Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment

ID: 274611


Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...

~LOGIC
*.centertel.pl

Posty (32452)

~M!?
Przewartościowane o 40 procent hahaha... Dziad oszalał... Chcę być na rynkach wspólnoty UE. Kasioreke tam trzepać jednocześnie uprawiać dumping socjalny... To już było. Teraz w rowniejszej konkurencji dziad tonie. Czy wy dziady myślicie że wam pozwolą fikac? ??
~Frey
Dobra, to już wiemy. Coś nowego?
Np. na rynku cukru, węgla, imigrantów, generałów, współpracy skw z fsb, czy tego centrum ekpertyz "nato", które wg Siemoniaka było w strukturach NATO, tylko samo NATO nic o tym nie wiedzialo?
Wpuśćmy świeży oddech w dyskusje:)
Kierowca wyginie, Dziad pada. Gruchy tylko autonomiczne się ostaną.
~!!!iiii
Taki AGMAZ znów ma strajk 3. 0 tym razem na A45 Landen-Berheim. Niemcy już chcą siła ich usuwać z parkingów, bo co Niemcy chcieli to uzyskali. Czyli wpisanie branży TSL na listę deficytową pracowników, co daje możliwość zatrudniania w taki sam sposób pracowników jak wspomniany SKAT.
~!!!iiii
M rozszerz proszę hasło "dumping socjalny" poproszę tak treściwie?? Chciałby poprawić sobie humor.
~M!?
Równe traktowanie płacowe. Brak możliwości konkurowania rynkowego tańsza siłą roboczą...
~M!?
Nie stać - kończysz działalność!!!

1

~scan cargo
Dumping socjalny to pojecie najczesciej używane w EU, czyli tam gdzie firmy z zachodniej Europy maja przewage konkurencyjna to nie ma dumpingu a tam gdzie jej nie maja to jest dumping, tak samo bedzie z samochodami elektrycznymi z Chin tam też wejda cła antydumpingowe ( ci Chińczycy to ja altruisci wszytskie koncerny u nich na rynku dopłacaja do aut i chca jeszcze zwiekszyć skale dopłacania exportujac te produkty do EU
~M!?
Trzeba było pamiętać, że jak wchodziliscie na salony transportowe UE to trzeba było buty zmienić... Zapapraliscie gnojem dywan i myślicie, że nikt się nie wqurwil... Nara.

1

~Malina Cyc
Dumping socjalny i wyzysk pracowników są szeroko rozpowszechnionymi praktykami w UE, gdzie zagraniczni pracownicy są wykorzystywani jako tania siła robocza w celu zwiększenia marży zysku przedsiębiorstw. Każdego roku miliony pracowników migrujących są zatrudniane w budownictwie i wielu innych gałęziach bez ochrony socjalnej, godnych ubolewania płac i nieludzkich warunków życia. Ci pracownicy są niewolnikami 21 wieku. Każdego roku miliony pracowników migrujących są przyciągane do pracy za granicą, z fałszywymi obietnicami składanymi przez "gangsterów" (dziadów). W rzeczywistości trafiają do obcego kraju, gdzie są traktowani jak pracownicy drugiej kategorii, ciężko pracujący za kieszonkowe. Ze względu na marginalizację w obcym kraju i ryzyko sankcji ze strony pracodawców, pracownicy ci często nie mają możliwości rozwiązania swojej trudnej sytuacji.
Dumping socjalny i wyzysk pracowników to praktyki, które nie zdarzają się sporadycznie, są celowo ułatwiane - a czasem nawet promowane - przez europejskie i krajowe wolnorynkowe systemy modeli biznesowych. Niektóre państwa członkowskie UE mniej rygorystycznie monitorują przedsiębiorstwa na swoim terytorium, aby przyciągnąć niektóre nielegalne przedsiębiorstwa. Zaprojektowane przez PAŃSTWO i biznes systemy przymykają oko na nieludzkie traktowanie tych pracowników. Często kraje wysyłające chętnie pozbywają się swoich pracowników. Dumping socjalny zawsze idzie w parze z fałszywym samozatrudnieniem, fałszywymi dokumentami społecznymi, oszukańczym i obraźliwym delegowaniem, nielegalną (tymczasową) pracą agencyjną i czasami z korupcją, przestępczością zorganizowaną i handlem ludźmi.
Dumping socjalny i wyzysk pracowników mają katastrofalne konsekwencje dla naszego (europejskiego) rynku pracy i wiarygodności europejskiego rynku wewnętrznego. Największymi ofiarami są oczywiście pracownicy migrujący, którzy chcą poprawić swoje życie i uciec od ubóstwa. Zamiast tego stają w obliczu bezwzględnego wyzysku. Przestrzegające prawa firmy są coraz bardziej sfrustrowane ogromną przewagą konkurencyjną swoich oszukujących konkurentów.
Jednocześnie krajowe systemy rynku pracy i zabezpieczenia społecznego są poważnie osłabiane i obchodzone.
Ł ysy
M!?. Oświeć nas, co rozumiesz pod pojęciem dumping socjalny?
Zacznij strajk, niech wszystkie zachodnie firmy produkujące w Chinach zaczną płacić chińskim pracownikom tak samo jak w Europie.
Takie odważne myśli mogą się zrodzić tylko w szoferskiej głowie.
Ł ysy
Malina Cyc.
Jednym słowem wykorzystywani jesteście przez :Szwaba, Francuza, Holendra, Włocha?
Najmądrzejs i kierowcy Syropy okazują się największymi baranami.
A tak poważnie, macie prace na zachodzie tylko dlatego, że jesteście tani.
tago1
Malina cycu, ale mi zaimponowałeś !!!
Nie zapomnij numeru ściągi !!!

1

~LOGIC
Chociaż bliska mi jest idea wolności gospodarczej, to czy tego chcemy czy nie chcemy mamy pakiet mobilności, to oznacza, że dniówka, 250 tutaj wielokrotnie postulowana, nie ma miejsca bytu a minimalnie wyjdzie to + - 1800 Euro, inna sprawa jak to liczą... natomiast pomysł, że fakt, iż na rynku jest ZA DUŻO aut, wziętych w leasing rozwiązę się obniżką dniówki kierowcy o 50 Euro, jest pomysłem nietrafionym, aut nadal będzie ZA DUŻO...
tago1
Panie Łysy, co znaczy dla Pana tani? !
Zapewnie nieco tańsi u jednego przewoźnika, ale wobec drugiego i trzeciego na równi, bo ja pracując u guldena doskonale wiem, ile zarabiają rdzenni Holendrzy !!!
Proszę mi wierzyć, że bardzo ubolewam nad tym, że nie może Pan zapłacić tyle, co dostaje tutaj jako być może troszkę mniej opłacany !!!
Ale sprawy idą w dobrym kierunku i sądzę, że najdalej za dwa lata, guldenowi powiem dziękuję i przyjdę pracować np. u Pana, bo stawki dźwigają się pomału wyraźnie u nas do góry !!!
tago1
Przetrwają najsilniejsi i rynek sam zweryfikuje jednostki słabe jak przyroda i natura zwierzynę !!!

1

~driver
A za co Ci z leasingiem bedą jezdzić i placić kierowcą te ich stawki? Kwota z 1km wacha sie k 1e Koszty 1, 12-1, 15 Nawet jak by tego nie liczyc to wtopa Zobaczymy co bedzie dalej z paliwem Czy cud orlenu przetrwa do poniedziałku Jak zobaczysz cenę 8+ to wszystkie kalkulacje runą jak domek z kart Jezdziłeś za 1e bo paliwo tanie Gdy przyjdzie zapłacić za kolejne okazę sie że bedzie Ci sporo brakowac Dolicz skromnie 700e roznicy w cenie za paliwo i ok 1000e za maut w de Inne kraje też podniosą pewnie swoje drogi
~driver
tago My mamy sie niemców bac jak sobie życzy pis A ty robisz za białego murzyna na najniższej w NL i udajesz cwaniaka? Jprd wam juz sie głowach miesza
tago1
Chciałbym dla siebie i innych, którzy za chu. ja tfuuuSSka musieli z kraju emigrować za chlebem, aby moje marzenie spełniło się już najlepiej za miesiąc !!!
tago1
driver nie mamy się bać my, tylko jeśli, to oni nas, a za białego murzyna robię przez c*. ja tfuuuSSka i za rządów Zjednoczonej Prawicy wrócę do pracy w Polsce !!!
Tak mi dopomóż Bóg !!!
~driver
Nikt Ciebie tu juz nie chce Zderzysz sie z brutalna rzeczywistoscia Przyroda pustki nie lubi Oddałes miejsce komus z zewnątrz i tego nie zmienisz Nikt nie ma obowiazku zatrudniac Polaka Wy jestescie wpisani w tabelke pt koszty i pamietaj że ta tabelka musi miec jak najniższe liczby Zaden rzad nie zagwaratuje Tobie i wielu miejsca pracy w Polsce Masz tylko jedną opcje Musisz byc konkurencyjny na rynku
~driver
Z resztą nikt rozsadny nie wezmie kierowcy co pracował na zachodzie Bo to strata czasu
~LOGIC
driver, umówmy sie... co jak co, ale transport jest dziedziną do tego stopnia potrzebną, że mozna zaryzykować stwierdzenie, że kryzysy mogłyby go w zupełnym stopniu omijać. Mamy kryzys, wystarczy zredukować ilość taboru i pozwolić aby usługa była dobrem rzadkim i drogim.. wiec odpowiadając na twoje pytanie, skoro ci z leasingiem, jezdza od roku (bo tak chyba trwa już spowolnienie) z leasingiem oraz stawką kierowcy (pewnie zaliczył już jakas podwyżke) to dalej będą jezdzić, aż do momentu kiedy ich z siodła siła nie wyrzucą. Wydają się być odporni na straty znacznie dłużej niż byłem sobie to w stanie wyobrazić...
jacek-kuba
M doskonale to opisał. Małorolny cham prosto z obory, wszedł na salony. Niemyty, zarośnięty, bez zębów w gumofilcach. Nalał do pyska wina z kryształowej karafki, splunął i mówi, że jakoś mało słodkie. Kwaśne, co to jest? Pan wchodzi, widzi co sie dzieje, wziął bat i okłada małorolnego Małorolny ucieka i pisze podanie do króla, że pan ma ciulowe wino i on protestuje. Król go wzywa i wymierza kolejne 50 batów. Dziad tak do obory wyrywał, że gumowce mu pospadały. Teraz pisze banialuki za winkla, tylko nie ma adresata.
tago1
Driver z tym nikt tutaj ciebie już nie chce, mów wyłącznie jedynie za siebie. Postawmy sprawę odwrotnie, czy ja mający swoją markę, będę chciał do kogoś takiego jak ty przyjść pracować. Na pewno nie będę zainteresowany pracą w firmie, która bazuje jedynie na śmieciowych giełdowych zleceniach - to już nie dla mnie !!!

1

~driver
leasingowi sie nie spieszy 3-6 miesiecy cała procedura windykacyjna Najpierw bedzie płacił karty paliwowe potem cos na leasing i to trwa Narazie przyjmijmy że wiekszosc jest w fazie moze jakos to bedzie Ale zimowy zastoj dobije wielu Podaz ładunków nadal znikoma a powinno isc pełną parą Pazdziernik jeden z lepszych miesiąców w roku a tu co?
~LOGIC
po prostu dziwi, że chociaż każdy wie czego się spodziewać to tyle to trwa. nie pożonglujesz, karty blokada, leasing, też sie 3 miesiace nie da robić w ciula. a jednak jezdzą... niezbadane ci wyroki...
~driver
chłopie Ty nie masz żadnej marki jesteś tylko uchwytem trzymajacym kierownice siedzacym na fotelu kierowcy smrodem Dla kazdego pracodawcy Kierowce wpisuje sie jako koszt przy nr rejestracyjnym samochodu I niczym wiecej Mnie nie obchodzi czy tam bedzie siedział Andrzej za 500czy 600zł dniuffki Czy Andrej za 80e czy moze jakis Abdul za 50e Jezeli ten za 50 bedzie robił i tak te same czynnosci jak Ty za 100% wiecej
tago1
Driver, ty masz prawo zatrudnić kogo uważasz, a ja mam prawo wyboru u kogo chcę pracować !!!
Póki co, to ja jestem w znacznie lepszej sytuacji zarówno u guldena, Niemca, czy w Polsce !!!
Takie są fakty, a z faktami nie dyskutuje się, bo rzeczywistości nie da się zakrzyczeć !!!
~driver
chłopie To moze dyskutuj z Guldenami kierowcami co oni mysla o takim przybyszu jak ty z Polski
~scan cargo
aby kłamsto powtarzane wielektronie nie weszło w kanon prawdy trzeba wyjaśnić pewne kwestie certyfikowanym pracownikom posiadaczom kwalifikacji CE

Firmy typu SKAT Girteka i wielu innych molochów nie biorą śmieciowych zleceń giełdowych oni pracuja w 90 % z klientem bezpośrednim, i dlatego własnie ida w kierunku pracowników z Azji

Firmy o których mowisz które pracuja na śmieciowych zleceniach z giełdy to głownie firmy małe jak np moja gdzie agnecje nie chca rozmawiać bo tam zaczyna sie pakiet od 10 kierowców w góre a najlepiej jak to jest wielektrotnosc 10, lub jak girteka która sama ma przedstawicielstwa i rekrutuje kierowców na miejscu

firma mała niestety musi walczyć z rzeczywistoscia i albo przyjac słabego pracownika lokalnego lub też przyciesnieta do muru daje tyle ile sobie zycza kierowcy lokalni, Skat i tym podobne duże firmy oni nie musze sie kopać z kierowcą typ 500 +
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.212

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce