ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (32216)
~scan cargo | ogólnie w wariancie pesymistycznym24 T 11 23- 03 24 czyli zima spalanie 34 tankowanie w DE po 1, 4 netto kierowca zatrudniony na górce cenowej auto w leasingu + koszty poboczne jak opony ubezpieczenia ksiegowosc pasy przeglady naprawy koszty biura ksiegowej itp to przy założeniu że auto robi 11 tys miesiecznie to wchdzoimy na poziomy i auto głownie na DE to mamy mix cenowy kosztów od 01 12 2023 na poziomie 1, 6 E za każdy km ( nawet te 50 km które czesto i gesto debest kierowca jedzie na parking bo sie u dziada nie pracuje ) , wiec jak wiadomo km ładowny powinien być około 1, 8 aby pokryć koszty a kalkulacja oparta na dniówce 450 pln, takie szybkie wyliczenie już nie wbijajace sie w kwestie urlopów itp czy gdzieś robie błąd czy wyliczenia sa w miare prawidłowe? ?? | |||
~Remik | Każdy robi jak uważa, ja jestem nauczony pracować sumiennie w sumie też bym tego oczekiwał od swoich pracowników. Pamiętaj każdy kij ma 2 końce... | |||
~!!!iiiii | Scan mi przed podniesieniem mauta wychodziło 1, 3-1, 38 ale auta po cenie zakupu 74-78tkm. Tak ostatnio kupiłam. Do tego gdyby jakiś kierowca przywiózł mi spalanie zimą powyżej 31lit już by nie pracował. Średnia roczna to 26-28lit a wożę ciężko. Do kalkulacji zawsze przyjmuje 30-31lit. | |||
~LOGIC | Ja myśle, że podstawowy błąd, który robicie, to założenie, że ktokolwiek cokolwiek liczy. Goście w 80% wchodza na giełde i biorą co jest byle szybciej skończyć. Przecież, to jest tak zarąbiście oczywiste, że jest za dużo aut w stosunku do wolnych ładunków i właśnie to dołuje cene poniżej kosztów, . a jednak, mało kto redukuje ilość samochodów... | |||
~Jurek | ~Dawid87 2023-11-10 08:02:06 Jurek ja działam bardzo szybko, widzę że ktoś zaczyna robić problemy zastępuję go u mnie nigdy nie było problemów z kierowcami jedni pracują latami i wszystko im pasuje, czasami komuś palma odbija więc wylatuje, jak słusznie zauważył !!!iiii coraz więcej kierowców z Azji pracuje w Polsce więc nie widzę problemów ich zatrudnić, ci którzy są już u mnie to kierowcy z Filipin obaj przed zatrudnienie zostali poproszeni o pokazanie umiejętności cofania ( tak na początek nie mają jeszcze dokumentów aby wyjechać poza bramę ) nie jednemu na placu zrobiło się wstyd gdy Roger i Richard cofali na prawe lustro no ale co się dziwić gdy ktoś stara się o zatrudnienie i porządnej firmie musi sobą coś reprezentować Koź larz co ty chcesz przez to pokazać? Że na złość cioci odmrozisz sobie uszy? Niedługo odczujemy skutki ukrainizacji jak rezuni wrócą z wojny i nastanie czas łączenia rodzin. A co mówić o zasiedlaniu Polski przez obca cywilizację. Znam firmy które nigdy nie zatrudnili ani jednego Ukraińca i dali sobie radę i kierowcy polscy są zadowoleni. Typ aspołeczny zrazi do siebie nie tylko Polaków ale już i Ukraińców. | 1 | ||
~Jurek | Dlatego podtrzymuje to co napisałem wcześniej. Jak już praca u dziada to tylko zaliczka lub ewentualnie dniufka przelewana każdego dnia po robocie przelewem natychmiastowym. | 1 | ||
~miska ryżu dla was | okolice poznania spora firma 35 szt i facet mowi, że wszystkie auta zabiera z zachodu -ostatnie miesiące to dokładanie do interesu, na kraju ma lepsze stawki, pytanie tylko jak długo? | |||
~scan cargo | woczoraj rozmawiałem z gościem baza pod poznieniem, jeździ czechy wegry słowacja tamte rejony i gość już zredukował z 30 do 10 ciu obecnie a powiedział że od nowego roku zamyka i warsztat bo koszty stałe + schodzi do 3 aut, gosciu ma obecnie 1 zestaw w leasingu, wiec Logic to nie tak że nikt nie redukuje, nie redukuja ci co maja leasingi bo własnie oni kreca kółka po to zaby zasilać nawet ujemnie system + z oszczednosci liczac na to że za chwile rynek sie ruszy a auto przejdzie na nich | |||
~scan cargo | tak na logike jak ktoś ma auta w leasingu z wykupem 1 % i zostało mu np 5-6 miesiecy to naprawde nie dziwie sie że cisnie nawet na stracie aby dociagnać do końca leasingu | |||
~scan cargo | iii ok to zakładajac spalanie mniejsze to schodzimy na poziom 1, 55 po podwyżce mautu, nadal oczywiscie to sa bardzo pobieżne kalkulacje za każdy km czyli zakładajac jakieś 10 % pustych przelotów to mamy 1, 7 od 1. 12 2023 | |||
~driver | tak zadam pytanie To jaki sens było jechać na stracie i dokladać do wypłat Panoff kierowców jak i tak teraz beda redukowac bo nie widzą sensu... Jak liczysz na bierzaco że nic z tego nie wychodzi to jaki sens jest sie kopac z koniem Słuchac oczekiwań wymogow roszczeń Panoff kierowców. . Jak i tak doszli do momentu ze to bez sensu rok pozniej To sie nie stało z dnia na dzień tylko trwa ponad rok juz Ja juz rok temu odstawiłem najpierw 20szt potem 10 Bo widziałem tylko problemy i żadnego zysku | |||
~!!!iiiii | Czyli mamy okres długoogoniastych i będą tak trwać do samego końca ogona lub okresu. Z tym, że jak pisałem wcześniej to lot przez burzę, bo te turbulencje nie wynikają z sezonowość. Jeszcze niech gospodarka trochę zwolnii i na wiosnę wyjdą kwiatki. | |||
~driver | jak żadnego roku pojawiają sie informacje że magazyny zamykają dostawy od poczatku grudnia rożnie do połowy lub konca stycznia Wiec bedzie ciekawie | |||
~sid | - no to do uczciwej roboty bedziesz sie musial zabrac. np. Odsnierzanie | |||
~!!!iiiii | Driver brawo Ty. Każdy orze jak może. Dużo firm zredukowało i nie odkrywasz Ameryki. Kolumbami transportu nie będziemy. Jest tak, że jedni redukowaniu koszty redukując własny transport a sprzedawali ładunki a inni wymieniali czynnik ludzki na tańszy lub w biurach na IA. Wszystko zależy w którym miejscu się siedzi. Ty rok temu a ja ponad dwa lata temu tylko redukcja a nie wycofanie. | |||
~scan cargo | iii a sa tacy co w kryzysie maja taka linie kredytowa że przejmuja klientów jak leci, jak myslicie dlaczego skat i reszta wymienia kadre bo ma zładunki a potrzebuja obniżyć koszty, biznes to też strategia długofalowa | |||
~Kris | No własnie scan. Niektórzy zarabiaja nawet na wojnie. Swiat nie stanął w miejscu jak twierdzi driver. | |||
~driver | nic nie staje Ale po co uczestniczyc w krwawej walce wykrwawiajac sie w imie idei moze sie ruszy Dla mnie agonia to nie powod do zadowolenia Wolałbym porządne jepniecie niz taki marazm Bo ten marazm rozciaga sie w długim czasie pozbawiając kapitału | |||
~driver | a zadasz sobie pytanie czemu wycofanie? ty jestes tchórzem i uciekasz Ja zostawiłem sobie koło ratunkowe w postaci sprzetu ktory mnie nic nie kosztuje Gdy bedzie zle to zadluże społkę z leasingami wyciągnę ile sie da A w drugiej mam wszystko gotowe do ruszenia z czystym papierem i historią Najwyzej zrobie sobie cesje tych lesingow z krotkim teminem i dokoncze w innej społce A tak po sprzedaży bym został z gołą d.. pą bez niczego Pocałujcie misia w du.. pę Odetnę balast w odpowiednim momecie i po temacie | |||
~Kris | O jakim wykrwawianiu doopisz? Jak zarabiałem 10 tys z auta a teraz 5 tys z auta to mam stanąć i się obrazić na wszystkich? Jak dla mnie to mozesz stac do 2030 roku i czekać na koniunkturę tylko skoncz juz pier. dolic jaki to jestes geniusz biznesowy. | 1 | ||
~scan cargo | driver każdy kto ma solidne podstawy finansowe by wolał tylko jaki ma wpływ nasza wola niestety tak jak pisze iii zanosi sie na długi wyniszczajacy okres, ku radosci klasy robotniczej, zasadniczo założenia globalizacyjne sa takie aby była jak najmniejsza grupa klasy średniej i aby była grupa najbogatszych potem nic i grupa ludzi uzależnionych od pracy lub pensji gwarantowanej wtedy możesz idealnie ich kontrolować, a najlepsza kontrola jest taka kiedy ludziom sie wydaje że maja wolnosć a wolność polega na tym czy kupisz coca cole pepsi czy cole a la biedronka, na czy polega wolność kierowców? nadal gwarantem ich bytu jest to że co miesiac zasila budżet swoimi 200 h pracy czym sie róznią od imigranta z afryki który też ma dach nad głową papu i jakies kieszonkowe tym że jak beda oszczedzac to raz w roku poleca do ciepłych krajów oni stamtad uciekli z tych ciepłych krajów :-) co jest najtragiczniejsze że ci ludzie czuja sie królami życia i wydaje im sie że to oni rozdaja karty | |||
~driver | To inaczej Dla 5tys ryzykować jazdę po zachodzie jest warto? Nie jednokrotnie musiałbym się posilac giełda Aby coś przerzucić gdzieś podjechać W Polsce spoko 5tys może być zarobku albo inaczej różnicy między przychodem a kosztami w miesiącu Ale na zachodzie lipa Ja dla 5tys zł nie będę ryzykował aby kierowcy wypłacić 17tys brutto wraz z podatkami i zusem Robię to co muszę i ile mam swojej roboty Wiem że po 14 dniach kasa będzie | |||
~driver | dobrze Ty zarabiasz spoko Ale na miedzynarodowce z kosztami PM nowy ład przestoje jest troszę inaczej Pusc Kris auta na zachod to zobaczysz realia w tym momencie Jak wyglada sprawa z wyjazdami powrotami I czy ma to sens sie kopac Od słuchania kierowców dostaniesz obrzydzenia do tego biznesu Fajnie sie mowi o czyms co sie nie wykonuje Robiąc krajowke lub kołka za ktore masz dobrze zapłacone i poukładane wyglada to inaczej troszke Ja mam czesc autek na zachodzie czesc na wschodzie i trochę na krajowce w ryczałtach Widże teraz ze nie warto jezdzic daleko jak z 400km w kołku wychodzi lepiej niz z jazdy po AT IT DE Tylko jest mały problem zaczyna sie robić duza konkurencja do tego Wiec punkt siedzenia rzutuje na punkt widzenia | |||
~Kris | No wlasnie o to chodzi. Jednemu wystarczy 3 tys innemu 15 jest malo. A ty narzucasz wszystkim swoj punkt widzenia. | |||
~driver | ja narzucam? kazdy ma swoj rozum i wie co lepsze dla niego Ale nie kazdy jest w takiej sytuacji Jak Ty czy ja | |||
~driver | znam goscia co pod FM dobiera co jakiś czas po 5szt Ma zadowoloną minę Zrezygnował z hiszpanii grecji chłodniami i mowi że w FM ma raj Drugi pod FM idzie z torbami | |||
~scan cargo | pod FM na kraju ma raj to chyba że jego szwagier jest dyspozytorem albo kierownikiem :-) bo innej opcji nie widze | |||
~scan cargo | choć to i tak ja mam koleżanke w Pepscico i w sumie dostałem preferencyjne warunki wejscia ale jak zobaczyłem na spotkaniu warunki po kraju to podziekowałem bo w sumie miesieczny zarobek na aucie to byłby tyle ile można stuknąc na 1 czesciowce na skandynawie | |||
jacek-kuba
| Witam, kochani. Od pierwszego wejścia drivera -pisałem, że mamy do czynienia z trzepnięciem wyższych lotów. Po latach, nawet młode /wilcy/ załapały, że coś tu pasówki nie strzela. Biorąc pod uwagę, że wspomniane /wilcy/ myślą z dużym opóźnieniem -to już spotykamy się w obecnym punkcie. Teraz info dnia. Niestety driver nie został przyjęty w Choroszczy, więc wraca do Kobierzyna. Ale - w Kobierzynie jego łóżko -już jest zajęte. W szpitalu uniwersyteckim polali ich podobno wrzątkiem i pogonili. driver został wysadzony w Krakowie i zmierza w kaftanie w stronę domu. UWAGA UWAGA, ACHTUNG, ACHTUNG, WNIMANIE, WNIMANIE. Nie podchodzić i nie dokarmiać, niskiego, grubasa, w kaftanie. Może ugryźć larwa. tvn 24 filmuje gnoja z helikoptera. W parlamencie europejskim odebrano immunitet 4 czołowym Polskim posłankom i posłom. Wszedł zakaz komentowania wiadomości o kolorach, gwałtach i złodziejstwie. Jeszcze więcej kolorów, burzyć płoty graniczne, szatanowo na prezydenta. | |||
~!!!iiii | Moze to i tchórzostwo a moze rozsądek a może oczekiwanie spokoju. Ty widzisz swój świat w magicznych liczbach przychodu ja widzę w magicznych liczbach spokoju liczonymi coraz mniejszymi połączeniami w telefonie i mniejszą ilością @. Kiedyś przy 50autach miałeś w biurze "zderzaka" i właściwie mogłeś ale nie musiałeś przychodzić do firmy. Dziś taki efekt nie są w stanie osiągnąć nawet ci z flotą 150aut. Za to w moim przypadku mam ten efekt będąc "tchórzem" i redukując flotę do 15aut, więc się nie spinam. Niech martwią się ci z flotą 150aur. Staram się zarobić pieniądze tak aby wystarczało na zabawę i zabawki i aby mieć na to wszystko czas. Nie będę się użalał nad sobą jak będę żył z pasywnego i nie będę mógł z tego kupić sobie wycieczki do Ameryki czy nowego Renga. Będę dziadem jeżdżącym C5 i stara 140tka ; -) ale wolnym i swobodnym a nie na pasku banków czy pracowników. Całe szczęście, że są tak ambitni jak Ty, bo ktoś ten wzrost gospodarczy musi na powrót stworzyć. Liczę na Ciebie i dobrze Tobie życzę. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.