Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment

ID: 274611


Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...

~LOGIC
*.centertel.pl

Posty (32451)

~scan cargo
aby kłamsto powtarzane wielektronie nie weszło w kanon prawdy trzeba wyjaśnić pewne kwestie certyfikowanym pracownikom posiadaczom kwalifikacji CE

Firmy typu SKAT Girteka i wielu innych molochów nie biorą śmieciowych zleceń giełdowych oni pracuja w 90 % z klientem bezpośrednim, i dlatego własnie ida w kierunku pracowników z Azji

Firmy o których mowisz które pracuja na śmieciowych zleceniach z giełdy to głownie firmy małe jak np moja gdzie agnecje nie chca rozmawiać bo tam zaczyna sie pakiet od 10 kierowców w góre a najlepiej jak to jest wielektrotnosc 10, lub jak girteka która sama ma przedstawicielstwa i rekrutuje kierowców na miejscu

firma mała niestety musi walczyć z rzeczywistoscia i albo przyjac słabego pracownika lokalnego lub też przyciesnieta do muru daje tyle ile sobie zycza kierowcy lokalni, Skat i tym podobne duże firmy oni nie musze sie kopać z kierowcą typ 500 +
tago1
Driver i w drugą stronę, ty również nie masz dla mnie żadnej marki, a podnoszenie głosu, pokazuje jedynie twoją desperację i rozpacz jak MAO możesz, bo ja staram sie chociaż tobie nie ubliżać, a ty pokazujesz, że bliżej ci zdecydowanie w zachowaniu do dziada niż Pana Przewoźnika !!!
tago1
Driver spieszę cię uspokoić !!!
Nigdy przez wiele lat pracy nie spotkałem się z niegrzecznością ze strony wszystkich guldenów z którymi pracuję !!!
Natomiast ty nawet mnie nie widziałeś na oczy, nic nie wiesz, a już poniższe, wyzywasz i próbujesz połechtać swoje chore jak widzę ego !!!
Za kogo śmieszny człowieczku uważasz się? !
Sądzisz, że jak masz 5 aut w leasingu i prowadzisz firmę, to upoważnia cię do stawiania się ponad moją skromną osobę? !
Zejdź na ziemię, to właśnie przez takich pustaków jak ty na zachodzie nie koniecznie dobrze mówi się o Polakach !!!
~driver
scan pisze prawde Firma jak moja musi odejsc w tym momencie od drogich kierowców i ich widzimisie Tak samo zrobił Gulden u ktorego pracujesz Wymienił rodaków na obcokrajowca w stawce minimum Gdyby chciał przepałcać za org Holendra to tez by miał i tez nie miałbyś szans sie tam dostać
~scan cargo
Prawda jest taka że tak samo jak śmierć człowieka dotyka to tylko najbliższej rodziny a świat idzie dalej to samo ze "śmiercią " firmy nikt nawet nie zauważy poza włascieielem i jego rodzina takiej firemki kilka aut, i teksty że ktoś tam za kimś zateskni czy to kierowca za dziadem lub odwrotnie sa pozbawione logiki biorąc pod uwage że w PL jest zarejestrowane 1 mln aut cieżarowych
~driver
mylisz sie i to znacznie Tylko rachunek przychodu nad kosztami decyduje o waszym zyciu
tago1
A jeśli ci ciężko, to oddaj leasingowane auta, zapłać kary umowne, idź za kiermana pracować i nie psuj dobrego wizerunku Polskiego Przewoźnika !!!
Driver pomiędzy nami jest przepaść, póki co nie do zasypania, a ja na pewno jej zasypywać nie mam potrzeby !!!

1

tago1
Driver ciebie nie interesuje kogo zatrudniasz, więc co cię boli i co dolega, że ja zdecydowałem się pracować u guldena? !
Odpowiedz proszę...
~!!!iiii
M! coś jeszcze zabawnego odnośnie dumpingu socjalnego. Jak na razie to zrobiłeś mi dzień, bo to raczej duping socjalny lub pieprzenie niż dumping socjalny.
~driver
Dla mnie możesz pracować gdzie chcesz i gdzie ci pasuje Byle byś był zadowolony i twoj szef z Ciebie
~driver
powiem tak mi by sie za 300 może 500e nie chciało jezdzic tak daleko do pracy Bo liczac wszystko to i tak wyjdzie na to że zarabiałbym mniej niz na miejscu
~!!!iiii
"równe traktowanie płacowe???" i co gdzie je masz
"buty zmienić" a oni zmienili jak weszli najpierw do nas?? Jak wypychali/wypychają sobie kieszenie tanią siłą robocza i benefitami od nas??? w ramach jednego koncernu???
JPD powiedzieć o Tobie, żeś słępy to mało.
Dumping socjalny byłby jakbym otworzył firmę w Niemczech i do aut niemieckich wsadzał pracowników na polskich umowach o pracę i jeszcze jeździłbym tylko w transporcie krajowym (niemieckim). Jesteś w stanie to przyswoić???
~M!?
Wam się uje/balo w głowach, że "Mudżahedini" dadzą się wyj/ebać w dupę bez mydła... Na dodatek przewoznicze związki Belgii, Niderlandów i innych będą siedziały cicho i dadzą sobie nasrać na głowy...
~!!!iiii
Tago niestety mylisz się, ze przez takiego Drivera jest opinia o polakach, bo jego tam nie ma i nikt go nie widzi.
Tubylec z Holandii, bo chyba tam pracujesz, widzi Ciebie w holenderskiej firmie, gdzie pod bramą stoją auta na PL tablicach lub co weekend zjeżdżają busy z pracownikami z PL. Taki gulden psioczy, że taki to nie mieszka w NL, nie płaci podatków pośrednich i jeszcze w skutek tego, że taki się pojawił nie urosły pensje tubylcom tylko zamieniono ich na tanich "polaczków". Możesz mieć tytuł doktora czy co tam masz ale postrzegany właśnie tak tam będziesz. Nie przez drivera, który siedzi u siebie w kraju tylko przez tych co tam są na widoku, którzy wyjechali tam i robią za taniego pracownika, bo szef nie był w stanie podnieść pensji i wynegocjować tego z klientami a poszedł na łatwiznę i najszybszą drogą, więc ściągną tania siłę ze wschodu, bo po to dla nich rozszerzono UE. TY cieszysz się super pracą w NL ale zwykły holender nie jest z tego zadowolony, tak jak TY nie jesteś zadowolony z pracowników z dalekiego wschodu w Polsce.
~driver
i koło sie zamyka Tacy jak Ty nie mają szansy na powrót do Polski My nie myslimy o zatrudnianiu Polaków tylko pracownikow z poza UE Wy dla paru euro wiecej oddaliscie miejsca pracy koło domu To wy sie tułacie do pracy po ponad 1000km od miejsca zamieszkania A w waszej okolicy napewno była firma co mogła by zapałacić podobne pieniądze do tego holendra Ale przecież dziada nie bedziesz dorabiał bo dziad kupuje samochody stawia domy czy buduje jakies hale stwarza miejsce pracy komuś Tak jak pisłałem ze swoim byłym kierowcą za 10 lat zarobił u mnie ok 1mln i tez mu było zle Chciał szukac szczescia to musiał szukać pracy dalej od domu Znalazł za mniejszą kase i jest szczesliwy Teraz robi wyrzuty bo zatrudniam na jego miejsce tanszego pracownika za połowę jego stawki I tu jest cały problem Bo zawsze słuchałem ze bedę sam musiał jezdzic A jednak napisałem @ i kupuje jak w sklepie pracownikow za ustaloną stawkę i na ustalony termin
~Jurek
Srajwer.
Ty mógłbyś podobnie zapłacić do holendra?
Qitasie sam poertolisz o wysyłaniu szoferów za 250zl za dzień na 4 tygodnie, zjazdy 2-3 dni max. Tyle holender płaci?
30 srebrników jest podobnie do 17 srebrników?
Sam niedługo będziesz zapiertalal za granicą o ile złodzieja kradnącego dizel w karnistrach przyjmą.
Jak to mówi Biblia: wróci świnia do czego zwymiotowała.

1

~Jurek
Ten kto płaci podobnie do niemieckiego i holenderskiego dziada czyli około 500zł dniufki jest przedmiotem największych szykan i obelg na tym forum od takich chamów jak ty srajwer.
A teraz poertolisz że dokoła było płacone podobnie. Jeśli ja mam ponad 500 zł dniufki, mi nie opłaca się iść do Niemca bo różnica będzie niewielka. Ale jak na granicy wschodniej czyli u ciebie okolice lulkowa płacą 350zl a nawet mniej to be zastanowienia kierowcy migrują. Nawet Ukrainiec nie chce tam pracować chociaż do domu ma blisko. Pochodzisz srajwer z rejonu ludzi lekko upośledzonych (LLU)

1

~Malina Cyc
Rząd PiS ubogaca kulturowo polski naród dając zlecenie na sprowadzenie 75 tysięcy Hindusów do Polski firmie outsoursingowej z New Delhi za cenę 3 600 000 zł.
youtu. be/2aaSpULeRxg

-1

~driver
no i co płaciłem pod 500 a nic to nie zmieniło I tak byłem i jestem dziadem Dla polskiego Pana kierowcy Taraz bedę płacił połowe i nikt mi nie bedzie zaglądał w kieszeń

-1

~Jurek
Srajwer ty jesteś chwiejny emocjonalnie czy masz miesiączkę?
Zawsze piertoliłeś o stawce jak najniższej, zawsze śmiałeś się z tych co płacą pod 500. Do tego pisałeś że wolisz Ukraińców zatrudniać. Weź ty o tabletkach od psychiatry nie zapominaj

1

~Jurek
Jak on płacił pod 500 i wszyscy go omijali to jak zapłaci połowę to nagle wszyscy do niego przyjdą.
No żesz qurwa na Oksfordzie nikt na to nie wpadł.
Nagrodę Nobla z ekonomi dostabiesz

1

~driver
Skat koimex i jeszcze kilka innych molochów wymieniają na potęgę na daleki wschód Czyli co oni są głupcami? Czy Ci co biorą od nich robotę i płacą wam po 500? A stawkę mają mniejszą
~!!!iiii
Koimex na ta chwile nie ma rekrutacji czy wymiany kierowców. Raczej zwalniał i podziękował agencji nawet za tych zamówionych a jeszcze nie dostarczonych Indian. Oparli swój biznes na podwykonawcach co najmniej do końca 1Q 23r. Wyprzedają tabor od 4lat w górę a od jakiegoś czasu już nie wymieniają taboru. Czyli szukają głupców, bo ich ogłoszenia o współpracy wiszą wszędzie, wszystko dają nawet cały skład jak potrzeba i licencje załatwia i pracownika i dla niego dokumenty tylko ryzyko weź na siebie.
~scan cargo
iii to proste już to wiele razy tłumaczyłem chciwosć i strach czyli najpierw jakis kierowca ktry ma dość dorabiania dziada bierze taki zestaw, tylko że u dziada mógł powiedzieć mam wyjepane i isc na L4 czy pojsc w ślady Jurka i ukraść paliwo, i aby mu odebrać to co ukradł to sprawa karna ciągnąca sie długo a w przypadku braku wypłaty to bezpłatny sąd pracy i pełna ochrona praconika, przechodzac na swoje ma weksle kase u zleceniodawcy i robiąc nawet ta sama robote to nie powie nie pojade, paliwa nie spusci zaden sad pracy go nie chorni i z chciwosci zaczyna sie strach, i dlatego wiele firm uzmysłowiło sobie że za niższa kase mozna miec o niebo lepszego niewolnika niż podwykonawce z pracownikiem najemnym
~Remik
Ten driver już całkiem odleciał hahha
Płaci tyle co Gulden czy Niemiec Co za głąb!
Weź nawet 500 zł dniówki i podziel przez 10h daje to całe 50 pln /h gdzie w Holandii czy Niemczech spokojnie można znaleźć pracę za ponad 20e/h co nawet przy równym 20euro/h wychodzi 200euro czyli jakieś 900 zł widać jak u głąba kalkulator działa hahaha

1

~Remik
Już nie wspomnę o dodatkach za godz nocne lub nadgodziny czy za pracę w niedzielę i święto +150%
~!!!iiii
SCAN to jasna i oczywista sprawa ale myślę, że to był dobry sposób 10 max 5 lat temu. Wtedy to te super firmy ND/XPO, DUVENBECK, LKW Walter itd, robiły takie rekrutacje ale chyba już rynek się najadł i zbyt mało jest profitów w PL na JDG aby nawet małpa się nabrała na taki układ. U Niemców jakoś to się spina, u Holendrów i Belgów chyba nawet lepiej tylko u nas państwo tak doi przedsiębiorców na JDG, że się nie kalkuluje być na swoim jako jednoosobowy i to z rożnych powodów.
~scan cargo
iii ale wiadomo każdy jeleń ustrzelony to cenna zdobycz na lata :-)

co do wspisu Remika nie wiem jak to skomentować ale wytłumacz mi to bo mi logika nie przyjmuje dlaczego tyle tysiecy Polaków pracuje u NIemca chwalac sie ze maja 120 E dniowki ( poza firmami z transportem własnym tyle wynosi mediana w firmach transporotwych ) skoro u holendra mogliby pracowac za 200 E + jak piszesz 100-150 tki 800 plusy i extra bonusy i owocowe czwartki, w Pl jest to dość logiczne wiekszość Polskich kierowców na cross trade wyjechała z kraju mało jest firm z obsada PL głównie sa to Ukraińcy Białorusini było to logiczne zachowanie to jakim cudem nie działa to miedzy Niemcami a Holandia jesli róznica w zarobkach procentowo jest dużo wieksza niż roznica % w zarobkach miedzy PL a DE
~M!?
Jeszcze nie tak dawno temu dziad płacił jakieś dziwne procenty od frachtów gdzie kierowca nigdy tego nie mógł zweryfikować lub za kilometry teoretyczne bo praktyczne zawsze są inne... Ja osobiście nigdy tak nie pracowałem ale większość kierowców od dziada tak pracowała... Teraz nagle kwik, że trzeba płacić... No trzeba!! Inaczej na śmietnik transportowy dostaje się zlecenie... Widzę panowie dziadowie reagują alergiczne jak na horyzoncie pojawia się nawet najmniejszy bacik. Ćwiczą was te urzedasy z UE i dobrze...
~scan cargo
o jesli przyjmujac że rożnica miedzy przecietna dniowka w PL 450 pln i niemcami 120 E wynosi 20 % mowie o medianie no bo nie ma sensu dobierać skrajnych wartosci to tak jak dyrektor logistyki mediana wynosi 20 tys ale beda tacy co zarabiaja 100 tys, tu nawet średnia nie jest dobrym parametrem, a roznica miedzy DE NL wynosi 67 % to nie ogarniam dlaczego 20 % zmusiło kierowców do exodusu a 67 % ich nie zmusza ich do zmiany
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.212

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels