ID: 277384
Pauza 30 min
ID: 277384
ID: 277384
Jeśli mój czas pracy nie przekracza 9h, mam prawo wykręcić 30 min pauza zamiast 45 i Pytanie czy te 30 min mogę podzielić na 15 +15?
Jeśli mój czas pracy nie przekracza 9h, mam prawo wykręcić 30 min pauza zamiast 45 i Pytanie czy te 30 min mogę podzielić na 15 +15?
~Mat*.prudnik.net.pl
*.prudnik.net.pl
Posty (85)
~Dziad cebulowy | Tu tumany nie odróżniają przerw w czasie pracy od przerw w czasie jazdy. Przerwa w czasie jazdy jest jednocześnie przerwą w czasie pracy. Przerwa w czasie pracy zaś nie jest zaliczona jako przerwa w czasie jazdy | |||
~driver | Znajdź przepis o tych 3x15 bo jest tylko jeden na przerwę dzielona 15+30 a nie 30+15 nie wspominając o 3x15 Wy chyba wg nie macie żadnych szkoleń To wszystko jest za kasę I eksternistycznie bez udziału | |||
~driver | Patrz jak się kiedyś załatwił u mnie kierowca Stal na mlotkach 3h potem ruszyl ujechał 4. 30 i dostał nagrodę od bag 2500e za brak przerwy | |||
~Dziad cebulowy | Przerwa w czasie jazdy można dzielić tylko 15+30, nie odwrotnie i nie po 15 minut. Przerwy w czasie pracy można dzielić dowolnie po 15 czy 30. Ale jełopy forumowe tego rozumio | |||
Sikora
| Dzisiaj opiszę temat przerwy po 6 godzinach pracy. Jasno i czytelnie. Ile tej przerwy trzeba... s://www. facebook. com/1281960048516021 /photos/a. 1283087428403283/399 1509707561028/?type= 3 | |||
~Dziad cebulowy | Kolejny tuman driver driver 2 minut temu Znajdź przepis o tych 3x15 bo jest tylko jeden na przerwę dzielona 15+30 a nie 30+15 nie wspominając o 3x15 Wy chyba wg nie macie żadnych szkoleń To wszystko jest za kasę I eksternistycznie bez udziału Masz to nawet napisane dosłownie w Art 13 Przerwa może być dzielona na okresy krótsze trwające co najmniej 15 minut | |||
~Dziad cebulowy | Ustawa o czasie pracy kierowców Art 13 Tuman driver zrozumioł? | |||
~driver | Dla mnie to możesz robić jak ci pasuje Gdy dostaniesz kwita i blankiet na 2500e To będziesz uczył inspektora Że to była taka przerwa Z tego co mowi system rozliczeń czasu pracy to jest naruszenie Rób co ci pasuje i jak | |||
~Mat | Super, dzięki wam za odpowiedź i wyczerpanie tematy. | |||
~Dziad cebulowy | Głąbie inspektory i BAG nie sprawdzają przerw w czasie pracy, siłą rzeczy karać też nie mogą. Rozp 561 /2006 czasu pracy nie reguluje | |||
~Mat | A jak to jest jeśli auto się porusza w promieniu do 50 km od miejsca firmy? | |||
~driver | Widać że kierowca to stan umysłu jednak Jak nie pilnują długości pracy i przerw to pewnie Kontrolują składniki pokarmowe spożywanych posiłków kolor moczu i konsystencje stolca A pip co kontroluje? Czystość kabin? | |||
~Dziad cebulowy | Tak samo | |||
~Dziad cebulowy | Driver idioto Przeczytaj czego dotyczy rozp 561/2006. Napewno nie czasu pracy kierowcy | |||
~Dziad cebulowy | Za czas pracy i za przerwy w czasie pracy kary nakłada na dziad transa PIP | |||
~Kuc | ~Mat To zbyt skomplikowane jak na nasze rozumy o ile takie u nas w mózgu są. A jaka jest różnica w pracy 5 km 50 km czy 500 km od domu? | |||
~Kuc | Jakie dokumenty przygotować podczas kontroli ITD? -Karta kierowcy. -Wykresówki. -Zapisy odręczne i wydruki z tachografu. -Zaświadczenie, o którym mowa w art. 31 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców. -Wypis z zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego albo wypis z licencji. Nie zasługujesz nawet na miano ~dziada. | |||
~miMao | Kolego nie czytaj tych ściemniaczy. Możesz podzielić pauzę jak zechcesz. Nawet 45 pauz po minucie. Tak robie od lat i jest ok:) A jak chcą mi wlepić mandat, mówię że TO NIE JA! Będziesz zadowolony, polecam | |||
~Dziad cebulowy | Nie trzeba mieć żadnego zaświadczenia. . Wystarczy że masz ciągłość zapisów na karcie kierowcy. Kuc po co ty wypisujesz takie bzdury | |||
~Kuc | I to jest racjonalne. Nie będzie ITD pluł nam w twarz i zmuszał do pałz. | |||
~Dziad cebulowy | Ustawa o transporcie drogowym. Tam jest napisane co iTD ma prawo kontrolować | |||
~Mat | Ktoś mi powiedział że jeśli auto porusza się w promieniu do 50km od miejsca firmy to są tam jakieś odstępstwa, dlatego wolałem się upewnić czy jest to prawda, ale już doczytałem że chodzi tu o przewóz osób nie rzeczy i nie w promieniu do 50km a na regularnych trasach do 50 km. | |||
~Dziad cebulowy | To dotyczy zwolnienia rejestracji czasu pracy na karcie kierowcy. Ale przerwy i czas pracy nadal obowiązuje | |||
~Mat | A jeszcze tak zapytam z ciekawości, może akurat ktoś tu jeździ też wywrotką i będzie potrafił odpowiedzieć, jeśli jestem na załadunku na budowie czy tam żwirowni i ładuje mnie ładowarka, to wtedy na tachografie ustawiam młotki, kopertę czy może łóżko że względu na to że czekam i nie wykonuje wtedy żadnej czynności i mogę sobie to liczyć jako odpoczynek? . To z tym łóżkiem podczas załadunku słyszałem od starego kierowcy... | |||
~Kuc | Jako początkujący nic nie wciskaj. Tachograf sam przechodzi w stan łóżka. Masz wtedy czas pracy równy jeździe i nic nie kombinujesz. Jak nabierzesz praktyki wtedy będziesz hulał po tachografie do woli. | |||
~Dziad cebulowy | Kuc bredzisz Fabryczne ustawienia tachografu są takie, że po wyłączeniu silnika jest inna praca rejestrowana. . serwis tacho może to zmienić. Wiesz że nie miał nigdy nowego auta | |||
Sikora
| ~Mat teoretycznie nawet siedząc i czekając na załadunek to jesteś w pracy i powinieneś rejestrować ten czas jako praca (młotki). Odpoczynek czy przerwa w pracy (łóżko) jest wtedy gdy możesz swobodnie dysponować swoim czasem. Tyle teorii. Upierdliwy inspektor może się doczepić za same okresy jazdy no bo nie ma czegoś takiego w praktyce. Na pusto nie latasz a każda czynność załadunku czy rozładunku to jednak praca. | |||
~Kuc | ~Sikor Nie mąć adeptowi w głowie. Będzie jeździł bez pauzy albo zostanie zwolniony z pracy za pauzę po odjechaniu spod załadunku lub rozładunku. | |||
~Malina Cyc | driver, jesteś durniem, właśnie dałeś świadectwo swojej niekompetecji jako szef firmy transportowej. Jak ty człowieku w ogóle zarabiasz na transporcie mając takie sztywne pojęcie o czasie pracy kierowców. Pierwsza pauza z dzielonej 45-tki nie musi trwać tylko 15 minut, może se trwać nawet i 30 minut ale to ta druga pauza z dzielonej 45-tki musi trwać zawsze co najmniej 30 min. To po pierwsze. Po drugie kierowca może zrobić 45-tkę w dogodnym czasie dla optymalizacji czasu trasy np. po 2 godzinach jazdy robi 45-tę, po to by móc dalej jechać non stop 4. 5 godziny po czym robi kolejną 45-tkę, by dojechać ostatnie 2. 5 godziny dobijając do 9. Bo tak mu kurva pasuje z korzyścią dla twojej zas ranej firmy. Ja nawet nie chcę wiedzieć, jak ty głąbie organizujesz pracę kierowców w podwójnej obsadzie, bo wiem, że wg. takich dziadowskich głąbów kierowcy nie mogą się zmieniać częściej jak po 4 i pół godzinnym czasie jazdy. Nie jesteś praktykiem, jesteś dziadem malowanym, niestety jednym z wielu. | |||
~Kuc | Coś taki wzburzon?! - możesz robić jak ci pasuje" Tak napisał więc całkiem logicznie. Jesteś dorosły i odpowiedzialny. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz