~Frey
| Nie chwyta się spadających noży.
To np. do faktoringu pasuje jak ulał.
Właśnie patrzę sobie na takiego jegomościa.
"Dostal" limit u faktora na 6 baniek.
I twierdzi, że ma dopływ kapitału. :)
Nie widząc, że kleczy już nad Rowem Mariańskim.
Jakies 60 koni. | | | |
~scan cargo
| I znow nie wiemy czy przypadkiem nie nastapi jakis megawirus i kolejny dodruk, ostatni spowodował że firmy które były pod woda wypłyneły + jeszcze dobrali nowe auta i to znam nie na jednym ale na 3 przykładach gdzie w przypadku jednej firmy to było zwiekszenie o ponad 30 %, wiec ludzie tym bardziej beda starali sie trwać do końca z nadzieja że pojawi sie rycerz na białym koniu i sypnie dukatami, w końcu mamy system który cieżko okreslic jako wolnorynkowy bliżej mu do socjalizmu | | | |
~LOGIC
| Podwyżki to jedno z narzędzi do wysadzenia z siodła tych co się trzymają jak na rodeo. A ponieważ nie odpuszcza to dadzą gonieni strachem że kierowca odejdzie. Więc tak jestem zwolennikiem. Kto ma rozum będzie wiedział jak się zachować a reszta dawajcie czego nie macie i na co nie zarobicie. Ku chwale pracy towarzysze dynamiczni... m | | | |
~Frey
| Nie pitol driver. Pińczów latał po kraju cały czas. Leszcze obok też. | | | |
~scan cargo
| Driver ale co wg Ciebie ma Kris robić lamentować na 20 postów dziennie że olaboga tsunami nadciąga, skad wiesz co robi jak sie zabezpiecza, moze osoba decyzyjna to jego szwagier albo kolega z ławki i może spac spokojnie, a nawet jak nie to co ma lecieć do AM i obniżyć cene o 30 % zapobiegawczo? | | | |
~driver
| Takue austriackie gracze zaczynają robić transport po nowemu Biorą po kilka tys naczep które będą albo intermodalne albo targane między terminalami Taki Walter myśli o 20tys naczep i transped podobnie Więc zobaczymy jak to będzie | | | |
~scan cargo
| po za tym Kris jak to robi tyle lat, to zna cała mase takich drobnych szczegółów które pomagaja w pracy sa relacje itp coś co ktoś nowy moze wejsc i sie potknąc na wstepie, moj znajomy robi AM w kregach z Belgi do PL i ktoś z zewnatrz nie miałby szans wejsc w to bo by mu sie nie opłacało a on ma dograne lekkie doładunki i takie gdzie może to załadować nawet miedzy kregi i wychodzi na tym koncertowo ale to lata praktyki spowodowały że sie wyspecjalizował i Regesta próbowała i sie nie przebiła | | | |
~driver
| Ja jem z kilku talerzyków i nie jestem pewny bo ładunków coraz mniej | | | |
~driver
| Chłopie z gentu do Cheminiz płacili lepiej za kręgi jak do polskich 2 Ja akurat byłem wyspecjalizowany w te klocki 2 doladunki i krążek 16t i wychodziło ponad 2 frachty do polski A kończyłem w de 09 i z de 09 pod sama bazę wełna 8t na mogę w cenie frachtu z Belgii do pl | | | |
~scan cargo
| Driver i co w związku z tym pytam, to że ten rynek jak każdy bedzie sie konsolidował to jest zrozumiałe to że zmierza to do tego że za X lat bedzie to wspołpraca pomiedzy dostawca usługi w postaci auta autonomicznego a najwiekszymi operatorami to 2 już Volvo tak działa i inni pojda w tym kierunku, tylko co w zwiazku z tym momenty kiedy było optymalnie wyjsc z tego biznesu już były kilka razy to zalezy kto kiedy zaczał, dynamicznych nie przekonasz bo oni i tak już nie maja wyjscia, sam też zakładasz że inni sie wywroca i wjedziesz na rynek jak zbawca w ii KW 2024 tylko po co jesli jak sam piszesz naczepy beda latac w intermodalu do Małaszewicz | | | |
~scan cargo
| U driver znam też te tematy i wcale nie płacili do Glauchau tyle co do PL z Knaufa wełne z Rottleberode do Polski w cenie z BE do PL u to już ciekawe ja pamietam 2009 jak knauf na wewnetrznej giełdzie gonił ładunki po 0, 43 do PL | | | |
~Remik
| Bo driver to taki sprytny człek!
Najlepszy z najlepszych :)
Wy cienkie bolki jesteście ale on przetrwa wszystko!
Kombinacj e ma w naturze i z tego co piszą złodziejstwo... | | | |
~driver
| Knauf pod bazę do mnie 750e i to przez mexem gent de09 750e przez Niemca brałem Dwa doladunki od 400 do 600 się brało Dlatego wybrałem bergerki to te 8t -10t doladunku sie zbieralo | | | |
~Remik
| Chociaż tego durnia krisa nie trawię to ma rację, że jeździ lokalnie bo na tym lepiej wyjdzie niż na waszym cross Trade | | | |
~Jacek -kuba
| Panowie panowie mam problem. Stanol mi a niewiem gdzie podział się Patryk!pomóżcie co mam zrobić? | | | |
~Jacek -kuba
| Ostatnio tako miałem jazdę z patykiem że do tej pory nie mogę wypierdziec prezerwatywy. | | | |
~driver
| Piękne czasy były Dwa takie powroty z doladunkami i leasing za free był zestawu Kiedyś miałem taką robotę ale na przypale to jechało Waly po 13t Ladowali to 1 na naczepę Na bazie dźwig i z dwóch robiliśmy 1 ładunek Nikt nie pytał o nic To były czasy Do Danii było już 3000e 3500e Potem powrót na Ukrainę do Kijowa za 4500e Kierowca przez dom Dwa kółka w miesiącu Echh wspomnienia | | | |
~scan cargo
| No uwiarygodniłeś sie troche też miałem Bergerki na poczatku tylko i nowe jak weszły te z trójkątnymi wycieciami i te stare, ale byłem szczesliwy jak sie pozbyłem bo jednak ramy pekały w starszych naczepy były zatrzymywane przez BAG bo sie wyginały w banan i mysleli że przeciązone, nie wiem w jakich latach to robiles Knaufa bo to też zależy i w sumie można sie spierać bez sensu
BE nie latał do PL po 950 E bynajemniej nie w czasach jak ja to robiłem ( to zalezy też gdzie oczywiscie | | | |
~Jacek -kuba
| Driver i wtedy się obudzieliles? Koń stoi a Patryka niema. | | | |
~driver
| Do mnie pod bazę do tej pory wożą z gentu geel poniżej 1000e Z tata Steel fr 59 płacili lepiej ale to i tak lipa bo 4 kręgi 23t | | | |
~scan cargo
| na wschodnia Polske za 1000 E przecież to jest 1500 km to powiem że no mocno jada :-) | | | |
~driver
| Ja mam nie narzekam Teraz wymienili mi piast na 0. 5mln saf jepany | | | |
~driver
| Nie wiem jak teraz jest bo to nie moje rewiry Wracam że swoimi ładunkami na wschód | | | |
~scan cargo
| driver do Lipska PL 27 też jeździłeś z kregami z Belgi? ? | | | |
~driver
| Nie bo to śmieszne ceny Mówiłem Ci ze lepiej było zrobić do de 09 i potem welne; ) | | | |
~Jacek -kuba
| Ja jezdzielm z kawtanem dla was obydwoje. Cięć cięcia rajcuje. | | | |
~driver
| 750e krążek + 2 doladunki i potem wełna za 750 A nie krążki za 950 czy 1000 i to wszystko | | | |
~driver
| Z kallo do pl2 desperaci jadą za 850 e z granulatem na plasko | | | |
~LOGIC
| Taka wymiana konkretów i jeszcze nikt z kierowcow nie stwierdził że tu rozmawiaja cięcie i bajkopisarze? | | | |
~!!!iiii
| Dawno nie ładowałem krążków ale jakoś ostatnio wiosną z Rostock pod Pragę (Benatky) jechało za 800/900e a tyle samo płacili za Radomsko. Tylko zawsze ponad 20ton i co najmniej w dwóch kręgach więc z doladunkiem nie było za bardzo jak szaleć. Coil mam dla elastyczności gdyby coś poszło nie tak i krążki ładuje właściwie od wielkiego dzwonu. | | | |