśliwej drogi! | |||
~Kuc | ~Gangus rudego! Z tym drugim idi/otą Załóżcie oddzielny wątek. | |||
~Kuc | Zwykła ci/pa jesteś do tego głupia a nie ~Gangus rudego! | |||
~Dziad cebulowy | Kuc tumanie jak wpisujesz manualnie datę przy rozpoczęciu pracy. Bo że wpis o kraju rozpoczęcia to się zgadza | |||
~Dziad cebulowy | Po drugie kuc. Jak kierowca wsiada na nowe auto, to nie sprawdza czy ktoś jeździł tym autem bez karty, to go nie obchodzi. Więc po kiego każesz mu robić jakieś dziwne opisy | |||
~Dziad cebulowy | Po trzecie głąbie Czas pracy ma się pokrywac z czasem jazdy? Bredzisz | |||
~Kuc | ~Dziad cebulowy Nie wdawaj się ze mną. Ad 1-Potwierdzasz też datę z godziną bo mogłeś rozpocząć dzień wcześniej dojeżdżając do samochodu co nie jest czasem wolnym. Ad 2- Wsiadając do samochodu czasami wyświetla się komunikat, że była jazda bez karty- szef jeździł gdzie chciał jak to szef i głupi jest- on nie musi karty logować jak każdy głupi ; ) Ty musisz to opisać! Ad 3- Czas pracy na początku niech się pokrywa z czasem jazdy. Potem jak kierowca nabierze wprawy w obsługiwaniu tachografu to pauzę będzie robił na kopercie bo czuwa podczas odpoczynku pilnując samochodu z ładunkiem. Tak że nie dość dziad to i gupek. Poziom rozmowy aspiruje cię do komunikowania się z gangusem. | |||
~Dziad cebulowy | 1 to robisz wpis manualny odnośnie dojazdu do auta czyli inna praca bądź dyspozycja a nie jakieś daty. | |||
~Dziad cebulowy | Ad2 Nic nie musi opisywać. . Nie ma takiego przepisu ani zwyczaju by to robić | |||
~Dziad cebulowy | Ad 3 Obsługa codzienna pojazdu jest obowiązkowa. I ma to być na tachografie opisane jako inna praca | |||
~Dziad cebulowy | W czasie odpoczynku dziennego kierowca śpi, a nie czuwa nad ładunkiem Kto ci tumanie tak kazal robić? | |||
~Kuc | Obaj siebie ście warci. | |||
~Dziad cebulowy | Kuc to bajkopisarz | |||
~Dziad cebulowy | Dziad go zmusza do pilnowania złomu, a głupek myśli że wszyscy tak robią | |||
~Dziad cebulowy | Maciek tumanie Pisałem o przerwach w czasie pracy Nie w czasie jazdy głąbie. To dwie różne kwestie | |||
~Dziad cebulowy | Masz to nawet napisane dosłownie w Art 13 Przerwa może być dzielona na okresy krótsze trwające co najmniej 15 minut | |||
~Kuc | Zatem wykażcie mój błąd w odpowiedzi na pytanie ~Mat'a Moja dygresja odnośnie koperty przy pauzie jest dla dojrzałych kierowców w postaci żartu. Jednak to oni czuwają całą noc by samochód był sprawny do jazdy rano.. Miałem przypadek- nie jeden- trącenia innego samochodu w swój. Nie wiesz jakie szkody i w ogóle ale latasz wokół. Powinieneś przerwać pauzę w związku z czynnościami służbowymi ale tego nie robisz. No bo po ch/uj? | |||
~Dziad cebulowy | Chcesz sobie to wychodzisz, swobodnie dysponujesz swoim czasem na odpoczynku. Nie chcesz to śpisz do końca pauzy i masz wywalone | |||
~Kuc | ~Dziad cebulowy Jesteś Dz iad cebulowy | |||
~Dziad cebulowy | Maciuś który artykuł tak nakazuje dzielić przerwę w czasie pracy Oczywiście że możesz zrobić sobie 15+30, ale nie jest to obowiązkowe | |||
~Dziad cebulowy | Możesz mieć równie dobrze 15 15 15 | |||
~Kuc | Za takie coś BAN Powinien być | |||
~Dziad cebulowy | Maciek głąbie BAG nie kontroluje przestrzegania czasu pracy kierowcy ani tych przerw. To nie są przepisy z rozp 561/2006 tylko z polskiej ustawy o czasie pracy kierowcy | |||
~Kuc | Człowiek z . płaską jak u kierowcy TIR-a i wąskimi biodrami, musi ratować się rozkloszowanym dołem" -Jesteś? | |||
~Kuc | Człowiek z du/pą płaską jak u kierowcy TIR-a i wąskimi biodrami, musi ratować się rozkloszowanym dołem. -Errata | |||
~Geju | Panowie, czemu tyle złości??? Weekend jest!!! Ja, znaczy Geju stoję na parkingu w FR, mój chłopak Misio niestety w Italii, ale są ze mną kumple Wagina i Wampir. Chlejemy dziś do upadłego!!! Ja mam zamiar tak się upodlić że zes. ram i nasz. czam w majty jednocześnie!!! To jest prawdziwy transport!!! Wszystkiego dobrego w Nowym roku dla wszystkich prawdziwych drajwerów życzy Geju i jego ekipa!!! Na zdrowie!!! | |||
Sikora
| W całym tym bełkocie tylko ~robert 2 dobrze odpowiedział. Kolega myli czas pracy z czasem jazdy. 5 min + 4. 25 min daje łącznie 4. 30 jazdy i w tym momencie jesteś zobowiązany zrobić 45 min pauzy. W związku z tym że 15 min już zrobiłeś to wystarczy 30 min i możesz dalej jeździć i pracować. Dopuszczalne jest zrobienie 15+15+15 ale tylko w przypadku gdy twój czas jazdy nie przekracza 4. 30. Tym sposobem możesz pracować ponad 9h i wszystko jest ok. ale tylko do momentu gdy nie masz wspomnianej jazdy ponad 4. 30 h. | |||
~driver | Następny szkolony 3x15 dopuszczalne W jakich chrupkach była ta loteria na uprawnienia i szkolenia? | |||
Sikora
| Piszę człowieku o czasie pracy a w tym przypadku dopuszczalne jest spełnienie wymogu 45 min po 9 h pracy w konfiguracji 15+ 15 +15. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.